Onko Erika Vikmanin faneja paikalla? Tykkääkö hänestä kukaan muu?
Minä olen tykännyt hänestä aina tangokuningatarajoistaan lähtien, nykyfaneissa taitaa olla vähän muunkinlaista porukkaa... kukaan kavereistani ei ymmärrä fanitustani. Uutta musiikkia kuulemma tulossa pian, nyt sen itsenäisen artistiuran suunta pitäisi selvitä. Jännittää edellisen hitin jälkeen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh. Kirjoitteletko Erika itse täällä?
Jos lukee niin ERIKA TULE JOSKUS LAPPIIN KEIKOILLE!!!!
No eipä ole yllätys jos jossain jänkhällä tykätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh. Kirjoitteletko Erika itse täällä?
Jos lukee niin ERIKA TULE JOSKUS LAPPIIN KEIKOILLE!!!!
No eipä ole yllätys jos jossain jänkhällä tykätään.
Sori jos se sua haittaa.
Hänellä on aivan jäätävä leuka. Ja isot korvat. Oletteko guomanneet?
Minä tykkään ihan. Oli jossain neljän tähden illallisessa joskus, ja oli tosi hauska ja iloinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Erika on ihana! Todella inhottavaan sävyyn puhutaan hänestä tällä palstalla. Liekö kateutta sitten.
Tällä palstallahan haukutaan kaikki nuoret kauniit julkisuudessa olevat naiset. Kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään ihan. Oli jossain neljän tähden illallisessa joskus, ja oli tosi hauska ja iloinen tyyppi.
Ja voitti tehosekoittimen että voi ukollensa laittaa pehmeää ruokaa, ei haittaa hampaita.
Erika on ihana, rohkea, lahjakas ja vahva kuin mikä, jatkuvasti saa paskaa niskaan ja silti porskuttaa eteenpäin pää pystyssä ja hymy korvissa.
Tämä Erikan haukkuminen on oikeasti saanut ihan järkyttävät mittasuhteet. Av-mammat kuorossa haukkuu ja lyttää tätä nuorta naista minkä ehtii. Itseasiassa yllättävän monet keski-ikäiset naiset vihaavat nuoria naisia, ilman mitään sen kummempaa syytä kuin kateus. Toivon todella että tällaisilla ihmisillä ei ole lapsia, varsinkaan tyttöjä.
Meidän naisten pitäisi olla muiden naisten tukena, sen sijaan että olisi heitä vastaan.
Sori jos se sua haittaa.