Miten reagoisit jos varattu, perheellinen mies pyytäisi treffeille ja tunnustaa kiinnostustaan?
En tarkota nyt mitään seksitreffejä vaan vaikka leffaan ja siitä syömään? Kertoisitko vaimolle
Kommentit (39)
En osaa sanoa, keskustelisin hänen kanssa.
En kertoisi vaimolle. Käskisin hänen itse kertoa vaimolleen ja yrittää elää kunnolla valitsemansa aviomiehen rooli. En lähtisi edes flirttiin mukaan. Välittömästi puistattaa petturimiehet.
itse en kertoisi koska siitä saa vaan loppujen lopuks paskat omaan niskaan
En kertoisi vaimolle, ellei olisi joku mun tuttu. Mutta en todellakaan olisi kiinnostunut koska oli miten komea ja kiva mies tahansa, niin tuollaisen tempun johdosta passaisin. Imarreltu ja iloinen voisin tosin silti olla.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai menet.
Perustele minkä takia kukaan menisi???
”Kiitos, mutta ei kiitos. Olen kiinnostunut vain vapaista miehistä!”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai menet.
Voi olla hyväkin leffa, ei kai leffassa käynti kenestäkään rikollista tee.
Viimeksi näin kävi viime viikolla. Ehdotin miehelle että menee syömään oman vaimonsa kanssa ja estin.
yleensä tuommoset miehet on hiton komeita ja röyhkeen itsevarmoja. Voi olla vaikee vastustaa.
Sanoisin että kiitos ei, vie vaimosi leffaan ja syömään.
Pettämisen raja on tietysti vähän vaikea määritellä, mutta minusta ei ole sopiva viedä vieraita naisia treffeille, vaikkei seksiä tulisikaan.
Todellakin menisin, ukkomiehet on kaikista kovimpia paneen! Kokemusta on!
Olisin kiusaantunut mutta en kertoisi vaimolle, kukin hoitakoon parisuhteensa itse.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että kiitos ei, vie vaimosi leffaan ja syömään.
Pettämisen raja on tietysti vähän vaikea määritellä, mutta minusta ei ole sopiva viedä vieraita naisia treffeille, vaikkei seksiä tulisikaan.
Niin no tää mies flirttailee jatkuvasti ja kehuu sillä tavalla miten ei kuulu varatun miehen kehua muita kuin omaa naistaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai menet.
Voi olla hyväkin leffa, ei kai leffassa käynti kenestäkään rikollista tee.
😂
Vain itsekeskeiset ihmiset saa muiden elämään puuttumisesta jotain kiksejä.
Netissä törmää tuollaisiin jatkuvasti. Eivät edes häpeä omaa uskottomuutta
Mitvit? Todellakin kertoisin.