Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enhän ole raskaana...(mies petti)...mitä päättelette oireista?

Vierailija
23.08.2013 |

Sain tietää, että mies pettänyt mua (yhden illan juttu)..siksi en haluaisi olla raskaana...:(.

Oireita ei ole muuta, kuin että yli pari vk jo lämmöt koholla ja nännit arat.

Menkat myöhässä nyt 5 päivää.

On mulla toisinaan ollut myöhässäkin, muulloinkin ja nyt täytyy sanoa, että toivon, että olis vaan jotain sellaista.

Jos mahassa ei tunnu erityisiä tuntemuksia niin onko suurempi todennäköisyys ettei ole raskaana? Ainoa oireeni olisi siis nuo herkemmät nännit. Se ihmetyttää vaan, että kun yleensä, jos on menkat vaan myöhässä, mun maha on todella turvonnut, nyt ei oo mitenkään erityisesti.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sekin saattais olla joku raskausoire, ettei oo niin turvonnut maha kuin silloin, jos menkat on myöhässä sen takia, että ovulaatio on myöhässä, tai sitä ei ole tapahtunut ollenkaan...

Ap

Vierailija
2/31 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemukset ovat täysin yksilöllisiä eikä niistä voi päätellä yhtään mitään varmaa. Voit hyvin tehdä minkä tahansa raskaustestin, jos menkkasi ovat jo myöhässä, ja saat varmasti luotettavan tuloksen. Halvimmat testit (Prisman) maksavat alle 3 e/kpl ja netistä saa kai alle eurolla/kappalekin tilattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, oon menossa hakeen testin (siitä ei tarvi sanoa mitään), mut kiinnostaisi, onko joku noinkin vähäisillä oireilla ollut raskaana. Siis ei yökötystä, ei mitään nippailuja alamahassa...ainoastaan arat nännit ja tuo että lämpö pystyy koholla.

Ap

Vierailija
4/31 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana voi kuule olla ihan ilman oireitakin. Mistä päättelet että noin varhaisilla viikoilla pitäisi olla jotain runsaita oireita? Se on yksilöllistä. Sitä paitsi kuukautisten myöhästyminenhän nyt ei ole mikään VÄHÄINEN oire, tampio! (Toki voivat olla myöhässä muustakin syystä, ihmetyttää vaan tällaiset tapaukset, jotka ei tajua raskaudesta yhtikäs mitään..) Anteeksi, vanha täti on puhunut.

Vierailija
5/31 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mulla on kaksi lastakin jo, mutta en muista heidän raskausajan tuntemuksistani mitään, liian kauan aikaa siitä kai sitten jo (alle 10 v.).

Ap

Vierailija
6/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eräs ystäväni on jo sanonut, että tulee keskeytykseen tukihenkilökseni. Olen niin kiitollinen hyvistä ystävistäni!

Ap

Vierailija
7/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 jatkaa. Pahoittelen, en lukenut koko ketjua ennen kuin laitoin kommenttini. Abortti taitaa olla aika perusteltu tilanteessasi. Voimia!

Vierailija
8/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan kertomaan tänne, että olin sitten raskaana...:(

Olen miettinyt asiaa paljon, ja meidän suhteemme ei vaan toimi. Riitelemme koko ajan, ja yhtenä suurena syynä on pettäminen - luotto mieheen on vaan mennyt :(. Päädyn luultavasti aborttiin, sillä en kertakaikkiaan jaksa yksin pienen vauvan kanssa, kun ikääkin jo yli 40 v. ja tiedän todellakin, miten rankkaa vauva-aika voi olla :(.

Mies uhkaa aina riidellessämme jostakin lähteä vetämään, eilenkin oli menossa, ja tönäisikin minua. En vaan jaksa. En halua lasta hänen kanssaan.

Ap

Vierailija
9/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja järkyttävää on, että viikkoja on jo 9 :(.

Ap

Vierailija
10/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Olen pahoillani, tosi kurja tilanne. Voimia keskeytykseen ja eroon.

Vierailija
11/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:18"]

Ja joo, oon menossa hakeen testin (siitä ei tarvi sanoa mitään), mut kiinnostaisi, onko joku noinkin vähäisillä oireilla ollut raskaana. Siis ei yökötystä, ei mitään nippailuja alamahassa...ainoastaan arat nännit ja tuo että lämpö pystyy koholla.

Ap

[/quote]

eiköhän oireettomuus ole yleisempää, kun oireellisuus

Vierailija
12/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu järkyttävä on ÄITI, joka edes harkitsee aborttia. Murhaa oman lapsensa! YÄK, häpeä paska akka

Vierailija
13/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 08:51"]

Juu järkyttävä on ÄITI, joka edes harkitsee aborttia. Murhaa oman lapsensa! YÄK, häpeä paska akka

[/quote]

No niin, joko tämä näin pian ja näin kömpelösti lähtee näille raiteille... Hohhoijaa. Tsempit ap:lle.

Vierailija
14/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää voimavaransa, ettei kertakaikkiaan jaksa yksin lasta ruveta kasvattamaan enää tässä vaiheessa, ja tuon miehen kanssa en halua /en voi elää - pelkään, että on väkivaltainenkin, ei tässä ole muuta vaihtoehtoa. Läheltä tilannetta seuraavat ystäväni ovat ihan samaa mieltä kanssani.

Ap

Vierailija
15/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 08:53"]

[/quote]

No niin, joko tämä näin pian ja näin kömpelösti lähtee näille raiteille... Hohhoijaa. Tsempit ap:lle.

[/quote]

no sinustako hyvä äiti murhaa lapsensa? Hyväksytkö muutkin murhat?  KAtsot silmät kiiluen taas yksi murha lisää? 

Vierailija
16/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 08:59"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 08:53"]

[/quote]

[/quote]

no sinustako hyvä äiti murhaa lapsensa? Hyväksytkö muutkin murhat?  KAtsot silmät kiiluen taas yksi murha lisää? 

[/quote]

Lääkkeet!

Vierailija
17/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimi AP:lle vaikeassa tilanteessa. Ja keskeytys voi olla ihan hyvä vaihtoehto. Sulla on kaksi lasta jo, ja niistäkin pitää huolehtia. Asiat tärkeysjärjestykseen, ne olemassaolevat lapset ensin.

Ja jätä se mies myös, se pettää ja lyö. Pärjäät yksin paremmin.

Vierailija
18/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain toisessa tilanteessa olisin ollut onnellinen lapsesta.

Lapseni eivät pidä miehestä yhtään myöskään, ei ota lapsiani mitenkään huomioon. Olen ollut niin idiootti, kun en ole tajunnut jättää häntä aiemmin.

Kamala sanoa, mutta jotenkin tuntuu, että ehkä tämän elämän tarkoitus oli antaa toisille lapsilleni parempi elämä...Ties mitä voisi tapahtua, jos jatkaisin miehen kanssa!
 Ja jotenkin on onnistunut kietomaan minut itseensä niin, etten ole pystynyt lähtemään :(. Nyt tajuan kuitenkin, että  minun paikkani on olla kolmistaan kahden lapseni kanssa, keskittyä heidän kasvattamiseensa - ja etenkin unohtaa miehet!

Ap

Vierailija
19/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, miten tämä raskaus on oikein avannut silmäni tuon miehen suhteen! Monet ystävistäni ovat jo kauan aikaa sanoneet, ettei ole oikea mulle, ja miksi ihmeessä olen tuollaisen kanssa...En oo vaan halunnut tajuta...Tässä oikein shokkiopetus asiasta.

Olen jossain määrin uskonnollinen, ja abortti on minulle tosi vakava asia. Täytyy vaan rukoilla anteeksiantoa ja ymmärrystä Jumalalta. Mutta Jumala toimii monin tavoin, tällä raskaudella voi olla sellainenkin tarkoitus, mitä meidän ihmisten on vaikea käsittää!

Ap

Vierailija
20/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Sä olet viisas nainen ja hyvä äiti lapsillesi. Joskus sitä turtuu tilanteisiin, hyvä että nyt näet mihin suuntaan sun täytyy mennä.