Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun lapsen kaveri taas on aina kaikkeen tyytyväinen...
22.08.2013 |
Ihan vastapainoksi kun osa lapsista narisee. Mun pojalla on kaveri, joka aina kehuu kaikkea mitä meillä saa. Varmaan jos tarjoaisin mustia pohjaanpalaneita pippurimaustettuja pullia, hän sanoisi niitäkin hyviksi ja kiittelisi. Kasvatus? On tuo poika muutenkin tosi kohtelias.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meidän lapsilla myös tällaisia ystäviä. Olen kyllä vanhemmilta kuullut, että kotona käyttäytyvät toisinkin, mutta niin sen pitääkin olla. ;)