Onko mieheni ääliö vai minä?
Tänään suutuin sitten miehelleni, ns. kamelin selkä katkesi. Oon aikaisemminkin hermonnut siitä, kun mieheni tuijottaa ja kommentoi hyväkroppaisia mimmejä minun läsnäollessani. Mutta nyt kyseessä oli oman isänsä uusi vaimo, puolalainen mimmi ja hyvännäköinen tapaus onkin. Luonteeltaan hieman koppavahko, minua kohtaan, ei juurikaan vastannut mitään eikä oikein jutellut, mutta miestäni ja hänen isäänsä kohtaan ihan älyttömän mukava ja herttainen. Tämä minun puolisoni oli kuin iilimato sen naisen kimpussa ja juttelemassa koko ajan, tuijotti avoimesti sen kroppaa ja minä olin kuin ilmaa.
yritti tänään sitten illallisen jälkeen tulla pussailemaan, en vastannut pusuihin enkä mihinkään, en edes katsonut päin, menin vaan suoraan nukkumaan. Ajattelin jatkaa tätä siihen asti, kunnes viimeisetkin mun kamani on tästä kämpästä lähteneet. En vaan jaksa enää. Oon ihan tosissani. Tämä oli tässä, minähän en tuollaisen kanssa, joka ei osaa sen vertaa kunnioittaa minua, että tekisi tuon ihailunsa edes piilossa, jaksa olla. Ylireagoinko?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:18"]
35. lue aloitus uudestaan, olet tippunut kärryiltä.
[/quote]
En ole. Saa sitä tuijottaa vaikka 24 tuntia vuorokaudessa naisten perseitä
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:34"]
[/quote]
KAIKKI miehet katselevat muita naisia. Lojaaliudella asian kanssa ei ole mitään tekemistä. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei loukkaannu siitä vaikka olisi 10 kauniimpaa naista vierellä ja mies katselisi niitä.
On täysin älytöntä yrittää kieltää mies tekemästä sitä minkä se tekee automaattisesti.
[/quote]
Miksi miehet eivät suvaitse, että heidän naisensa katselevat komeita miehiä, flirttaileevat heille, kujertelevat ja pitäävät silmäpeliä.
On täysin älytöntä kieltää nainen tekemästä sitä minkä se tekee automaattisesti.
[/quote]
Harva nainen automaattisesti tekee sitä jokaiselle miehelle. Jokainen mies automaattisesti katsoo lähes kaikkien naisten tissit ja perseet
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 08:15"]
Ap:llä taitaa olla hieman ongelmia heikon itsetuntonsa kanssa. Jos ego ei kestä sitä, että mies edes katsoo muita naisia, niin parempi sinun on elää yksin.
[/quote]
No ei se kyllä ihan tolleenkaan mene!! Tää on taas näitä kliseitä, mitä heitetään, kun nainen kyllästyy siihen, että mies ei edes seurassa voi osottaa lojaalisuuttaan puolisolleen!!
[/quote]
KAIKKI miehet katselevat muita naisia. Lojaaliudella asian kanssa ei ole mitään tekemistä. Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei loukkaannu siitä vaikka olisi 10 kauniimpaa naista vierellä ja mies katselisi niitä.
On täysin älytöntä yrittää kieltää mies tekemästä sitä minkä se tekee automaattisesti.
[/quote]
Kaikki naiset haluavat että oma mies huomioi heidät.
[/quote]
Kukaan ei voi saada koko ajan huomiota.
[/quote]
Vai että koko ajan, niinkö minä muka sanoin, huoh... No jos mennään samalle yksioikoiselle linjalle, niin miehen ei pidä ihmetellä jos naisen huomioiminen siinä vaiheessa kun miestä itseään aiheuttaa vain niskojen nakkelua, nainen virittyy paremmin seksiin jos mies pystyy huomioimaan naista pitkin päivää.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 09:59"]
19. ei tajuu
[/quote]
juu ei, eikä 21.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:01"]
Mies on ääliä eikä vains en takia että katselee muita naisia vaan eniten sen takia että vieläpä nolaa sinut ja pahoittaa mielesi kehumalla ääneen...tyhmä ja hölmö hän taas on siksi että kuvittelee sen kaiken jälkeen saavansa sinulta :D:D:D
Todella keskenkasvainen ja varmastikin pienellä aivokapasiteetilla varusteltu äijä.
[/quote]
Mitä pahaa on sanoa ääneen jos joku ihminen on kaunis?
Miehet ja naiset ovat erilaisia, miehet kylmästä marsista ja naiset sieltä venuksesta. Yritä vain ymmärtää miestäsi, ei niitä valioyksilöitä miehissä ainakaan vapailla markkinoilla montaa ole. Eli tuskin se ruoho on vihreämpään naarurin puolella.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:41"]
Ap:llä taitaa olla hieman ongelmia heikon itsetuntonsa kanssa. Jos ego ei kestä sitä, että mies edes katsoo muita naisia, niin parempi sinun on elää yksin.
[/quote]
No ei se kyllä ihan tolleenkaan mene!! Tää on taas näitä kliseitä, mitä heitetään, kun nainen kyllästyy siihen, että mies ei edes seurassa voi osottaa lojaalisuuttaan puolisolleen!!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vai että koko ajan, niinkö minä muka sanoin, huoh... No jos mennään samalle yksioikoiselle linjalle, niin miehen ei pidä ihmetellä jos naisen huomioiminen siinä vaiheessa kun miestä itseään aiheuttaa vain niskojen nakkelua, nainen virittyy paremmin seksiin jos mies pystyy huomioimaan naista pitkin päivää.
[/quote]
Halukas nainen on kiihottunut vaikka miestä ei olisikaan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ollaan oltu parikymmentä vuotta onnellisesti naimisissa mieheni kanssa, enkä ole koskaan huomannut hänen katselevan ja kuolaavan muiden perään. Jos katselee, niin ilmeisesti tekee sen hienovaraisesti, eikä minua loukaten. Jos teidän miehenne toimivat toisin, en voi muuta kuin säälitellä, että huonoonpa olette tyytyväisiä. Suhteessa ei ole tarkoitus pahoittaa toisen mieltä. Ja kuolaaminen muiden perään on melkoisen lapsellista. Mutta joo, jokainen valitsee puolisonsa - toinen paremmin ja toinen ikävä kyllä huonommin !
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:02"]
No eipä ole mun mies koskaan noin käyttäytynyt enkä katselisi päivääkään tuollaista. Jotkut tässä ketjussa vastanneet taitavat vaan olla aikamoisia kynnysmattoja.
[/quote]
Miehesi näytää olevan kynnysmatto jos ei ole kanssasi sellainen kuin kavereittensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämä on toki totta, mutta halukas nainen voi myös masturboida, jos ainoa tarjolla oleva mies käyttäytyy kuin ääliö.
Varmaan miehesi toivookin, että lähdet menee. Voi nostaa tasoaan naisensa suhteen vähintäänkin isänsä tasolle. Olet ilmeisen ruma? Ja vielä phtari ja nipo.
Minulla oli mies, joka suuttui minulle, kun koitin sanoa, että katsos kun on hyvän näköinen nainen. Totesi vain että minä en muita katsele kuin sinua :D Jos mies koko aika kuolaa toisten naisten perään, kehuu niitä ja unohtaa oman naisensa silloin kokonaan, on mies ääliö. Omaa naista pitää kunnioittaa, voi kommentoida että onpas tuolla hyvä pylly, mutta sen pitää jäädä siihen, ei saa jäädä tuijottamaan kuin lapsi ja kuolaamaan kuin vauva. Asiat voi tehdä fiksustikkin.
Ihmettelen teitä puolustelijoita. Jos olette miehiä, todennäköisesti juuri niitä jotka toimivat ap:n miehen tavoin ja kuvittelevat sen olevan normaalia ja suotavaa käytöstä ja että KAIKKI muutkin miehet toimivat niin.
Paskan marjat! Yksikään exäni, eikä nykyinen miehenikään, ole kuolannut muiden naisten perään minun läsnäollessani ja kohdellut minua kuin ilmaa. Ja vaikka minulla on hyvä itsetunto, sellainen käytös ei olisi todellakaan ok. Katsoa saa kyllä, katselenhan minäkin kauniita naisia ja miehiä ja saatan jotain kommentoidakin miehelleni. Mutta yli-imarteleva käytös, liian pitkät ja vihjailevat katseet ja kuolaaminen on todella noloa ja moukkamaista käytöstä. Huh, kuolisin myötähäpeästä jos mieheni käyttäytyisi niin seurassa :).
Kyllä minä vaadin kunnioitusta parisuhteessa. Kunnioitanhan minäkin miestäni. Mutta kukin saa itse määritellä millaisessa suhteessa haluaa elää ja miten kohdella kumppaniaan.
Hyvä asenne sinulla! En minäkään katselisi tuommoista käytöstä. Ansaitset parempaa.
Hieno mies. Osaa arvostaa naiskauneutta. Nöyrällä mielellä siitä voisit ehkä oppia jotakin..
lapsellinen ja epäkypsä mies. turha toivo että tuollaisen tyypin saa muuttamaan käytöstään tai edes ymmärtämään mikä siinä on pielessä. puhun kokemuksesta ja tiedän kuinka pahalta miehen käytös tuntuu. etsi itsellesi uusi aikuinen mies. niin tein minäkin ja noita ongelmia ei enää ole. miehen käytös voi tuhota itsetuntosi pitkäksi aikaa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämä on toki totta, mutta halukas nainen voi myös masturboida, jos ainoa tarjolla oleva mies käyttäytyy kuin ääliö.
[/quote]
Jo naisten katseleminen haittaa naisia niin hankkikaa homo mies. Hetero miehet katselevat naisia aina joko salaa tai julkisesti
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 13:21"]
lapsellinen ja epäkypsä mies. turha toivo että tuollaisen tyypin saa muuttamaan käytöstään tai edes ymmärtämään mikä siinä on pielessä. puhun kokemuksesta ja tiedän kuinka pahalta miehen käytös tuntuu. etsi itsellesi uusi aikuinen mies. niin tein minäkin ja noita ongelmia ei enää ole. miehen käytös voi tuhota itsetuntosi pitkäksi aikaa.
[/quote]
Itsetuntoa ei kykene kukaan ulkopuolinen tuhoamaan. Jos on hyvä itsetunto niin siihen ei vaikuta muiden tekemiset tai sanomiset mitenkään
Ot mua ällöttää semmoset miehet, jotka yleensäkin katsovat naista heti sillä silmällä, musta se on ikävä asenne. He eivät itse tajua, että sen huomaa niin selvästi. Muna vie miestä.
Et ylireagoi, kyllä toi on ihan uskomatonta käytöstä mieheltä.
Mut en kyllä ymmärrä miksi parisuhteissa harrastetaan tota mököttämistä eikä voida puhua asioista. Ehkä se sun mies on oikeasti niin pöljä ettei tajua mitä on tehnyt ja miten sua loukannut. Ei ne ajatuksia osaa lukea.
Sitten jos puhekaan ei tehoa niin luovuttaisin.