Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun lopettaa nyt sitten imetys heti??

Vierailija
16.07.2006 |

Pelottaa kun puhutaan niistä ympäristömyrkkyjen liukenemisesta äidinmaitoon laihtumisen yhteydessä ja mulla on tippunut 3kg siitä mitä painoin odottamaan alkaessani aika lyhyessä ajassa (n. 2,5vko)

Ja ennen sitä 2kg kahdessa viikossa (jotka oli vielä raskauskilojani)

eli yht. 5kg n. kuukaudessa. Vauvani on 3,5kk.

En ole jättänyt syömättä, oon vaan karsinut ruokavaliostani kaikki turhat pois mitä ennen meni liian usein (karkit, pullat, vaalea leipä, peruna josta sain aina mahani kipeeksi syömisen jälkeen mutta en ole raaskinut jättää sitä aiemmin pois) Tilalle ottanut reilusti kasviksia, täysjyväleipää ym terveellistä.

järkytyin aika lailla kun menin vaa' alle ja paino oli tippunut jo miinuskiloiksi noinkin paljon lyhyessä ajassa. Ei kyllä tekisi mieleni puputtamaan taas kaikkea epäterveellistä kun niistä eroon on päässyt ja olo on parhain pitkiin aikoihin!

Mitä tehdä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laihduin myös miinukselle esikoisen synnyttyä (nopeasti) ja ihan terve tyttö on nykyään!

Vierailija
2/4 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä hulluinta mitä olen kuullut :-). Syöt tarpeeksi terveellistä ruokaa ja sen takia pitäisi lopettaa imetys, ei, ei! Pystyisinpä minäkin tuohon *mussuttaa ties kuinka monetta keksiä*.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan tosi oudolta kun kilot on niin reippaasti lähteneet nyt miinuksille ja kun viimeiset 4v. on painanut enemmän kuin nyt ( tietty raskaana enemmän)syön silti monipuolisesti et nälkää en näe ja se makeanhimo on lähtenyt pois kokonaan! -ap

Vierailija
4/4 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsille käy sitten huonosti :(

raskauskiloja tuli 25 joista 15 jäi laitokselle ja loput kymmenen putosi KUUKAUDESSA vaikka söin ja join hyvin. En mahtanut sille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan