Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen kiire ihmisillä on kassoilla????

Vierailija
17.08.2020 |

Yleensä käytän itsepalvelu-kassaa (onneks:D), mutta esim. tänään taas kassalla, oon laittamassa vaihtorahoja lompakkoon, nii takana oleva mies tunkee kätensä kiinni mun naamaan tarkotuksenaan "häätää" mut pois nopeammin? Mulla meni ehkä 1-2 sekuntia laittaa ne rahat lompakkoon, olen nopea ihminen. Ei mitään turvarajojen huomiointia, ei mitään.

Mitä tollaset ihmiset kuvittelee olevansa, etuoikeutettuja, jonon ohittajia, vai mitä?

Mä käännyin tätä vanhempaa miestä päin, sanoin "Hei, mä en ole vielä valmis!" Mies tuijottaa sanomatta sanaakaan. Vastaan: "Ai, et kuule!!!!!!??" Ja lähden pois, sitten kun olen valmis.

Useemman kerran käynyt jo tämä, että ihminen ei odota omaa vuoroaan vaan törkeästi saattaa jopa TÖNIÄ esim. ostoskärryillä etten saisi laitettua korttia tms. lompakkoon edes.

Mikä ihmisiä vaivaa?

Onko teillä käynyt tätä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muut osaamme kävellä samalla kuin pistämme kortit lompakkoon. siksi olet hämmentävä.

Vierailija
2/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yski heitä päin. Ehkä tajuavat väistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuoro vie 10 tuntia matkoineen arkipäivästä. Ei ehdi kuluttaa enää yhtäkään ylimääräistä sekuntia muiden hidasteluun. Haluu kotiin.

Vierailija
4/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla ainakaan koskaan käynyt tuolla tavalla missään.

Vierailija
5/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, sitten voisi ihan vaikka tilata kauppapalvelusta ne ostokset kotiin, tai mennä kauppaan jossa erikseen itsepalvelukassat, on vaihtoehtoja kyllä, mutta turvarajat täytyy säilyttää + muutenki ihmisil on oman reviirin tarve, ei kukaan haluu et joku tunkee suhun kiinni eikä kunnioita sun asioita.

Vierailija
6/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvuoro vie 10 tuntia matkoineen arkipäivästä. Ei ehdi kuluttaa enää yhtäkään ylimääräistä sekuntia muiden hidasteluun. Haluu kotiin.

Jaa sulla on siis oikeus käyttäytyä kuin paskasti tuon takia. Noooo juust!

Vierailija
7/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku etana valittaa ..

Zinc

Huoh ;(

Vierailija
8/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa muutaman vuoden aikana myös vanha mies on alkanu huutamaan ja raivoamaan mulle, kun ei ole päässyt jonon ohi ilmeisesti, että ei oo voinu odottaa vuoroaan, niin muutama pappa on siis ihan pää punasena raivonnut mulle?? niinku mitä hittoa?

Ja koskaan , ei koskaan myyjä puutu millään tavalla tilanteisiin. -.-

oon joku raivo-magneetti. :D Kerran taas kaupassa yks vanha pappa alkoi raivoamaan, kun mulla oli kesällä aurinkolasit päällä, että peitän mun kaunista ihoa, että se on raivostuttavaa, tää huus kans pää punasena.

Mitä hittoa??

Vierailija
9/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vetässy kurkipotkun ja nostanu salihousus kainaloihin asti.

Vierailija
10/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti äsken hitaus juuri kaupassa. Olen herännyt tänään aamuviideltä, ollut töissä, sit söin lounaan ja parin tunnin päästä lähdin ratsastamaan. Siitä jäin poimimaan mustikoita kunnes nälkä pakotti lähtemään pois, kotiin kaupan kautta. Jossa halusin vain äkkiä käväistä hakemassa iltapalaa , kello oli yhdeksän ja söin yhden maissa edellisen kerran. Oli nälkä ja toden totta joku jumitti kassalla kuin ameeba. Lähellä oli etten jättänyt ostoksia kauppaan ja häipynyt.

Esim mulla tällainen syy että ei meinaa enää hermo kestää hitautta.

Vierailija
11/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

apn kaltaistet ihmisetanat ärsyttävät yli kaiken.. Kaikki pitää tehdä kuin hidastetussa elokuvassa. Sama juttu on huoltoasemilla. Menee minuuttitolkullla siitä kun se pistooli on laitettu takas pumpulle ennen kuin auto liikkuu. Yleensä ajavat vielä volkswageneilla.

Vierailija
12/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan tapahtui, kas kun ei vielä persukselle potkinut.

Vierailija
13/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiire päästää seuraava asiakas eteenpäin. Siksi otan maksukortin tai rahan ajoissa esiin ja pakkaan ostokset kassiin samalla kun kassa tyrkkii niitä eteenpäin. Saatuani kuitin ja mahdolliset vaihtorahat lähden tieheni.

Vierailija
14/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa sulla on siis oikeus käyttäytyä kuin paskasti tuon takia. Noooo juust!

En käyttäydy silti huonosti. Käyn vain ajatuksissani läpi mitä mieltä olen hitaista ihmisistä kassoilla. En sano tai tee silti kenellekään mitään. Vastasin lähinnä otsikon kysymykseen miksi on kiire.

Vierailija
15/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina kortin takaisin lompakkoon siinä maksupäätteen eessä, mutta ikinä en oo törmänyt tuollaiseen käytökseen. Siinä vaiheessa kassa alkaa vasta piipata seuraavan ostoksia ja ei takana olevalla ole kiire vielä maksamaan. 

Tosin asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella niin ehkä täällä ei oo niin kiire?

Vierailija
16/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apn kaltaistet ihmisetanat ärsyttävät yli kaiken.. Kaikki pitää tehdä kuin hidastetussa elokuvassa. Sama juttu on huoltoasemilla. Menee minuuttitolkullla siitä kun se pistooli on laitettu takas pumpulle ennen kuin auto liikkuu. Yleensä ajavat vielä volkswageneilla.

Joo tankkauksen jälkeen istutaan autoon, asetellaan kortti lompakkoon, asetellaan lompakko laukkuun tai povariin, oikaistaan silmälaseja, laitetaan turvavyö, käynnistetään auto, säädetään ilmastointia, pierastaan, vaihdetaan radiokanavaa...

Ja vasta sitten ajetaan pois siitä tankilta ja päästetään se takana jonottava vihdoin tankkaamaan!!

Vierailija
17/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siis ylinopea ihminen, eli minä, alottaja. Että mun kohalla ei oo kyse siitä ettäkö olisin hidas millään tapaa, :D Itekki ollu kassalla töissä ja kädentyöt yms mun vahvuus sielläki, koska olen nin jumalattoman nopea. Ehkä se nopeus sit provosoi??? Vai mikä hitto.

Mut siis tollaset kaupparaivoajat on tosi rasittavia, jäis kotiinsa siitä, kävis kerralla ostoksilla , ei tarvis tulla turhaan raivoamaan niille joita ei vois vähmpää kiinnosta muiden raivo.

Vierailija
18/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian kiireinen ja tärkeä jonottamaan asiallisesti, pitäisi vaikka tilata ostokset kotiin.

Vierailija
19/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tankkauksen jälkeen istutaan autoon, asetellaan kortti lompakkoon, asetellaan lompakko laukkuun tai povariin, oikaistaan silmälaseja, laitetaan turvavyö, käynnistetään auto, säädetään ilmastointia, pierastaan, vaihdetaan radiokanavaa...

Ja vasta sitten ajetaan pois siitä tankilta ja päästetään se takana jonottava vihdoin tankkaamaan!!

Silloin merkitään matkamittarin kilometrimäärä sekä tankatun polttoaineen määrä ja hinta vihkoon/sovellukseen/firman ajopäiväkirjaan, lasketaan paljonko oli kulutus/100km. Ja nollataan trippimittari. Fiksummat tosin ajaa pois siitä pumpulta ennen näitä toimenpiteitä.

Vierailija
20/25 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu liikennevaloissa kun ei sekunnin sadasosassa joku edellä reagoi kun vihreä vaihtuu niin idari hermoheikko vinguttaa kliimaksissa rääkkäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän