G: Paras bändi? Ikäsi?
Kommentit (159)
Beatles
Pink Floyd
Foo Fighters
Anathema
Porcupine Tree
Alcest
T: 29 v nainen
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:37"]
Mielenkiintoista nähdä kuinka paljon täällä on kypsässä iässä olevia ihmisiä. jotka fanittavat metallibändejä. Yleensähän tällaisen musiikin kuuntelua pidetään lähinnä teini-ikään liittyvänä kapinointivaiheena, joka menee ohi heti kun 20 vuotta tulee täyteen.
[/quote]
Päinvastoin. Mun mielestä kaikki keski-ikää lähestyvät ja keski-ikäiset kuuntelee juuri tällaisia bändejä kuin tässä on lueteltu.
[/quote]
Ei ainakaan keikoilla ole juurikaan mun ikäisiä tai mua vanhempia näkynyt. Olen käynyt monen ketjussa mainitun bändin keikalla ja aika vähän niissä on keski-ikäisiä ollut. Itse olen 54v. ja lempipändejä System of a Down, Rammstein, Avenged Sevenfold, Red Hot Chili Peppers, Korn ja Mindless Self Indulgence.
Mulla on tuhansia lemppari biisejä, muttei yhtään lemppari artistia/bändiä. Onko muita minunlaisia? Eli soittolistalta löytyy dubstepista iskelmään, r n b stä metalliin, purkkapopista johonkin ihan mihin vaan. Vain yksittäisiä biisejä. :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 00:01"]
Klassista tuli teininä kuunneltua kun ei ollut nettiä mistä löytää hyviä bändejä. Esittäjät oli ihan sama kun eivät olleet esittäjien omia kappaleita.
Tällä hetkellä kuuntelen Studio Ghiblin elokuvien musiikkeja, bändeistä en taaskaan tiedä.
Ihan bändejä Penicillin ja In Extremo.
Artistina Maritta Kuula.
Vaikea sanoa vain yhtä bändiä parhaaksi kun kuuntelee niin eri tyyppisiä musiikkeja.
Ikä 31
[/quote]
ei hyvän musan kuunteluun nettiä taervinnut bönde! iha radio riitti =D
[/quote]
No ei sieltä radiosta tullu klassisen musiikin lisäksi kuin kaksi tuntia viikossa hyvää musiikkia. Iskelmät tai teinivuosieni poppi ei vain ollut minun juttu. Ne kaksi tuntia tulikin kuunneltua sitä radiota joka viikko, pe iltana joskus kahdeksan aikaan ja la-su yönä oli toinen tunti. Vasta teini-iän jälkeen alkoi radiosta kuulua sellaistakin musiikkia jota itsekin tykkäsin kuunnella.
Mutta joku sanoi ettei ole kuullutkaan ensin mainituista bändeistä. Haasteena kaikille, menkää youtubeen tutustumaan kaikkiin mistä ette tiedä! Itse voisin ottaa huomenna urakaksi, nyt menen kiltisti nukkumaan =)
Tällä hetkellä ehdottomasti Haloo Helsinki!
N35v
Muse ja Avenged Sevenfold
Ja ikää 39.
PMMP, 41-v.
Hyvänä kakkosena tulee zen cafe/Samuli Putro
Mulla on erittäin laaja musiikkimaku. Tällä hetkellä kuuntelen taas pitkästä aikaa Eaglesia. Teemalta tullut dokkari vaikuttaa :D Oli muuten loistava musiikkidokumentti, kannattaa katsoa, Teemalta löytyy!
Iron Maiden, Black Sabbath, Sir Elwoodin hiljaiset värit, Happoradio, onhan noita vaikka kuinka, näitä parhaita.
Ikä 53.
Kas, joku muukin kuuntelee Týria =)
Mutta oma listani näyttää tältä
Týr
Myrath
Manowar
Ikää 31v.
Negative oli loistava mutta jos lopettanutta bändiä ei lasketa niin haloo helsinki!
24v