Mitä polar15 juustolle käy uunissa?
Voiko sitä laittaa uunileipiin? Kun esim. oltermanni ei sovi uuniin.
Kommentit (8)
Arvaisin, että se sulaa! Tosin vain silloin, jos uuni on kuumana... Oliko tämä kompa?
kamoon, miten pienien ympyröiden äärellä naisten ajatusmaailma pyörii helvetin leipien kuorrutuksesta, ukkos kuitenkaan niistä tykkää jos pistäisit pari hookan blöötä ja sivuun perunasalaattia tai kanankoipia niin saat kiitosta, no jos ite vedät leipäsi niin ihan sama jos miehesi niin pistä kunnon kermajuustoa ja nokare auraa
kamoon, miten pienien ympyröiden äärellä naisten ajatusmaailma pyörii helvetin leipien kuorrutuksesta, ukkos kuitenkaan niistä tykkää jos pistäisit pari hookan blöötä ja sivuun perunasalaattia tai kanankoipia niin saat kiitosta, no jos ite vedät leipäsi niin ihan sama jos miehesi niin pistä kunnon kermajuustoa ja nokare auraa
Öö, miksi Oltermanni ei sovi uuniin? Itse olen ajat sitten lopettanut noitten 15% ja alle juustojen käytön.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 21:03"]
Öö, miksi Oltermanni ei sovi uuniin? Itse olen ajat sitten lopettanut noitten 15% ja alle juustojen käytön.
[/quote]No jos se kevyt oltermanni ei sovi uuniin... noissa on tullut mullekin ylläreitä nykyään, ja jollekin ilkkujalle, kaikki juustot eivät tosiaan sula uunissa.
Mäkin luulin ostavani jotain normaalirasvaista arkijuustoa, ja kuivi ihme-höttökorpuksi vain.
Siitä tulee tosi kuivaa ja koppuraista, en tykkää.