Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enhän ole raskaana...(mies petti)...mitä päättelette oireista?

Vierailija
23.08.2013 |

Sain tietää, että mies pettänyt mua (yhden illan juttu)..siksi en haluaisi olla raskaana...:(.

Oireita ei ole muuta, kuin että yli pari vk jo lämmöt koholla ja nännit arat.

Menkat myöhässä nyt 5 päivää.

On mulla toisinaan ollut myöhässäkin, muulloinkin ja nyt täytyy sanoa, että toivon, että olis vaan jotain sellaista.

Jos mahassa ei tunnu erityisiä tuntemuksia niin onko suurempi todennäköisyys ettei ole raskaana? Ainoa oireeni olisi siis nuo herkemmät nännit. Se ihmetyttää vaan, että kun yleensä, jos on menkat vaan myöhässä, mun maha on todella turvonnut, nyt ei oo mitenkään erityisesti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi jossakin joskus mielestäni aika viisaasti, että Jumalalla olisi kyllä keinot estää abortti, jos se olisi tarkoitus. Emme vaan voi ymmärtää tapahtumien tarkoituksia aina itse. Se on lohduttavaa ajatus tässä surun keskellä. Kaikki ei ole meidän käsissämme. Koska mulla on joka aamu niin hirveä olo tästä raskaudesta, uskon, että Jumala haluaa kertoa minulle jotakin.

Ap

Vierailija
22/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOivottavasti sulla on hyviä ystäviä, jotka tukevat sua rankassa tilanteessasi. Tee oikeat päätökset, AP. Raskas syksy on tulossa ilman muuta, mutta kyseessä on väliaikainen vaihe. Se menee ohi.

Niin latteaa kuin tämä onkin: Voimia! Tarvitset niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio

Vierailija
24/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani tilanteestasi. On todella raskas päätös keskeyttää raskaus, mutta sinun tilanteessasi ymmärrän täysin senkin ratkaisun. Sinä teet, niinkuin sinusta tuntuu oikealta. Minusta on erittäin vastuuntuntoista ajatella kahta muuta lastasi ja heidän hyvinvointiaan, olet sen verran iäkäs, että tunnet oman jaksamisesi rajat ja niitä on kunnioitettava, jotta lapsesi voisivat kasvaa turvallisesti ja onnellisesti. Voimia tähän tilanteeseen.

Vierailija
25/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos voimien toivotuksista! Onneksi minulla on hyviä ystäviä, joista saan tukea.

Aion myös mennä juttelemaan asiasta psykologin ja paikkakuntamme papin kanssa, haluan elämäni taas "raiteilleen", ja aion tehdä kaikkeni sen eteen. 

Tiedän tekoni kauheuden, mutta jollakin tavalla minulla on sen kanssa rauha, ja tunne, että se on oikein ja että näin on tarkoitettu.

Jotenkin avioeron jälkeen en nähnyt asioita niin selvästi, ja   "sorruin" väärään mieheen valtavassa läheisyydenkaipuussani (kun edellisessä liitossani sitä ei ollut lopulta lainkaan). Haluaisin kuitenkin varoittaa muita eronneita lankeamasta samankaltaiseen "ansaan"...eron jälkeen olisi vaan hyvä olla jonkin aikaa yksin ja selvitellä tunteitaan ja ajatuksiaan, niin se vaan on. Tätä en ilmeisesti itse halunnut käsittää tai hyväksyä.

Tämä mies on käyttänyt minua hyväksi myös rahallisesti (olen hyvätuloisempi kuin hän, ja maksattaisi minulla kaikenlaista, jopa lapseni ovat kiinnittäneet tähän huomiota), ja joskus mietinkin, onko kanssani vain rahan takia (siis en ole rikas, mutta kuitenkin hänen mielestään kaiketi hyvätuloinen). Tähänkin kuvioon olen niin kyllästynyt. Haluan totta kai panostaa lapsiini ja heidän tulevaisuuteensa, enkä mitään aikuisia miehiä ala rahallisesti tukemaan.

Olen siis ollut kaikin puolin niin sokea. Sellainen olo, että tarvin apua myös tuon eroni käsittelemiseen, vaikka siitä onkin jo pian kaksi vuotta aikaa.

Ap

Vierailija
26/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkuraskaudessa ole välttämättä mitään oireita paitsi kuukautisten poisjäänti. Niidenkin tilalla voi tulla vuotoa, eli voit luulla että kuukautiset on päällä. Itselläni ainoa alkuraskauden oire oli viikon 7 keskenmenon asti turvonneet ja kipeät rinnat. Oireista ei voinut päätellä mitään koska mulla saattaa olla rinnat kipeät yli viikon ennen kuukautisiakin

Vierailija
27/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 08:43"]

Tulin vaan kertomaan tänne, että olin sitten raskaana...:(

Olen miettinyt asiaa paljon, ja meidän suhteemme ei vaan toimi. Riitelemme koko ajan, ja yhtenä suurena syynä on pettäminen - luotto mieheen on vaan mennyt :(. Päädyn luultavasti aborttiin, sillä en kertakaikkiaan jaksa yksin pienen vauvan kanssa, kun ikääkin jo yli 40 v. ja tiedän todellakin, miten rankkaa vauva-aika voi olla :(.

Mies uhkaa aina riidellessämme jostakin lähteä vetämään, eilenkin oli menossa, ja tönäisikin minua. En vaan jaksa. En halua lasta hänen kanssaan.

Ap

[/quote]

Jos miehesi uhkailee lähdollä ja on jo tönäissytkin olisi ihan hyväkin syy erota ellei hän sitten suostu johonkin terapiaan ihan vakavissaan.

Aborttia miettisin vielä, koska sulla on kuitenkin jo kokemusta lapsista. Ekan kanssa on mielestäni vaikeinta vauva-aikana.

Vierailija
28/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas ap! Olen surullinen puolestasi! Toivottavasti pääset tuosta miehestä eroon pian ja saat käsiteltyä kunnolla myös sen aiemman avioerosi. Uskon, että elämäsi muuttuu tuosta paljon parempaan suuntaan! Tsemppiä ja haleja!

Vierailija
29/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei  ole yhteisiä lapsia, niin ainoa keino päästä miehestä täysin eroon on tehdä se abortti. Lasta hän voi käyttää kiristyskeinona sinua kohtaan.

Voimia tulevaan. Yksityiseltä saat nopeasti lähetteen.

30/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia AP tähän elämäntilanteeseen runsaasti! Tämä syksy on sinulle vaikeaa aikaa. Mainitsit jo ystävistäsi. Toivottavasti saat heiltä tukea vaikeimpina hetkinä. Et ole yksin! Kaikki järjestyy aikanaan! Ja ensi syksynä kaikki on jo paremmin. Voimia ja jaksamista! Tämä on se tumma lehti elämäsi kirjassa, sen jälkeen ei varmasti mikään voi olla näin raskasta. Olet ajatuksissa! Jumalan huolenpitoa kaikkeen!

Vierailija
31/31 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä 28. Taidan suunnistaa yksityiselle.

Tänään on ultra liittyen tähän raskauteen muuten. Mies haluaa tulla mukaan. Menen vielä sinne, mutta huomenna sitten sinne toiselle lääkärille. Tuntuu kamalalta mennä katsomaan vauvaa tänään, kun tietää, mitä on tulossa, mutta tämä on vain tehtävä. Elämäni kamalin asia :(. Kuinka monet kerrat olen pelännyt raskauksieni aikana keskenmenoa, ja niitä on ihan tarpeeksi ollutkin, ja nyt teen itse keskeytyksen. Elämä on niin järjetöntä välillä.

Voitteko kuvitella, että pelkään miestä sillä tavalla, että en ehkä uskalla kertoa hänelle tehneeni abortin...minun täytyy ehkä vaan oman ja lasteni turvallisuuteni takia sanoa, että tuli keskenmeno. Hän haluaisi totta kai pitää lapsen, että saisi minut sidottua itseensä tiukemmin...Kuitenkin pidän minun ja lasten turvallisuutta tässä tilanteessa tärkeämpänä kuin hänelle totuuden kertomista. Sanomattakin selvää, että lopetan suhteen heti, kun abortti on tehty. Aion sanoa miehelle, että tarvitsen kaiken tämän jälkeen aikaa olla yksikseni jne.

Mitenkähän nopeasti saan lähetteen? Jostain luin, että minun tilanteessani kysymykseen tulisi kaavinta (minulla on terveydellinen syy tähän, eräs perus"sairaus"). Haluaisin tietenkin mahdollisimman nopeasti keskeytyksen.

Ap