Kauanko olette olleet uskollisia exälle eron jälkeen
Mietityttää tohinko alkaa seukkaamaan vai pitäskö oottaa vielä. Erosta aikaa vuosi ja nyt ois sopiva jonka kanssa viestitelly.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän ap:n kysymyksen, vaikka kuulostaakin hassulle :) "Uskollinen" on ehkä väärä termi, mutta en itsekään halunnut kiertää veistä haavassa kun erottiin eksän kanssa (minun aloitteestani) kertomalla uusista hoidoista jne.
Aloin kyllä aika nopeasti (kuukauden sisään) tapailemaan muita, mutta pidin tämän tiedon itselläni. Kun puolen vuoden kuluttua aloin seukkaamaan, annoin kulua vielä vähän aikaa ennen kuin julkistin suhteen somessa (face-status = suhteessa) tai julkaisin yhteisiä kuvia. Itselläni ja eksällä edelleenkin hyvät välit, vaikka hän tietääkin uudesta suhteestani. Hänkin tapailee jo nykyään muita naisia, ja olenkin iloinen hänen puolestaan.
Jos kumppani olisi jättänyt minut ikävästi, en toki olisi viitsinyt olla hienotunteinen :)
Miksi ihmeessä eksälle pitäiskään "kertoa uusista hoidoista"??? Aivan omituinen ajatusmaailma, eihän se kuulu eksälle mitenkään, se on eksä.
En ole uskollinen mutta muuten vaan ei eron jälkeen naiset ole kiinnostanut vaan olen halunnut olla yksin. Yhtäkään naista en ole halunnut tavata. Erosta päälle 4 vuotta eikä vieläkään kiinnosta naiset ja hyvin mennee :)
25v tuleen marraskuussa täyteen uskollisuutta exälle. 2021 aion palata markkinoille takaisin.
M46
Kuulostaa just siltä mitä mun exä toivoo multa. Pari vuotta ollaan oltu erossa, ja kolme kertaa sen jälkeen vietetty aikaa yhdessä. Aina se jankkaa että "eihän sulla ole ketään muuta ollut" ja itse hän on avoliitossa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tilasin muuttokuorman rouvalle ja kun rekan perävalot olivat hävinneet soitin tyttöystävän tupareihin.
Sää oot äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti, kun saatiin omat asunnot. Törkeää lähteä mihinkään yöjuoksulle, kun toinen on siinä. Uuteen suhteeseen meni aikaa, enkä tosiaan exälle kertonut, ennen kuin oli uusi vakava suhde. Mutta sellaista sinkkuelämää oli, kun päästiin omiin koteihin.
Siis mitä törkeää muka? Kun ero on jo selkeä ja taputeltu, keskinäinen seksi on lakannut ja asutaan vaan yhdessä odotellen jomman kumman muuttopäivää, niin yksi lysti se siinä vaiheessa on, missä käy hurvittelemassa. Niin meillä ainakin tehtiin. Toinen meni menojaan ja toinen jäi kotiin lasten kanssa, eikä juuri kuulumisia reissuilta kyselty. Aivan älytöntä olisi tuossa kohtaa jotain mustasukkaisuusdraamaa vielä kehitellä.
No jokainen tyylillään. Ehkä jos pidempään menee, mutta kyllä itse ainakin sen kuukauden verran pystyi pitämään housut jalassa. Kyllä me elettiin ihan samanlaista arkea, ilman seksiä tosin, ja kerrottiin menoista me normaalisti, ehkä vähän korostetusti siinä mihin ja kenen kanssa on menossa, jos ei normaaliin aikaan tullut kotiin. Varmaan molemmat yritti suojella toisen tunteita, koska vaikka ero ei tullut yllätyksenä, oli siitä huolimatta paha mieli molemmilla.
Noin viikon, tosin oltiin tosi nuoria eikä ollut ihan supervakava suhde. Sen ikäiselle vakava joo, muttei asuttu yhdessä tai muutakaan.
Olla.Exälle.Uskollinen. Eron jälkeen.
Ei ristus.
Saa mennä panemaan vaikka heti erosta, mutta mun mielestä vois käyttää kyllä hienotunteisuutta eksää kohtaan ettei sitä tarvi ihan naamaan hieroa että heti uuden kanssa. Someen en postaisi juttuja uudesta miehestä puoleen vuoteen vaikka niitä riittäisikin.
Kuinka kauan on pakko runkata sen jälkeen kun olet saanut?
En ole ollut exälle uskollinen ennen enkä jälkeen!
Tilasin muuttokuorman rouvalle ja kun rekan perävalot olivat hävinneet soitin tyttöystävän tupareihin.