Deittimies kertoi profiilissa olevansa ”eteenpäin pyrkivä työssään”. Oli autokuski. Muka hauska vitsi.
Kommentit (52)
Voin kuvitella minkä pettymyksen ap on kokenut kun deittikumppani ei ollutkaan akateeminen ja rikas;D D D
Kuvaton nuori nainen esitteli profiilissa itsensä naiselliseksi ja kurvikkaaksi, joka harrastaa lenkkeilyä ja salia.
Tapaamiseen tuli reilu 50kg ylipainoa omaava tyllerö ratkeamispisteessä olevissa liian pienissä better bodies housuissa.
Lenkkeily oli koiran kusetusta postilaatikolle ja takaisin. Salille oli ollut jo vuoden jäsenyys voimassa, mutta ensimmäistä käyntikertaa vielä odoteltiin..
Tuli toiset ja kolmannetkin treffit, se ei pane joka valkkaa.
Työelämässä olen tyyppi, jolla pysyy useat langat käsissä. (Ilmapallokauppias.)
Ukko37 kirjoitti:
Kuvaton nuori nainen esitteli profiilissa itsensä naiselliseksi ja kurvikkaaksi, joka harrastaa lenkkeilyä ja salia.
Tapaamiseen tuli reilu 50kg ylipainoa omaava tyllerö ratkeamispisteessä olevissa liian pienissä better bodies housuissa.
Lenkkeily oli koiran kusetusta postilaatikolle ja takaisin. Salille oli ollut jo vuoden jäsenyys voimassa, mutta ensimmäistä käyntikertaa vielä odoteltiin..
Jos seksitreffit niin olen pannut vähän lihavampaakin, mutta muut rehvit jos kyseessä sitten jäänyt lyhyeksi
AP voisitko poistua deittikuvioista, emme kaipaa kaltaisiasi huumorintajuttomia ihmisiä.
Tai ainakin lisää ilmoitukseesi rehellisesti että etsit jotain rikasta ja menestyvää elättäjää, tavallinen työtätekevä mies ei kelpaa. Ja huumorintajua et omaa ollenkaan. Kaikki säästää aikaa ja vaivaa kun tietävät mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Jos seksitreffit niin olen pannut vähän lihavampaakin, mutta muut rehvit jos kyseessä sitten jäänyt lyhyeksi
Kyllä mä sanoin ensitreffien jälkipuoliskolla että taidan olla vähän ihastunut, kun ei tyttö muuten meinannut heruttaa.
Siitä se ajatus sitten lähti...
teen luovaa työtä. luon lantaa navetassa.
Tunnen erään kielenkääntäjän makkaratehtaalta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi autokuskit, varastoduunarit ja raksamiehet.
Voin kuvitella ap:n ilmettä kun mies tulisi treffeille suoraan töistä niissä kirkkaan keltaisissa tai oransseissa huomiovaatteissa jonnekin fiiniin kahvilaan;D D D
Meillä yksi entinen autokuski kuuluu nykyään johtoportaaseen.
Voin vakuuttaa sulle, että olen luotettava.
-vakuutusasiamies-
Tavoitteet on korkealla t. Kattokorjaaja
Uraputkessa oleva viemäriasentaja
akoille ei kelpaa mikää. ei työtön. ei autokuski. rahanahneita olette kaikki.
On paljon alamaisia (lukihäiriöinen metaliseppä)
Deittimies heitti puujalkavitsin. Et tykännyt. Silloin on parempi kun ette tapaa, koska teillä on erilainen huumorintaju- ei toimi pidemmän päälle.....
Vierailija kirjoitti:
akoille ei kelpaa mikää. ei työtön. ei autokuski. rahanahneita olette kaikki.
Hei- ap ei sanonut että ei tykännyt siksi että on autokuskina. Sinun tulkintasi on tämä.
Deittinainen sanoi kykenevänsä tarvittaessa olemaan se jolla on housut jalassa.
Puolen tunnin päästä tuosta pyysi minua luokseen jotta voisi ottaa minut sträppärillä.
Ei ollut edes vitsi :D
Sanoin kiitos ei tällä kertaa...
Mikä AP:ta kiinnostaa?
Santader bemarin kuski?