Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni ääliö vai minä?

Vierailija
24.08.2013 |

Tänään suutuin sitten miehelleni, ns. kamelin selkä katkesi. Oon aikaisemminkin hermonnut siitä, kun mieheni tuijottaa ja kommentoi hyväkroppaisia mimmejä minun läsnäollessani. Mutta nyt kyseessä oli oman isänsä uusi vaimo, puolalainen mimmi ja hyvännäköinen tapaus onkin. Luonteeltaan hieman koppavahko, minua kohtaan, ei juurikaan vastannut mitään eikä oikein jutellut, mutta miestäni ja hänen isäänsä kohtaan ihan älyttömän mukava ja herttainen. Tämä minun puolisoni oli kuin iilimato sen naisen kimpussa ja juttelemassa koko ajan, tuijotti avoimesti sen kroppaa ja minä olin kuin ilmaa. 

yritti tänään sitten illallisen jälkeen tulla pussailemaan, en vastannut pusuihin enkä mihinkään, en edes katsonut päin, menin vaan suoraan nukkumaan. Ajattelin jatkaa tätä siihen asti, kunnes viimeisetkin mun kamani on tästä kämpästä lähteneet. En vaan jaksa enää. Oon ihan tosissani. Tämä oli tässä, minähän en tuollaisen kanssa, joka ei osaa sen vertaa kunnioittaa minua, että tekisi tuon ihailunsa edes piilossa, jaksa olla. Ylireagoinko?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoi. Miksi sinun pitäisi jäädä suhteeseen jossa tiedät toisen loukkaavan sinua? Onnellisemmaksi tulet kun lähdet. Sinun elämäsi ei ole kiinni miehen miellyttämisestä vaan ihan itsesi.

Vierailija
2/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 01:32"]

Et ylireagoi. Miksi sinun pitäisi jäädä suhteeseen jossa tiedät toisen loukkaavan sinua? Onnellisemmaksi tulet kun lähdet. Sinun elämäsi ei ole kiinni miehen miellyttämisestä vaan ihan itsesi.

[/quote]

Näin!

Mies on ääliö ja vieläpä iso sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 01:35"]

[/quote]

Näin!

[/quote]

kiitos! niin on! :) T.ap

Vierailija
4/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teillä naisilla kyllä vittu ongelmat :DDD ei voi ku nauraa

Vierailija
5/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 01:28"]

Tänään suutuin sitten miehelleni, ns. kamelin selkä katkesi. Oon aikaisemminkin hermonnut siitä, kun mieheni tuijottaa ja kommentoi hyväkroppaisia mimmejä minun läsnäollessani. Mutta nyt kyseessä oli oman isänsä uusi vaimo, puolalainen mimmi ja hyvännäköinen tapaus onkin. Luonteeltaan hieman koppavahko, minua kohtaan, ei juurikaan vastannut mitään eikä oikein jutellut, mutta miestäni ja hänen isäänsä kohtaan ihan älyttömän mukava ja herttainen. Tämä minun puolisoni oli kuin iilimato sen naisen kimpussa ja juttelemassa koko ajan, tuijotti avoimesti sen kroppaa ja minä olin kuin ilmaa. 

yritti tänään sitten illallisen jälkeen tulla pussailemaan, en vastannut pusuihin enkä mihinkään, en edes katsonut päin, menin vaan suoraan nukkumaan. Ajattelin jatkaa tätä siihen asti, kunnes viimeisetkin mun kamani on tästä kämpästä lähteneet. En vaan jaksa enää. Oon ihan tosissani. Tämä oli tässä, minähän en tuollaisen kanssa, joka ei osaa sen vertaa kunnioittaa minua, että tekisi tuon ihailunsa edes piilossa, jaksa olla. Ylireagoinko?

[/quote]

Laihduta?

Vierailija
6/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vaan halusi tutustua uuteen äitiinsä, pitääkö siitä nyt suuttua?

Vierailija
7/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 08:02"]

Poika vaan halusi tutustua uuteen äitiinsä, pitääkö siitä nyt suuttua?

[/quote]

Mun mielestä alotusviestistä tulee ilmi että mies tekee tota aina. Jos asiasta on keskusteltu eikä miehen käytös muutu niin en kyllä minäkään tuollaisessa suhteessa kauaa vanhenisi.

Vierailija
8/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö se mies on kuvauksesi perusteella. Otapa huviksesi puhelimella kuvia tai videota kun olette puolattaren lähellä, luulisi siitä miehesikin huomaavan käytöksensä. Tai sitten alat pelaamaan samaa peliä nuorien ja mukavien miesten kanssa. :)

Vierailija
9/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe vetämään! Mun eksässä samoja piirteitä, eli jos hyvännäkönen nainen jossain niin jumalaton kuolaus päälle... Niin oon onnellinen nyt et se on eksä.

Vierailija
10/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teit hyvän päätöksen. Ei kannata jäädä suhteeseen jossa tulee jatkuvasti loukatuksi, siinä vain hajoaa itse.

Vierailija
11/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä taitaa olla hieman ongelmia heikon itsetuntonsa kanssa. Jos ego ei kestä sitä, että mies edes katsoo muita naisia, niin parempi sinun on elää yksin.

Vierailija
12/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 08:15"]

Ap:llä taitaa olla hieman ongelmia heikon itsetuntonsa kanssa. Jos ego ei kestä sitä, että mies edes katsoo muita naisia, niin parempi sinun on elää yksin.

[/quote]

No ei se kyllä ihan tolleenkaan mene!!  Tää on taas näitä kliseitä, mitä heitetään, kun nainen kyllästyy siihen, että mies ei edes seurassa voi osottaa lojaalisuuttaan puolisolleen!!

Vierailija
13/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitten naisena alettava käyttäytymään samoin kuin tuollaiset miehet. Näkisivät sitten mikä siinä on vialla. Kaikki pitää alkaa tekemään samoin (tasa-arvoako?) ennenkuin mies ymmärtää miten tuollainen voi loukata. Älkää miehet sitten alkako haukkumaan ilotytöiksi ja tyrkyiksi!

Vierailija
14/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen käyttäytyisi samalla tavalla kuin aloittajan mies, saisi varmaan turpiinsa omalta mieheltään, ja monen mielestä 'ihan syystä'.

Vierailija
15/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Miehesi käytös lapsellista ja töykeää. Itse olisin haistattanut miehelle pitkät.

Vierailija
16/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 08:15"]

[/quote]

Ei todellakaan ole ap:lla ongelmaa, eiköhän se ongelma ole sillä miehellä. Tollasilla kusipää mieheillä ei tee yhtään mitään.

Vierailija
17/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet viestittänyt jotenkin sanattomasti tälle puolan kaunottarelle , että halveksit häntä... Koita olla seuraavalla kerralla todella ystävällinen hänelle niin näet miksi puolisosi pitää hänestä :)

Vierailija
18/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 01:28"]

[/quote]

Ylireagoit. 99% hetero miehistä katselee jatkuvasti toisia naisia. Miksi olet miehen kanssa jos miehet eivät saa olla sellaisia kuin ovat? Tuollainen ajatusmaailma että miehen pitäisi sitten salassa katsella on sairas. Jos suhteessa ei saa olla oma itsensä niin siinä ei ole mitään järkeä

Vierailija
19/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että miksi se miehesi on valinnut niin ruman naisen kainaloon, ettei edes viitti kattella sitä...

Vierailija
20/78 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 01:35"]

[/quote]

Näin!

[/quote]

Millä perusteella? Kaikki miehet katselevat toisia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan