Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittimies kertoi profiilissa olevansa ”eteenpäin pyrkivä työssään”. Oli autokuski. Muka hauska vitsi.

Vierailija
17.08.2020 |

Ei todellakaan kiinnosta

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Kuvaton nuori nainen esitteli profiilissa itsensä naiselliseksi ja kurvikkaaksi, joka harrastaa lenkkeilyä ja salia.

Tapaamiseen tuli reilu 50kg ylipainoa omaava tyllerö ratkeamispisteessä olevissa liian pienissä better bodies housuissa.

Lenkkeily oli koiran kusetusta postilaatikolle ja takaisin. Salille oli ollut jo vuoden jäsenyys voimassa, mutta ensimmäistä käyntikertaa vielä odoteltiin..

Tuli toiset ja kolmannetkin treffit, se ei pane joka valkkaa.

Jos seksitreffit niin olen pannut vähän lihavampaakin, mutta muut rehvit jos kyseessä sitten jäänyt lyhyeksi

Kyllä mä sanoin ensitreffien jälkipuoliskolla että taidan olla vähän ihastunut, kun ei tyttö muuten meinannut heruttaa.

Siitä se ajatus sitten lähti...

Vttu että te miehet olette tyhmiä!?!?!??!?? Nainen oli vain kovassa puutteessa (TOSI kovassa, kun sinä kelpasit) , ei se sinun lirituksesi tehonnut. Et ole niin ihqu (sen nimittäin huomaa jo täällä)

Vierailija
42/52 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Kuvaton nuori nainen esitteli profiilissa itsensä naiselliseksi ja kurvikkaaksi, joka harrastaa lenkkeilyä ja salia.

Tapaamiseen tuli reilu 50kg ylipainoa omaava tyllerö ratkeamispisteessä olevissa liian pienissä better bodies housuissa.

Lenkkeily oli koiran kusetusta postilaatikolle ja takaisin. Salille oli ollut jo vuoden jäsenyys voimassa, mutta ensimmäistä käyntikertaa vielä odoteltiin..

Jos seksitreffit niin olen pannut vähän lihavampaakin, mutta muut rehvit jos kyseessä sitten jäänyt lyhyeksi

Kyllä mä sanoin ensitreffien jälkipuoliskolla että taidan olla vähän ihastunut, kun ei tyttö muuten meinannut heruttaa.

Vttu että te miehet olette tyhmiä!?!?!??!?? Nainen oli vain kovassa puutteessa (TOSI kovassa, kun sinä kelpasit) , ei se sinun lirituksesi tehonnut. Et ole niin ihqu (sen nimittäin huomaa jo täällä)

Kuinkas tämä muuttaa mitään?

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

akoille ei kelpaa mikää. ei työtön. ei autokuski. rahanahneita olette kaikki.

Ei ainakaan kelpaa mies joka kutsuu naisia akoiksi...

Vierailija
44/52 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä 2/5 ellikin vaatii itselleen supermenestyneen lentäjäkirurgimallin vaikka itsellään ei ole mitään muuta annettavaa kuin punaviinin tuoksuinen hengitys ja instagramin lomakuvat Balilta.

Eliittikumppani sivusto on oikee paikka sulle ap. Siel ei autokuskeja tai duunareita pyöri

Vierailija
45/52 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan ei ole huumorintajua.

Vierailija
46/52 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hauska, oikeasti :D

Itse karsastan itseään tärkeinä henkilöinä pitäviä "eteenpäinpyrkiviä" uraohjuksia. Samaa sakkia jotka haluaa elämältä lähinnä vaurastumista, ush, ei mulle kiitos!

Vierailija
47/52 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria ihan väärästä, liian tärkeästä aiheesta eli miehen ammatti

Vierailija
48/52 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Kerro nyt vielä miten vaikea on saada naista kun on kiltti ja kunnollinen...

Vierailija
49/52 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menevä mies.

Oli taksikuskina jossain Menevä firmassa...

Deittailet puikuloita?

Vierailija
50/52 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelutehtävissä. Kukaan ei ole tähän mennessä tullut valittamaan saamastaan palvelusta -> hautausurakoitsija.

Vierailija
51/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jakelussa töissä..uskaltaako treffailla?

Vierailija
52/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen jakelussa töissä..uskaltaako treffailla?

Ehdottomasti. Itse olen viinalla läträävä käsityöläinen, uskaltaisitko?