Onko mieheni ääliö vai minä?
Tänään suutuin sitten miehelleni, ns. kamelin selkä katkesi. Oon aikaisemminkin hermonnut siitä, kun mieheni tuijottaa ja kommentoi hyväkroppaisia mimmejä minun läsnäollessani. Mutta nyt kyseessä oli oman isänsä uusi vaimo, puolalainen mimmi ja hyvännäköinen tapaus onkin. Luonteeltaan hieman koppavahko, minua kohtaan, ei juurikaan vastannut mitään eikä oikein jutellut, mutta miestäni ja hänen isäänsä kohtaan ihan älyttömän mukava ja herttainen. Tämä minun puolisoni oli kuin iilimato sen naisen kimpussa ja juttelemassa koko ajan, tuijotti avoimesti sen kroppaa ja minä olin kuin ilmaa.
yritti tänään sitten illallisen jälkeen tulla pussailemaan, en vastannut pusuihin enkä mihinkään, en edes katsonut päin, menin vaan suoraan nukkumaan. Ajattelin jatkaa tätä siihen asti, kunnes viimeisetkin mun kamani on tästä kämpästä lähteneet. En vaan jaksa enää. Oon ihan tosissani. Tämä oli tässä, minähän en tuollaisen kanssa, joka ei osaa sen vertaa kunnioittaa minua, että tekisi tuon ihailunsa edes piilossa, jaksa olla. Ylireagoinko?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 13:35"]
Itsetuntoa ei kykene kukaan ulkopuolinen tuhoamaan. Jos on hyvä itsetunto niin siihen ei vaikuta muiden tekemiset tai sanomiset mitenkään
[/quote]
haha. Ei ehkä kykene tuhoamaan, mutta kuka nyt haluaisi moukkamaisen urpon kanssa seurustella. Kyllä minä haluan että kumppanini käyttäytyy hyvin vaikka itsetuntoni onkin kohdallaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 13:21"]
lapsellinen ja epäkypsä mies. turha toivo että tuollaisen tyypin saa muuttamaan käytöstään tai edes ymmärtämään mikä siinä on pielessä. puhun kokemuksesta ja tiedän kuinka pahalta miehen käytös tuntuu. etsi itsellesi uusi aikuinen mies. niin tein minäkin ja noita ongelmia ei enää ole. miehen käytös voi tuhota itsetuntosi pitkäksi aikaa.
[/quote]
Itsetuntoa ei kykene kukaan ulkopuolinen tuhoamaan. Jos on hyvä itsetunto niin siihen ei vaikuta muiden tekemiset tai sanomiset mitenkään
[/quote]
Toi ei kyllä pidä paikkaansa. Olisi kiva kuulla, mitä jotkut asiantuntijat ( psykologit, psykiatrit ) ovat mieltä tästä väitteestä, joka on annettu niin täydellä asiantuntemuksella.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 13:42"]
lapsellinen ja epäkypsä mies. turha toivo että tuollaisen tyypin saa muuttamaan käytöstään tai edes ymmärtämään mikä siinä on pielessä. puhun kokemuksesta ja tiedän kuinka pahalta miehen käytös tuntuu. etsi itsellesi uusi aikuinen mies. niin tein minäkin ja noita ongelmia ei enää ole. miehen käytös voi tuhota itsetuntosi pitkäksi aikaa.
[/quote]
[/quote]
Toi ei kyllä pidä paikkaansa. Olisi kiva kuulla, mitä jotkut asiantuntijat ( psykologit, psykiatrit ) ovat mieltä tästä väitteestä, joka on annettu niin täydellä asiantuntemuksella.
[/quote]
Ja tiedän tapauksia joilla on huonossa suhteessa ( sen enempää erittelemättä) mennyt itsetunto ja kaupan päälle saaneet psyykkisiä häiriöitä mm. paniikkikohtauksia.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 01:53"]
on teillä naisilla kyllä vittu ongelmat :DDD ei voi ku nauraa
[/quote]
SAMAA MIELTÄ
Siis tuohan on ihan hirveää. Onneksi lähdet. Oikea ratkaisu.
Ot mua ällöttää semmoset miehet, jotka yleensäkin katsovat naista heti sillä silmällä, musta se on ikävä asenne. He eivät itse tajua, että sen huomaa niin selvästi. Muna vie miestä.
[/quote]
Suurin osa miehiestä katsoo lähes kaikkia naisia sillä silmällä. Jotkut vaan taitavammin piilossa kuin toiset. Nainen ei ikinä ole miehelle vaan ihminen vaan ensisijaisesti nainen. Seksuaallisuuden kohde. Se ei ole huono vaan hyvä juttu.
Ot mua ällöttää semmoset miehet, jotka yleensäkin katsovat naista heti sillä silmällä, musta se on ikävä asenne. He eivät itse tajua, että sen huomaa niin selvästi. Muna vie miestä.
[/quote]
Suurin osa miehiestä katsoo lähes kaikkia naisia sillä silmällä. Jotkut vaan taitavammin piilossa kuin toiset. Nainen ei ikinä ole miehelle vaan ihminen vaan ensisijaisesti nainen. Seksuaallisuuden kohde. Se ei ole huono vaan hyvä juttu.
Miehesi on ääliö. Tuollainen tuijottelu ja vieläpä omalle vaimolle kommentointi on todella nulikkamaista. Ja anteeksi nyt vain, mutta ei näytä omena kauas puusta pudonneen, kun kerran isäkin kuolaa itäeurooppalaisten naisten perään. Eipä se polakkikaan järjen jättiläiseltä vaikuttanut.
Ketään naista ei kiinnosta seksi tuollaisen kohtelun jälkeen. Kannattaisi myös miettiä parisuhteen jatkoa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 13:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nykyaikana on sellainen asia että lääkärit (niin mielenterveyden kuin fyysisen) yrittävät keksiä ihmisille ongelmia jotka eivät edes ole ongelmia. Iso osa lääkkeistäkin on ongelmiin mitä ei oikeasti edess ole olemassa. Jos oikeasti kuuntelisi lääkäreitä niin 99% suomen kansasta on sairaita jotenkin. Jokaisen pitäisi käydä useilla eri lääkäreillä. Jopa niin yksinkertainen asia kuin vaikka hikoilu tai vaikka nukkuminen on tehty sairauksiksi jos ne eivät ole juuri sellaisia kuin heidän oppikirjoissaan.
Kouluissa ollaan lapsia tunkemassa koulupsykologille jos yhtenä päivänä on huono päivä koska siitä voi tulla masennusta. Joten en kauheasti kuuntelisi mitään lääkäreitä koska ne hyötyvät siitä mitä enemmän ihmisillä on ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 14:27"]
Miehesi on ääliö. Tuollainen tuijottelu ja vieläpä omalle vaimolle kommentointi on todella nulikkamaista. Ja anteeksi nyt vain, mutta ei näytä omena kauas puusta pudonneen, kun kerran isäkin kuolaa itäeurooppalaisten naisten perään. Eipä se polakkikaan järjen jättiläiseltä vaikuttanut.
Ketään naista ei kiinnosta seksi tuollaisen kohtelun jälkeen. Kannattaisi myös miettiä parisuhteen jatkoa.
[/quote]
Mitä vikaa on itäeurooppalaisissa naisissa? Oletko rasisti?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 14:27"]
[/quote]
[/quote]
Lähtökohtaisesti ei mitään vikaa, mutta osa itäeurooppalaisista naisista on... miten sen nyt sanoisi... onnenonkijoita. Ei liene sattumaa, että suomalaisilla miehillä on huomattavia vaikeuksia itäeurooppalaisten ex-vaimojensa kanssa huoltajuuskiistoissa. Vai ovat ne miehet rasisteja? Mitäpä luulet?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 08:15"]
Ap:llä taitaa olla hieman ongelmia heikon itsetuntonsa kanssa. Jos ego ei kestä sitä, että mies edes katsoo muita naisia, niin parempi sinun on elää yksin.
[/quote]
minun mielestä asia on taas toisin päin.. Mulla on niin hyvä itsetunto, että tiedän ansaitsevani hyvän miehen enkä pelkää jäädä yksin. Tiedän saavani uuden miehen sormia napsauttamalla, mutta jos ei hyvää löydy niin sitten olen ilman. Ja pystyn elättämään itseni.
mies anelee minua jäämään ja roudaa kukkapuskaa sun muuta, on olevinaan niin huomaavaista ja ihanaa mutta sen tietää että tämä teatteri jatkuu vain kunnes mennään isukin luo kylään. Käykää joku poimimassa tämä "helmi" itsellenne niin pääsisin vähemmällä!
t.ap
[/quote]
[/quote]
Lähtökohtaisesti ei mitään vikaa, mutta osa itäeurooppalaisista naisista on... miten sen nyt sanoisi... onnenonkijoita. Ei liene sattumaa, että suomalaisilla miehillä on huomattavia vaikeuksia itäeurooppalaisten ex-vaimojensa kanssa huoltajuuskiistoissa. Vai ovat ne miehet rasisteja? Mitäpä luulet?
[/quote]
Tilastojen mukaan ulkomaalaisten kanssa avioituneiden suomalaisten (ml. miehet ja naiset) keskuudessa parhaiten (lue: vähiten avioeroja) ovat onnistuneet suomalaisten miesten ja venäläisten naisten väliset avioliitot. Tämä nyt siis ihan tilastofaktaa ottamatta sen enempää kantaa tähän aiheeseen....
Meillä mies osti uuden kynnysmaton eilen, ei tarvitse nyt sitten kummankaan meillä olla kynnysmattona :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tilastojen mukaan ulkomaalaisten kanssa avioituneiden suomalaisten (ml. miehet ja naiset) keskuudessa parhaiten (lue: vähiten avioeroja) ovat onnistuneet suomalaisten miesten ja venäläisten naisten väliset avioliitot. Tämä nyt siis ihan tilastofaktaa ottamatta sen enempää kantaa tähän aiheeseen....
[/quote]
On varmaan esittää lähde?
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/monikulttuuriset_avioliitot_paattyvat_usein_eroon/
Suomalainen mies + ulkomaalainen vaimo päätyvät useammin eroon kuin suomalainen nainen + ulkomaalainen mies.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 14:20"]
[/quote]
[/quote]
Katsonhan minäkin miehiä sillä silmällä, mutta osaan silti käyttäytyä enkä tuo sitä kiinnostustani tyrkylle. Se on niin pienestä hoksaamisesta kiinni. Samoin mieheni noteeraa kaikkien naisten tissit, muttei sitä taida monikaan huomata.
Onhasen se hyvä, että kelpaa muillekin. TOSImiehen perusmerkki!