Moralisoikaa tätä...
Mulla on ihana aviomies,olemme oltu yhdessä seitsemän vuotta. Mulla on myös suhde naiseen ,ollut reilu 3kk nyt. -nainen 24v-
Kommentit (37)
naisella on upea ja miellyttävä luonnekkin myös. Kiusoittelee mua leikkismielisesti ja muka " riitelee" että voidaan harrastaa ihanaa sovintoseksiä ja kaikkea hassua keksii mun pääni menoksi.
Ties kuka olet.
Ap:lle. Petät miestäsi ja se on väärin.
Mua kiinnostaa miksi haluat tehdä asiasta julkisen ja moralisointia?
No, huvinsa toki kullakin.
Kuulostaa mielenkiintoiselta, mukavalta, jokseenkin jopa suloiseltakin mutta toivon että jäät kiinni.
Toivon myös ettei lapset kärsi.. mutta se lienee väistämätöntä.
Eihän tämä kyllä julkista ole kun täällä palstalla ollaan mutta kuitenkin.
Huomiohakuahan tuo on. Mutta toisaalta, mikäs siinä. Kaikki tavallaan :)
Ja kyllä, tää ei ollut siis mikään provo vaan täysin tosi elämää.
Ja jottette jää sinne turhaan toivomaan ni se on mahdotonta että mies koskaan saisi tietää tästä seksistä. Mutta jos niin kävisi niin sanoisin että halusin yhdesti kokeilla naisten välistä seksiä ja olen varma että hän hyväksyisi kokeiluni. Mukavaa kesää kaikille jotka jaksoi mun seurana tässä puida tätä asiaa ;)
Mikä teitä raivostuttaa?
a. Seksi naisten välillä
b. Miehen " pettäminen"
Kertokaa!!!!!
Ja jottei sun tarttisi olla niin varma siitä ettet jää kiinni, tai että asia " painettaisiin villasella"
- voit olla varma ettei niin käy :)
" Hyvää kesää" sinnekin.. ;)
Lähinnä luulen että naisten välinen seksi ei ole kaikkien mielestä hyväksyttävää tai sitten ollaan vain kateellisia siitä mitä itse ei ehkä uskaltaisi tehdä :)
t.ap
Mikä teitä raivostuttaa?
a. Seksi naisten välillä
b. Miehen " pettäminen"
a) ei mikään
b) ei ketään saa pettää, miestä eikä naista
Joku hieromasauvajuttu tai ehkä orkku? Mikä se teillä on?
t. utelias kokeilunhaluinen nainen..
Vierailija:
Lähinnä luulen että naisten välinen seksi ei ole kaikkien mielestä hyväksyttävää tai sitten ollaan vain kateellisia siitä mitä itse ei ehkä uskaltaisi tehdä :)
t.ap
Pettäminen on rumaa ja äärimmäisen epäkunnioittavaa toista kohtaan. Petti sitten miehen tai naisen kanssa.
Minua aina jaksaa ihmetyttää MIKSI ihminen pettää? Miksi ei ole selkärankaa pysyä yhden kumppanin kanssa (paitsi tilanteet jossa puoliso tietää ja hyväksyy kolmannen osapuolen)? Miksi puolisolle ei voi olla rehellinen?
jokainen voi mielikuvissaan miettiä mitä naisten väliseen seksiin kuuluu ja mikä tuntuu hyväältä...;)
uuh... Minulla tosin jäi vaan muutamaan kertaan.
Mutta kun tätä luki tuli taas ne ihanat muistot mieleen =P
Niin ja kun jälkeenpäin juteltiin miehen kanssa. Hänestä naisten välinen ei ole pettämistä.
-Anha-
Tämä ei silti poista sitä seikkaa, että ap tekee väärin ja loukkaa " ihanaa aviomiestään" oikein urakalla, koska ei kerro miehelle tekemisistään.
Mä olen bi ja parisuhteessa miehen kanssa. Siis meillä on perhe jne. Mitään muute en toivoisi kun pientä flirttiä naisen kanssa elämääni.. Mutta eipä musta naiset oli kiinnostuneet kun olen mitä olen. Eli saatanan lihava.. :(
Minkälaiset kropat teillä on?