Mua vaivaa.Siis kirjoittaako ihmiset ympäri Suomen vai miten?
Kommentit (22)
Miten sä oot sitten tän asian ajatellut? Että täällä kirjoittaa vain tyyliin konneveteläiset?
Noh, minä esimerkiksi kirjoittelen Kainuusta, tarkemmin Kajaanista.
Pohjois-Karjalakin on edustettuna. Ajatelkaas, että täälläkin köyhälistömaakunnassa osataan jo käyttää tietokonetta ja että lähes kaikilla on sellainen.
Ja kaikki on akateemisia. Ainakin omissa päissään.
Kyllä varmaan kirjoittavat siinä missä enään, kenellekkään, kunpi, mutta pitäisi tietenkin kirjoittaa ympäri Suomea.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 12:10"]
[/quote]
Ainakin päissään =D
Akademilandiastahan täällä suurin osa on. Amislandiasta salaa joskus joku kirjoittaa, mutta aksentista huomaa, että on muualta tullut.
Eikun oikeesti me ollaan kaikki stadista. Tää ei toimi kehä III ulkopuolella.
Olen hakkeroitunut tänne Pohjois-Pohjanmaalta. Hyss. Älä kerro kelleen!
[/quote]
Ainakin päissään =D
[/quote]
Ja ylä- sekä alapäissään. :D Akateeminen alapää on aina hieno asia.
Täällä Kittilässäkin saivat juuri lankapuhelinlinjan vedettyä ja naapurikylässä on kulemma nähty lypsykonekin. Ketkuna lappilaisena käytän ruotsalaisten WLAN:ia
Jopa minä ulkosuomalaisena joskus soluttaudun tänne!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 12:18"]
Täällä Kittilässäkin saivat juuri lankapuhelinlinjan vedettyä ja naapurikylässä on kulemma nähty lypsykonekin. Ketkuna lappilaisena käytän ruotsalaisten WLAN:ia
[/quote]
Mistäpä kävit modeemin ostamassa? Niitä tuskin siellä Kittilässä vielä myydään?
Ja joka toinen täällä tienaa yli 7000 / kk.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 12:18"]
[/quote]
Mistäpä kävit modeemin ostamassa? Niitä tuskin siellä Kittilässä vielä myydään?
[/quote]
Kävin rasvareissulla Haaparannalla
Ja mualiman navaltakkii piäsöö virtuaalimaailmaan!
Nuo kaikki huijaa. Oikeesti ovat stadilaisia, sillä vauva AVtä voi oikeesti lukea vain kehä kolmosen sisäpuolella. Minä Herttoniemestä.
Ei ole totta. Porvoossakin luetaan palstaa ja raportoidaan elämän sattumista ja tapahtumista. Ja niitähän täällä piisaa.
Ympäri suomea, mutta vain taajamista ja rikkaimmilta alueilta. 90% täällä on aatelisia.