Paras, ns. kalliimpi haalarimerkki taaperolle
Minkä haalarin ostaisit taaperolle, jos ei olisi rahasta kiinni? Eli mikä olisi laadultaan ja puistomammojen elvistelystatukseltaan paras. Joo, tiedän että kolahtaa osaan mammoista täällä, mutta vähän kieli poskella tuota kysyn.. Toki asia myös kiinnostaa, sillä ns. kalliimpi ja ehkä samalla parempi laadultaakin oleva haalarimerkki hakusessa.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 18:05"]
Ticket oli tyttärellä talvihaalarina. Vuoden oli käytössä, sitten jäi pieneksi. Lahkeiden renksut kului rikki, muuten on kuin uusi. Pistän kohta huutonettiin myyntiin, arvelen saavani siitä vielä noin 30 euroa.
[/quote] Pistä mielummin FB:n ticket-kirpparille niin saat 60 euroa...
pinttynyt kurainen haalari on mielestäni kauhistus riippumatta merkistä. Valitsisin siis sellaisen mikä värityksen puolesta ei heti oo likaisen näköinen.
Toinen kriteeri ois se että se istuis lapsen päälle, valitsisin siis lapsen ruumiinrqkenteesta riippuen vähän erilaisen/erimerkkisen haalarin.
Onkos Mini Rodini joku elvistely-haalari? Ainakin ne on hintavia... tai Polarn O. Pyret!!! Meillä on ensi talveksi se Molo :-D Ostin kun oli niin kiva väri, merkistä en välitä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 17:48"]
Minusta Molon haalarit eivät ole kovin hyviä hintaansa nähden. Ovat ensinnäkin melko kittanoita ja kapeita ja niissä tapaa olla fleecellä vuoratut lahkeet, joten pikkulasten on vaikea saada ne itse vedettyä päällensä. Toiseksi, molempien lasten Molo-haalareista kului polvet puhki viime talvena. Kalliimmista haalarimerkeistä tykkään itse käyttää lapsilla Po.P ja Reimatec-merkkejä, tosin tuo Reimatec ei ole nyt muodissa :)
[/quote] Kertokaa heti jos tiedätte jonku merkkisen haalarin joka kestää myös polven kohdalle kohdistuvat kaatuilut ym! ei taida sellaista olla... MOLO on MOLO, mutta itseä miellyttäviä vaatteita sattuu tuon vaatemerkin alta löytyvän. Turha siitä merkistä skitsoontua, huumoria huumoria ;)
Ticket to heaven. Meillä ollut käytössä vk takki + housut 3 kautta ja kestänyt kaatuilut hiekoitushiekkaan ja kivillä kiipeilyt sekä mäen laskut. Haalarit ollut yhden kauden ja pienemmällä kulutuksella. Hengittää hyvin ja pitää hyvin vettä. Reimatec piti hyvin vettä ja oli hyvä hengittävyys, mutta kulunut polvista suht pienellä käytöllä.
Kyllä mä sanoisin että Mini rodini. Siis jos haluat olla in :). Ticket ja molo toki hyviä myös, mutta tuo rodini on nyt sellainen statusmerkki mammoille varsinkin täällä pk- seudulla. Itse himoitsin jo viime talvena rodinin panda- haalaria, mutta jäi ostamatta kun hinta jotain 170e ainakin ja yhdet haalarit oli jo kaapissa odottamassa. No jos tänä talvena sen sitten saisi...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 18:05"]
Ticket oli tyttärellä talvihaalarina. Vuoden oli käytössä, sitten jäi pieneksi. Lahkeiden renksut kului rikki, muuten on kuin uusi. Pistän kohta huutonettiin myyntiin, arvelen saavani siitä vielä noin 30 euroa.
[/quote] Pistä mielummin FB:n ticket-kirpparille niin saat 60 euroa...