Kauanko olette olleet uskollisia exälle eron jälkeen
Mietityttää tohinko alkaa seukkaamaan vai pitäskö oottaa vielä. Erosta aikaa vuosi ja nyt ois sopiva jonka kanssa viestitelly.
Kommentit (34)
1kk nyt mittarissa, hieman vielä odottelen toivoa vaikka katselenkin jo varovasti trikoo-takapuolia.
En ole koskaan nähnyt mitään syytä olla exälle uskollinen. Hyvä kun olen sentään suhteessa ollessani ollut.
Miksi pitää olla uskollinen ihmiselle, jonka kanssa ei ole yhdessä ? Outo ajatusmaailma.
Uskollisuus loppuu siihen sekuntiin kun lusikat menee jakoon. Mitä ihmettä nyt taas.. Jos taas ei tunne olevansa valmis mihinkään uuteen niin se on oma asiasi.
Mä ymmärrän ap:n kysymyksen, vaikka kuulostaakin hassulle :) "Uskollinen" on ehkä väärä termi, mutta en itsekään halunnut kiertää veistä haavassa kun erottiin eksän kanssa (minun aloitteestani) kertomalla uusista hoidoista jne.
Aloin kyllä aika nopeasti (kuukauden sisään) tapailemaan muita, mutta pidin tämän tiedon itselläni. Kun puolen vuoden kuluttua aloin seukkaamaan, annoin kulua vielä vähän aikaa ennen kuin julkistin suhteen somessa (face-status = suhteessa) tai julkaisin yhteisiä kuvia. Itselläni ja eksällä edelleenkin hyvät välit, vaikka hän tietääkin uudesta suhteestani. Hänkin tapailee jo nykyään muita naisia, ja olenkin iloinen hänen puolestaan.
Jos kumppani olisi jättänyt minut ikävästi, en toki olisi viitsinyt olla hienotunteinen :)
kun on erottu niin sen jälkeen ei olla enää "uskollisia". Toki ei sitä hänelle tarvitse kertoa.
15 min ajatuksiss . 2pv teoissa.
Kun eksä ilmoitti poistuvansa, järjestin itseni yksiin bileisiin josta päätin iskeä yhden kivan miehen.
Exä oli meillä ihan turhaan. Olin ottanut sen kämpälle ihan käytännön syistä ja kimppakämppäily oli luontevasti muuttunut parisuhteeksi, mutta isompaa sitoutumista tähän ei liittynyt. Kyllästyin odottamaan rakkaudentunnustuksia ja kieli-ja enkö itsekään tuntenut voimakkaasti, niin että.olin vain iloinen kun mies ilmoitti löytäneensä uuden.
Uusi suhde ja uusi rahareikä tuli kohdalle ennen eroa exästä. Toki makselin vuoden verran sopeuttamisrahaa exällekin.
Exille ei tarvitse olla uskollinen. Exät ei ollut suhteessakaan uskollisia ja jos minä en ole pettänyt jotain, niin se on ollut pelkkää kiinnostuksen puutetta ja laiskuutta.
Kuinka kauan pitäisi käydä töissä työsuhteen päättymisen jälkeen..?
Onhan se hieman epäilyttävää jos parin kuukauden sisään on jo uusi heila. Mutta uskollisuus exälle loppuu siihen kun suhdekkin. Luulkoot uudesta mitä haluaa, et ole tilivelvollinen mitenkään.
Siihen asti, kun saatiin omat asunnot. Törkeää lähteä mihinkään yöjuoksulle, kun toinen on siinä. Uuteen suhteeseen meni aikaa, enkä tosiaan exälle kertonut, ennen kuin oli uusi vakava suhde. Mutta sellaista sinkkuelämää oli, kun päästiin omiin koteihin.
Kunnes ex on maksettu pois kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti, kun saatiin omat asunnot. Törkeää lähteä mihinkään yöjuoksulle, kun toinen on siinä. Uuteen suhteeseen meni aikaa, enkä tosiaan exälle kertonut, ennen kuin oli uusi vakava suhde. Mutta sellaista sinkkuelämää oli, kun päästiin omiin koteihin.
Siis mitä törkeää muka? Kun ero on jo selkeä ja taputeltu, keskinäinen seksi on lakannut ja asutaan vaan yhdessä odotellen jomman kumman muuttopäivää, niin yksi lysti se siinä vaiheessa on, missä käy hurvittelemassa. Niin meillä ainakin tehtiin. Toinen meni menojaan ja toinen jäi kotiin lasten kanssa, eikä juuri kuulumisia reissuilta kyselty. Aivan älytöntä olisi tuossa kohtaa jotain mustasukkaisuusdraamaa vielä kehitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä törkeää muka? Kun ero on jo selkeä ja taputeltu, keskinäinen seksi on lakannut ja asutaan vaan yhdessä odotellen jomman kumman muuttopäivää, niin yksi lysti se siinä vaiheessa on, missä käy hurvittelemassa. Niin meillä ainakin tehtiin. Toinen meni menojaan ja toinen jäi kotiin lasten kanssa, eikä juuri kuulumisia reissuilta kyselty. Aivan älytöntä olisi tuossa kohtaa jotain mustasukkaisuusdraamaa vielä kehitellä.
Juu tämä. Ei niitä hoitoja tarvitse kotiin tuoda, mutta en ymmärrä kodin ulkopuolella voisi jo elää normaalia sinkkuelämää.
0s. ex on ex, ei mitään velvotteita sitä kohtaan