Moralisoikaa tätä...
Mulla on ihana aviomies,olemme oltu yhdessä seitsemän vuotta. Mulla on myös suhde naiseen ,ollut reilu 3kk nyt. -nainen 24v-
Kommentit (37)
En voisi kuvitellakkaan jättäväni miestä kyseisen naisen vuoksi enkä ylipääsä haluaisi elää parisuhteessa naisen kanssa. Ihanaa ystävääyyttä joka on hieman normaalia ystävyyttä syvempää ;)
Ei tiedä mies,luulee naista pelkäksi ystäväkseni.
" säännöt" on ollut alusta asti selvät,eli ollaan niin kauan " hyviä ystäviä" kun siltä tuntuu. Eli harrastetaan seksiä kaiken muun mukavuuden lisäksi =) Silti maistuu seksi miehenikin kanssa mutta kyllä se naisten välinen seksi vie voiton ;)
Mitä tarkalleen ottaen olette tehneet?
terv. toinen bi
niinhän ne aina suhteen alussa on säännöt. Hohhoijaa, olisko kannattanut harkinta 2 kertaa ennenkuin suhteeseen ryhdyit??
kiinnostus on syvempää kuin pelkkää kaveruutta. Meillä molemmilla lapsi joten kerroin miehelleni vain että tutustuin uuteen " äiti ystävään" ja näin voin siis tavata tätä " ystävääni" päivittäin ja kun lapset nukkuu niiin kosketellaan höpötellään ja tuotamme toisillemme nautintoa eli harrastetaan seksiä.Kaikkea siis mitä toinen nainen voi toiselle vain tehdä...;)
Nähdään myös useasti ilman lapsia ,käydään baarissa jne...Kivaa kaksoiselämää.
Enkä mä koe tätä nyt niinkään mitenkään " rakkaussuhteeksi" siinä mielessä että molemmat on sitä mieltä että jos löytää uuden naisen tai ihastuu johonkuhun naiseen ni sitten meidän väliltä seksi on ohitse mutta pysytään siti ystävinä....Toivottavasti pysytään...:)
Toivottavasti miehesi ottaisi avioeron ja saisi lastenne yksinhuoltajuuden! Samoin toivon, että tuon toisen naisen mies eroaisi akastaan ja saisi myös lasten huoltajuuden.
Voisitte sitten ämmät keskenänne harrastaa sairaita origoitanne!
yhtäkkiä hengitys muuttuu kiivaaksi ja katkonaiseksi...näin se yleensä menee...;) Siis hei,ollaanko alasti kun harrastamme seksiä? Oliko tuo vitsi?
törkeetä kaksoiselämää ja hyi helvetti viel lasten aikana!!
Mitä jos lapset heräis sillä aikaa ku ootte vähä lurps lurps pimppitouhuis?
Jos olis suhde toiseen mieheen niin tuskin kukaan pitäisi lapsia mukana...
Kuvottavaa!!!
Eli jäisi vain yksi jätetty ämmä jäljelle ;)
Miten ihmeessä ihmiset joilla on lapsia ylipääsä harrastaa mitään kumppaninsa kanssa?? Ja ei, meidän lapset ei nuku päivä unia ovat senverta isoja joten tää seksi tapahtuu yöllä tai silloin kun lapsi on hoidossa.
Eli en voi vastustaa kaunista naista...;) Jos olisin mies, takuulla pettäisin vaimoani yhtenään naisten kanssa, hyi olkoon, en halua edes ajatella kuinka petturi olisin. Joo-o,tiedän,olen nytkin.
Jos ap:n mies tietäisi asiasta ja homma olisi ok, niin touhussa ei olisi mitään pahaa.
Olen niin heteron oloinen kuin olla ja voi,koskaan kukaan ei meinaa ystävistänikään uskoa kun sanon että olen naisten kanssa touhuillu jotain. Kivaa olla kaunis heterotyttö joka ei varmasti koskaan voisi kiinnostua naisista...;)
ja jotenkin erikoisen näköinen, eksoottinen ja ruskettunut ja todella hyvä kroppa. Ei yhtään tavallisen näköinen. En voi vastustaa..
Jos tietää, mikäs siinä!