Onko Erika Vikmanin faneja paikalla? Tykkääkö hänestä kukaan muu?
Minä olen tykännyt hänestä aina tangokuningatarajoistaan lähtien, nykyfaneissa taitaa olla vähän muunkinlaista porukkaa... kukaan kavereistani ei ymmärrä fanitustani. Uutta musiikkia kuulemma tulossa pian, nyt sen itsenäisen artistiuran suunta pitäisi selvitä. Jännittää edellisen hitin jälkeen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hitin ?
Mäkin haluun pizzaa...
Vierailija kirjoitti:
Hitin ?
Se ysäridisko-kikkakopio jalkojen ristiin laittamisesta ja nunnakaavuista jolla yritti euroviisuihin.
Minä tykkään! Mielestäni hän on upean näköinen, seksikäs, rohkea heittäytyjä, ehkä hieman liian naiivi vielä...Hän vaikuttaa ystävälliseltä ja sydämelliseltä ihmiseltä ja hänellä on sisukas taiteilijasielu. En ymmärrä miksi häntä haukutaan yllättävän paljon.
N43
Erika on ihana! Todella inhottavaan sävyyn puhutaan hänestä tällä palstalla. Liekö kateutta sitten.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi häntä haukutaan yllättävän paljon
Media ei ole tehnyt hänen osaansa helpoksi, halunnut aina vain kirjoittaa hänestä toisen tyttöystävänä eikä vakavastiotettavana artistina. Moni ei hänestä muuta tiedäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi häntä haukutaan yllättävän paljon
Media ei ole tehnyt hänen osaansa helpoksi, halunnut aina vain kirjoittaa hänestä toisen tyttöystävänä eikä vakavastiotettavana artistina. Moni ei hänestä muuta tiedäkään.
Tuo on niin totta. Erika on oikeasti erittäin omaperäinen ja lahjakas taiteilija. Hän on vielä niin nuori, että toivottavasti hän ei murru negatiivisuudesta. Tunnistan hänessä herkkyyden ja taipumuksen melankoliaan (joka voi johtaa ns. ylilyönteihin). Itselleni hän ei tullut tutuksi tangolaulajana, vaan sen jälkeen. Euroviisujen se video oli uskomaton. Itse esitykseen petyin, koska ne seppeleet oli korvattu liiallisella kovuudella.
Tsemppiä Erika!
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitin ?
Mäkin haluun pizzaa...
On suuri sääli että tuota ei ole taidettu levyttää vieläkään.
Mä tykkään kans Erikasta paljon! <3 Ja olen siis nuori nainen.
Erikasta on mahdoton sanoa onko hän oikeasti kiltti vai tuhma.
Vierailija kirjoitti:
Erikasta on mahdoton sanoa onko hän oikeasti kiltti vai tuhma.
Vai vaan tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Erika on ihana! Todella inhottavaan sävyyn puhutaan hänestä tällä palstalla. Liekö kateutta sitten.
Hän on varmasti jo hahmona vaikea hyväksyä monelle. Haluaa olla seksikäs ja näkyä mutta samaan aikaan seurustelee vanhan ukon kanssa. Ja ulkonäöltään jakaa mielipiteet.
Täh. Kirjoitteletko Erika itse täällä?
No, palstatrollin lisäksi Dinosaurus ilmeisesti tykkää.
Mutta tuskin sekään siitä "musiikista" sentään.
Vierailija kirjoitti:
Täh. Kirjoitteletko Erika itse täällä?
Jos lukee niin ERIKA TULE JOSKUS LAPPIIN KEIKOILLE!!!!
Mää tykkään hirmuisesti.
Uolevi, Ruotsinpyhtää