Miksi ihmiset varastaa kirpparilta? Ja ketkä niin tekevät?
Mua niin ärsyttää. Ei tietysti ole kivaa kun mistään liikkeestä varastetaan, mutta kun peruspirkko yrittää muutamia ropoja saada vanhoista vaatteista ja tavaroista, ja ne rovot tulisivat oikeasti tarpeeseen, niin sitten joku kamala tyyppi käy varastamassa ne tuotteet eikä myyntiä kerry. Harmittaa!!
Kommentit (8)
Tän takia olen lopettanut itsepalvelukirppareilla myymisen. Ärsyttää varkaat niin paljon. (Ja joo, olen katsonut muut pöydät läpi, ei löydy omia tuotteita sieltä)
Toinen, mikä ärsyttää noilla itsepalvelukirppiksillä on se, että ihmiset sotkee älyttömästi. Jos yrittää laittaa siististi tavarat, esim pikkusälä pusseihin, niin eikös ne pussit revitä auki ja kaikki levitellä ympäriinsä.
No äitini ainakin bongasi itse teosta kiinni venäläisen miehen, joka sulloi taskuunsa äidin pöydästä Arabian kahvikuppeja.
Minuakin ärsyttää suunnattomasti nämä varastajat. Itse olen pienituloinen perheellinen, ja ne kirpparirahat tulevat todella tarpeeseen, lasten hyväksi on ne rahat kerrytetty, esim. huvipuistoreissua varten. Minulla oli lahjaksi saatu Marimekon käsilaukku, jossa oli hälytin, mutta silti se varastettiin kirpputorilla. Ja hintakin oli ihan kohtuullinen, mutta ne muutamat kympit olisivat kyllä tulleet tarpeeseen. Harmitti ihan vietävästi.
Kusipäät niin tekevät. Itse en enää myy kirpparilla mitään, rikon ja vien roskiin mieluummin.
Kerran näin kaksi mutalaiseukkoa kirpparilla "ostoksilla". Hameen alle mahtuu...
Varkaat ovat muutenkin alhaisia otuksia.