Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

n. 35-vuotias kaverini SIKAILI - miten suhtautua ja toimia?

Vierailija
24.08.2013 |

Lähdin kesän alussa tosi fiksuna pitämäni naispuolisen ystävänä kanssa viikonloppumatkalle, jossa oli muutakin porukkaa mukana. Tämä nainen veti armottamat kännit, tappeli miehensä kanssa tosi lapsellisesti ja törkeästi, jätti minut ventovieraiden ihmisten kanssa sikaillessaan, lähetti ainakin 40 tekstiviestiä tälle fiksulle miehelleen, jossa kiroili ja haukkui tätä miestä ihan ala-arvoisesti. Myöhemmin illalla känniääliön käytös kohdistui minuunkin. Ajattelin tällöin ja toivoin, että kumpa EN OLISI KOSKAAN lähtenyt hänen seurassaan mihinkään. Koko ilta oli jotain epänormaalia, katastrofi. Lähdin seuraavana aamuna heti kotiin.

Nyt hän on lähettänyt pari viestiä/ ottanut yhteyttä meilillä aivan muina naisina. Kyselee kuulumisia. Olen niin järkyttynyt hänen käytöksestään tuolloin, että en tiedä mitä vastaisin hänelle?

Miten mammat toimisitte? En haluaisi olla pikkumainen ja otan itsekin joskus alkoholia, mutta en ikinä sikaile. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi, akateeminen ja muka niin sivistynyt. Olen venyttänyt vastaamista, kun en osaa suhtautua  koko asiaan. Nyt hyvät neuvot todella tarpeen. Säälin häntä ja vihaan hänen sekoilujaan.  Aiemmin olemme olleet säännöllisesti yhteydessä, en sinänsä haluaisi menettää kavereitani, mutta tämä oli jotain aivan käsittämätöntä...

Mitä tehdä? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on viisasten juoma, mutta menee se päähän tyhmemmällekkin.

Vierailija
22/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa ihminen on aidoimmillaan. Jos et kestä kaveriasi kännissä, ei hän kaksinen tyyppi ole selvänäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumainen olet jos sulla ei ole selkärankaa keskustella asianomaisen kanssa itse. 

Vierailija
24/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpäsestä härkänen, siis jo itse olet tehnyt.?

Olet muutaman vuoden nuorempi, kolmenkympin kriisiä pukkaa ??

Liioitteletko???

Minustakin on sanottu, että "kännissä" (yhdestä juomasta) , minua on luultu juopuneeksi täysin selvänä.

Vierailija
25/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 14:24"]

Humalassa ihminen on aidoimmillaan. Jos et kestä kaveriasi kännissä, ei hän kaksinen tyyppi ole selvänäkään.

[/quote]

Kerros, miksi ap:n pitäisi kestää kaverin kännitoilailua ja ilkeilyä? Miten itse suhtautuisit, jos kaverisi haukkuisi sinut kännissä tai selvinpäin? Onko niillä mielestäsi jotakin eroa? 

Oma kantani on, että ilkeät sanat satuttavat ihan yhtä paljon siitä huolimatta, että ne on sanottu humalassa tai selvinpäin. 

Vierailija
26/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 14:24"]

[/quote]

Joo. Tottakai mökeltävä tyyppi, joka laukoo totuuksiaan eikä kuuntele muita, on "aito". Näinkö ihan oikeasti ajattelet?

Vierailija
27/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on selvänä kivaa seuraa, jatkaisin hänen kanssaan kaveeraamista, enkä nostaisi meteliä hänen kännäystavoistaan. Mutta iltamenoja rajoittaisin enkä välttämättä enää lähtisi bilettämään tuollaisen kaverin kanssa. Kyseessä ei ole aviopuolisosi, joten sinun ei tarvitse suhtautua hänen päättömään alkoholinkäyttöönsä tunteenomaisesti tai ottaa sitä jotenkin henkilökohtaisesti. Sen kuin annat olla ja tapaat häntä vain muuten kuin kosteissa illanvietoissa.

Vierailija
28/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita textari että olisi tosi kiva nähdä, mutta en oikein ole päässyt yli viimekertaisen. katso mitä vastaa.

Vierailija
29/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis hän riiteli miehensä kanssa, ei sinun? 

Mitäs se sun peppuasi kaivelee?

Lisäksi tuo "hän jätti minut tuntemattomien ihmisten keskelle"-osuus; oletko jotenkin holhouksen alainen ettet pärjää jos ympärilläsi ei ole tuttuja kasvoja?

Mitä tulee ystäväsi käytökseen, niin voithan sä häneltä kysyä että onko heillä kaikki parisuhteessa ihan ok kun oli sitä riitaakin. Ja voit sanoa/kirjoittaa ihan suoraankin että oot ihan äimänä kun sillä lailla käyttäytyi.

Mä en nyt taas oikein ymmärrä miksi teet tuosta valtavaa numeroa, joillekin ei vaan viina sovi. Mitäs sitten jos se meuhoaja olisi ollut sen sun kaverisi mies? Olisitko ihan yhtä mykkänä?

Vierailija
30/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 12:47"]

4, juurihan sanoin, että OLEN TÄYSIN SANATON! Ei ole sanoja millä puhua, niin paljon tämä sikailu meni yli. Sitten ei mitään anteeksipyyntöä, vaan muina naisina ihan vaan on!  Onko tämä normaalia käytöstä, ilmeisesti av:lla on! :D

[/quote]

Ei av:lla mutta sun kaveripiirissä näyttäis olevan.

Saattaahan olla ettei hän muista itse illasta mitään. Joillekin sokerit heittelee alkoholia ottaessa niin paljon että saavat ihme kilareita.

Vierailija
31/31 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut tuollaisen känniääliön kahdesti eka oli työkaveri. Hän pimahti täysin työpaikan risteilyllä, veti perseet, olisi halunnut maata laivan lattialla 15-v jannujen kanssa (itse tuolloin noin 30), tappeli miehensä kanssa niin että pomon piti tulla väliin. Seuraavan päivän mökötti miehelleen, en tiedä miksi. Onneksi ei tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä enää. Toinen oli kaveripiirissä joka kännissä alkoi yllättäen haukkumaan kaikkia, toisella kertaa varasti kaverinsa rahat (piti hommata lisää viinaa). Hänenkään kanssaan en ole enää tekemisissä. Joillekin ei vain viina sovi, mutta eivät silti tajua pysytellä siitä erossa kun ajattelevat että kännissä olo oikeuttaa  mihin tahansa käytökseen. Ainoa neuvoni siis on, että vältä tämän henkilön seuraa. Jos olet tosi rohkea ja muuten pidät tästä tyypistä niin sanot suorat sanat, niin ehkä oppii kontrolloimaan viinankäyttöään.