Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakassa oli 1cm pituinen valkoinen mato!!

Vierailija
22.08.2013 |

ja jo muutaman päivän ollut kauhean oksettava olo ja muutamia päiviä sitten oli paha ripuli. Aiheuttaako kihomato tollasia oireita vai onko kyse jostain pahemmasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 21:31"]

mulla on ollut myös ylävatsakipuja sekä selkeitä oireita vitamiinien puutoksesta, vaikka olen syönyt tosi terveellisesti vihanneksia ja hedelmiä.

ap

[/quote]

hapoton maha, ruoka ei sula kunnolla? Googleta hapoton maha.

Vierailija
2/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap.

Mene terveyskeskukseen tai vaikka omalle sairaanhoitajalle. Pyydä että saat jättää ulostenäytteen, koska pelkäät nähneesi kakassasi loisia.

Loiset ja madonmunat voidaan tutkia ulostenäytteestä. Helppoa ja pääsetpähän paniikistasi.

- sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihomadot aiheuttaa lähinnä helvetillistä kutinaa. Lienee sattuma että sinulla on nyt sekä mahatauti että kihomadot samaan aikaan. Eikun Pyrviniä ostamaan.

Vierailija
4/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen kanssa samaa mieltä. Suomessa ei onneksi juuri esiinny kuvaukseen sopivia suolistossa eläviä matoja, jotka voisivat aiheuttaa yleisoireet. Eiköhän ole vain kihomadot ja muu vatsatauti samaan aikaan.

Vierailija
5/5 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut myös ylävatsakipuja sekä selkeitä oireita vitamiinien puutoksesta, vaikka olen syönyt tosi terveellisesti vihanneksia ja hedelmiä.

ap