Miksi aina ehdotetaan uimahallia?
Hei vaan!
Yksi asia ihmetyttää: miksi ehdotatte yhteiseksi tekemiseksi perheelle aina uimahallia? Että menkää uimahalliin...
Sehän on ikävä paikka ja haisee kloorille, mikä siinä kiehtoo?
Kommentit (9)
Mutta siellä on mukavaa tekemistä, pääsee kyyläämään toisten mammojen alapäitä ja sitten voi kertoa niistä lärpäkkeistä, broilereista, rämemajavista ja kyykkyvatkauksista palstalla
Yleensä lapset tykkää uimisesta ihan hulluna. Ei ole kamalan kallis, mutta kuitenkin mukavaa, järkevää tekemistä koko perheelle. Ja jos ei siellä tule muuten käytyä joka toinen päivä, on hiukan erikoista myös.
Mä en kyllä muista, etgtä oltaisiin lapsuuden perheen kanssa käyty uimahallissa kuin pari hassua kertaa. Kesällä käytiin kyllä uimassa joka päivä. Miehen kanssa käydään yhdessä uimahallissa 2-3x/vko.
Juuri tuo, että mulla ei ole mitään liikuntaa (uintia) vastaan, päinvastoin! Kesällä tosi usein uimassa ja luonnossa, mutta ne hallit ovat mielestäni jotenkin ällöjä.
Eikä ollut tarkoitus loukata ketään, ajattelin vain kysyä että miksi juuri uimahalli. Voihan sitä käydä pelasmassa sulkapalloa, tennistä, heittelemässä korista, pöutätennistä, keilaamista jne.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:23"]
. Voihan sitä käydä pelasmassa sulkapalloa, tennistä, heittelemässä korista, pöutätennistä, keilaamista jne.
[/quote]
Noissaa pitäisi pelaajien olla suhteellisen tasaväkisiä, jotta olisi mielekästä. Uimahalliin voi mennä jo pienten taaperoikäistenkin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 19:23"]
Juuri tuo, että mulla ei ole mitään liikuntaa (uintia) vastaan, päinvastoin! Kesällä tosi usein uimassa ja luonnossa, mutta ne hallit ovat mielestäni jotenkin ällöjä.
Eikä ollut tarkoitus loukata ketään, ajattelin vain kysyä että miksi juuri uimahalli. Voihan sitä käydä pelasmassa sulkapalloa, tennistä, heittelemässä korista, pöutätennistä, keilaamista jne.
[/quote]
No uida osaa kaikki, tai ainakin pitäisi kiireesti opetella jos ei osaa, ja uimapuvutkin yleensä löytyy, eivätkä ole kauhean kalliita ostaa. Muuten on vaikea tietää mitä jossain perheessä osataan ja mihin on varaa. Uimataitoon voi olettaa köyhänkin perheen satsaavan, mutta on vähän tyhmää ehdottaa että ostakaa koripallo ja kokeilkaa olisko laji kiva. Mutta uimisen osaaminen on välttämätöntä.
Ei-niin liikunnallisistakin lapsista on yleensä kiva läträtä vedellä, käydä saunassa yms. Uintireissu on myös aina hyödyllinen, koska hyvä uimataito voi pelastaa hengen.
Lapsista on kivaa olla uimahallissa, ja niiden vuoksi siellä käyn. Itse inhoan uimahalleja. Tunnen itseni kömpelöksi ilman laseja, ja piilarit+kloori ovat liikaa omille silmilleni, joten omat uinnit jätän välistä. Jos ei itse ui, on hallissa tylsää; ensin suihkuun, sitten kuivaan ja kuumaan saunaan, sitten istutaan kylmissään joko lastenaltaan pohjalla tai reunalla täysin tietoisena omista makkaroisaan, joita ei voi peitellä pulahtamalla veteen. Kun uimahallista lähtee, nahka kutisee, on epämääräisen ärtynyt ja väsynyt olo, vaikka ei kuitenkaan ole saanut fyysistä rasitusta.
Musta se on mukava paikka ja kaupan päälle kaikki saa liikuntaa.