Naiset, onko neitsyt mies turn-off?
En tiedä onko sillä väliä, mutta ikää on 25 vuotta.
Onko parempi opetella seksiä maksulliselta, vai kelpaako naiselle neitsyt? Oletteko joutunut opettamaan miestä? Kokemuksia? Kiitos!
Kommentit (101)
Ei ole, koska olet niin nuori vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis sillä tavalla joo, että sitten on tuskin kokemusta parisuhteestakaan. Toki jos löydät jonkun suunnilleen ikäisesi, joka ei myöskään ole ollut parisuhteessa, voitte opetella yhdessä. Itse en jaksaisi alkaa opettamaan kokematonta miestä (siis parisuhdemielessä).
N32
Tätä pelkäsinkin. Kuolen sitten yksin neitsyenä. :)
Miksi sinun pitäisi kuolla yksin neitsyenä? Etkö kelpuuta naista, jolle kokemattomuutesi ei ole ongelma?
Riippuu paljon neitsyen iästä. Ainakin jos noin 40 ja vanhempi niin on ei ole plussaa.
Näitä lukiessa aina ihmettelen miksi luonto ole vetänyt tikanpoikaa puuhun. On se ihminen jo senverran uteliaskin nuorena, että haluaa kokeilla tai tietää millaista se homma on. Ei ne kaikki ole olleet kaunottaria ja mister finlandeja ja kuitenkin ovat kokeilleet jonkun kanssa.
Saatikka sitten ne tilanteet, miten voi edes välttyä tilanteista joissa yleensä seksiin saakka nuorena mennään.
Noin alle parikymppisenä yleisimmin.
Minusta pikemminkin on miltei mahdotonta välttyä kuin säilyä neitsyenä pitempään.
Kaikilla kokeneillakin on eka kerta. Ja eka kerta jonkun uuden kumppanin kanssa voi olla ihan saman tyylinen kuin ensimmäinen kerta oli, ottaa muutaman kerran että alkaa homma luistaa. Ihmettelen tuota naisten ylimielistä "ei jaksa opettaa" -asennetta, ei se edestaas liike mitenkään kovin vaikeaa ole, etenkään jos makaa lahnana alla. Toisekseen eipä ole ensikertalainen ehtinyt oppia huonojakaan tapoja vaan on ehkä innokkaampi näkemään vaivaa toisen tyydyttämiseksi kuin joku pisto ja ravistus -tyyppi joka luulee itseään luojan lahjaksi naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isompi turn off on maksullisella käynyt.
Onko jotkut miehet oikeesti niin urpoja, että kertovat naisille käyneensä maksullisilla? Ei sen pitäisi olla mitään yleistä tietoa! Nämä asiat hoidetaan diskreetisti, vai eikö nuoremmat tajua enää mitään yksityisyyden päälle tänä some-aikana? Täytyykö kaikki tekemiset julkistaa?
Itse olen käynyt kymmeniä kertoja huor*ssa, eikä varmasti yksikään naisystävä ole ollut siitä tietoinen, tuskin osaavat edes epäillä, koska "en ole sen tyyppinen mies".
Ja varmaan uskot että nuo naiset ovat olleet sinulle uskollisia. Koska eivät ole sen tyyppisiä naisia että pettäisivät.
Yleensä vakka löytää kantensa. Valehtelijat viihtyvät valehtelijoiden seurassa, varkaat varkaiden jne.
Missä vaiheessa sanoin pettäneeni ketään? Käyn maksullisissa parisuhteiden välissä, ei se ole keneltäkään pois. Se, että jätän kertomatta tästä naisystävilleni, ei ole pettämistä. Mutta useimmat naiset eivät sitä siltikään hyväksy, joten ei siitä kannata heille ikinä kertoakaan. Typeriä ovat miehet, jotka luulevat, että naisille pitää olla 100 % rehellisiä ja avoimia. Eivät naiset halua kuulla totuutta, 'cos they can't handle the truth!
Eivät he ole typeriä vaan vain eläneet sellaisen elämän josta voi hyvin kertoa kaiken. Ihan oma valintasi jos elämästäsi löytyy asioita joita et voi naisille kertoa.
Nyt oli puhe miehistä, jotka ovat käyneet maksullisissa, ja typeryyttään kertovat siitä naisille, eli ei, eivät ole eläneet sellaista elämää, josta voi kertoa kaiken, koska huor*issa käyminen on asia, jota useimmat naiset eivät sulata tai hyväksy, ikinä. Joten siitä ei kerrota, piste. Luulisi kaikkien sen tajuavan, mutta ilmeisesti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä tajunnut , miksi menneet suhteet kertoo hyvistä parisuhdetaidoista. Suhteethan on päättyneet eli selvästikin jotakin ongelmaa niihin on tullut, ja jokainen ihmissuhde on joka tapauksessa erilainen eli homma pitää kumminkin opetella uusiksi.
Vai onko tää parisuhdetaidot tosiasiassa kiertoilmaisu seksille?
Kyllähän päättynytkin suhde on tuonut kokemusta parisuhteesta, vs. ei kokemusta ollenkaan. Miksi ei ole koskaan vielä päätynyt parisuhteeseen esim. 35-vuotiaana? 25v on vielä melko normaali.
ei ollut mikään kiire päätyä mihinkään ja sitten tuli metoo, joka estää pariutumisen, joten olen yksin loppuelämänikin. En valita, pärjään näinkin.
Metoo estää pariutumisen vain sellaisten ihmisten kohdalla, jotka eivät ymmärrä eroa pariutumisen ja seksuaalisen ahdistelun välillä. Normaaliälyiset ihmiset voivat siis hyvin pariutua edelleen.
Minulla ja miehelläni oli neitsyys ja poikuus tallella kun ne toisillemme rakkaudella luovutimme, oli ehdottomasti jopa turn-on <3 Minä 24v, mies 27v.
Jos rehellisiä ollaan, niin kyllä olisi mulle vähän turn off. En kuitenkaan jättäisi hommaa kesken, jos mies ilmoittaisi asiasta esileikin aikana. Mun vinkki on, että älä paljasta asiaa ennenkuin oot jo päässyt tositoimiin. Jos muija jättää neitsyytesi takia homman kesken, niin tuskin niin mälsän akan kanssa ees haluaisitkaan p anna.
kuka valittaa metoosta vuonna-20!? Eiköhän se korona ole joka estää pariutumisen for ever.
Vielä syksy ja ehkä talvikin etätöissä kaikki selvin päin tarkoitetut kokoontumiset peruttu (ei, ei voi noudattaa turvavälejä neuvotteluissa/koulutustapahtumissa mutta baareissa ja konserteissa voi - öh vai miten se meni) niin ketään ei kiinnosta seksi enää.
Tiedän yhden neitsyt miehen, tai ehkä se oli ollut muutaman kerran hyvin lähellä aktia, mutta tuli äitiä ikävä. Oikeesti, sääli. 14-vuotiaana hänen äitinsä oli ottanut mukaan pojan työmatkalle ja jättänyt sen jonkun hirmunaisen hoiviin. Tää oli 80-luvun alussa milloin ei käänteisestä miitoosta paljon puhuttu.
Sitten 5 vuotta myöhemmin nuorukainen oli uteliaana lähtenyt kaverinsa kanssa katsomaan, että miltä siellä baltiassa näyttää avautumisen jälkeen. Ei menny montaa minuuttia niin hyökkäs ammattinaiset kimppuun. Se oli sokki,koska näiden kundien matkan tarkoituksena todellakin oli tutkia yhteiskuntaa ihan toisesta perspektiivistä. Valitettavasti suomipoikia kiinnosti myös halpa viina, ja se sitten johti ainakin henkiseen raiskaukseen.
Sen jälkeen mies päätti aina vetää naisten läsnäollessa sellaiset kännit ettei varmana pysty toisitoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla kokeneillakin on eka kerta. Ja eka kerta jonkun uuden kumppanin kanssa voi olla ihan saman tyylinen kuin ensimmäinen kerta oli, ottaa muutaman kerran että alkaa homma luistaa. Ihmettelen tuota naisten ylimielistä "ei jaksa opettaa" -asennetta, ei se edestaas liike mitenkään kovin vaikeaa ole, etenkään jos makaa lahnana alla. Toisekseen eipä ole ensikertalainen ehtinyt oppia huonojakaan tapoja vaan on ehkä innokkaampi näkemään vaivaa toisen tyydyttämiseksi kuin joku pisto ja ravistus -tyyppi joka luulee itseään luojan lahjaksi naisille.
Ks. kommentti 44.
Jos olisin jäänyt yhteen ensimmäisen seurustelusuhteeni kanssa, niin en kyllä olisi oppinut ja tiennyt elämästä mitään.
Olin todella untuvikko monessa asiassa ja seksistä en tiennyt mitään. Luulin, että sellaistahan se kai sitten on, ei sen kummempaa kai ole muillakaan. Siis lue: tosi tylsää ja puuduttavaa. Mieheni ei ollut kokenut enkä minä. Ihmisenä emme muutenkaan olleet varmaan sopivat toisillemme.
Onneksi erosin ja vasta nyt tiedän ja ymmärrän niin elämästä, ihmisistä, että seksistä sekä myös rakkaudesta paljon enemmän.
En ottaisi itse täysin kokematonta miestä. Minä en olisi sopiva hänelle eikä hän minulle.
Kaksi suunnilleen yhtä kokematonta on hyvä, voivat yhdessä harjoitella. Joko jäädä yhteen tai jatkaa sitten elämää erikseen.
Mutta ainakin yhtä kokemusta viisaampana. Eräs kynnys on ylitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, olet niin nuorikin vielä.
Olen erittäin ujo. Entä jos ikää olisi 35 vuotta? Missä menee raja?
Itsekin varmaan osaat päätellä, että raja on lähempänä 25 kuin 35. Eikä kyse ole pelkästään kokemattomuudesta. 25-vuotias on vielä niin nuori, että ei ole ehtinut muodostamaan tapoja ja käytänteitä elämäänsä joista olisi mahdoton opetella pois. 35-vuotias on taas kokemattomuutensa lisäksi varmaan noin pitkän yksinolon jäljiltä niin kaavoihinsa kangistunut ja joustamaton, että miksi yksikään nainen edes lähtisi tuollaista miestä muuttamaan tai ottamaan riskiä onko kokemattomasta, keski-ikäisestä yksineläjästä mahdollisesti kumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
ISO turn off. En halua kokea neitsytmiestä enää ikinä. Pskinta seksiä ikinä. N31
Ekalla kerralla luultavasti onkin, mutta ei kai kukaan mitään muuta odotakaan? Ei neitsyys ole kuitenkaan mikään merkki oppimishäiriöstä, joka estäisi oppimista hyväksi sängyssä. Se vaan vaatii kumppanilta vähän kärsivällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 25v ja neitsyt. Piti sitten pettää lasten syntymän jälkeen kun niitä seksikokemuksia ei ollut kuin minun kanssa. Joten olet riski.
Älä ihan oikeasti viitsi yleistää.
En. Kaikki mieheni on pettäneet huolimatta siitä miten paljon on seksikokemusta, joten miehet pettää. Se on totuus. Ei vain neitsyenä suhteeseen menneet. Se on miehen luonne.
Kurja mäihä sulla, tai sitten olet valinnut ain avain huonosti :/ Onko sun oma isä ollut epäluotettava? Tämä selittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljon neitsyen iästä. Ainakin jos noin 40 ja vanhempi niin on ei ole plussaa.
Näitä lukiessa aina ihmettelen miksi luonto ole vetänyt tikanpoikaa puuhun. On se ihminen jo senverran uteliaskin nuorena, että haluaa kokeilla tai tietää millaista se homma on. Ei ne kaikki ole olleet kaunottaria ja mister finlandeja ja kuitenkin ovat kokeilleet jonkun kanssa.
Saatikka sitten ne tilanteet, miten voi edes välttyä tilanteista joissa yleensä seksiin saakka nuorena mennään.
Noin alle parikymppisenä yleisimmin.
Minusta pikemminkin on miltei mahdotonta välttyä kuin säilyä neitsyenä pitempään.
Me yli 40-vuotiaat kokemattomat tiedämme kyllä, että tämä on se vallitseva mielipide. Siksi emme enää tietyn iän jälkeen yritä vaan yritämme etsiä iloa ja tyydytystä elämän toisilta alueilta. Turhaa sitä on aiheuttaa itselleen kipua ja surua hakkaamalla päätä seinään, kun lopputuloksen tietää jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isompi turn off on maksullisella käynyt.
Onko jotkut miehet oikeesti niin urpoja, että kertovat naisille käyneensä maksullisilla? Ei sen pitäisi olla mitään yleistä tietoa! Nämä asiat hoidetaan diskreetisti, vai eikö nuoremmat tajua enää mitään yksityisyyden päälle tänä some-aikana? Täytyykö kaikki tekemiset julkistaa?
Itse olen käynyt kymmeniä kertoja huor*ssa, eikä varmasti yksikään naisystävä ole ollut siitä tietoinen, tuskin osaavat edes epäillä, koska "en ole sen tyyppinen mies".
Ja varmaan uskot että nuo naiset ovat olleet sinulle uskollisia. Koska eivät ole sen tyyppisiä naisia että pettäisivät.
Yleensä vakka löytää kantensa. Valehtelijat viihtyvät valehtelijoiden seurassa, varkaat varkaiden jne.
Missä vaiheessa sanoin pettäneeni ketään? Käyn maksullisissa parisuhteiden välissä, ei se ole keneltäkään pois. Se, että jätän kertomatta tästä naisystävilleni, ei ole pettämistä. Mutta useimmat naiset eivät sitä siltikään hyväksy, joten ei siitä kannata heille ikinä kertoakaan. Typeriä ovat miehet, jotka luulevat, että naisille pitää olla 100 % rehellisiä ja avoimia. Eivät naiset halua kuulla totuutta, 'cos they can't handle the truth!
Eivät he ole typeriä vaan vain eläneet sellaisen elämän josta voi hyvin kertoa kaiken. Ihan oma valintasi jos elämästäsi löytyy asioita joita et voi naisille kertoa.
Nyt oli puhe miehistä, jotka ovat käyneet maksullisissa, ja typeryyttään kertovat siitä naisille, eli ei, eivät ole eläneet sellaista elämää, josta voi kertoa kaiken, koska huor*issa käyminen on asia, jota useimmat naiset eivät sulata tai hyväksy, ikinä. Joten siitä ei kerrota, piste. Luulisi kaikkien sen tajuavan, mutta ilmeisesti ei.
Kommentoin vain lauseitasi:" Typeriä ovat miehet, jotka luulevat, että naisille pitää olla 100 % rehellisiä ja avoimia."
Kyllä minä edelleen luulen että naisille pitää olla rehellinen ja avoin. Se ei ole typeryyttä vaan hyvän omantunnon antama etuoikeus. Typeryyttä on ennemminkin elämä jonka johdosta joutuu elämään valheessa jotta muut hyväksyisivät.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin jäänyt yhteen ensimmäisen seurustelusuhteeni kanssa, niin en kyllä olisi oppinut ja tiennyt elämästä mitään.
Olin todella untuvikko monessa asiassa ja seksistä en tiennyt mitään. Luulin, että sellaistahan se kai sitten on, ei sen kummempaa kai ole muillakaan. Siis lue: tosi tylsää ja puuduttavaa. Mieheni ei ollut kokenut enkä minä. Ihmisenä emme muutenkaan olleet varmaan sopivat toisillemme.
Onneksi erosin ja vasta nyt tiedän ja ymmärrän niin elämästä, ihmisistä, että seksistä sekä myös rakkaudesta paljon enemmän.En ottaisi itse täysin kokematonta miestä. Minä en olisi sopiva hänelle eikä hän minulle.
Kaksi suunnilleen yhtä kokematonta on hyvä, voivat yhdessä harjoitella. Joko jäädä yhteen tai jatkaa sitten elämää erikseen.
Mutta ainakin yhtä kokemusta viisaampana. Eräs kynnys on ylitetty.
Mutta etkä juuri itse kertonut miten teillä ei oikein seksi sujunut ensimmäisessä suhteessa kun olitte molemmat kokemattomia? Entäs jos vaikka mies olisi ollut kokeneempi ja osannut heti näyttää ja kertoa sinulle mitö kaikkea seksi voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin ei ole ylimielisyyttä vaan usein ihan realismia, että ei jaksa opettaa kokematonta miestä. Elämä kun opettaa.
Toisekseen kokenut nainen ei katsele kuin sen yhden kerran, vahingossa, pisto ja ravistus-tyyppiä. Mies saa jatkaa jonkun muun naisen iloksi tai vaivoiksi.
Kolmanneksi ne kokeneet naiset nimenomaan EIVÄT makaa kuolleena lahnana alla. Ja siksi osaavat vaatia myös mieheltä rakastelutaitoja.
Se on totta, että kokematon mies saattaa olla innokas, jopa liian innokas alkuun päästyään. Intoa löytyy, mutta ei taitoja. Ei se kova into ole naiselle mukavaa, päinvastoin.
Kokenut mies on usein aktiivinen seksissä koska tietää, että se on mukavaa. Varsinkin kun on samantyyppimen nainen parina.
Kokenut nainen ei myöskään ota halutonta ja laiskaa miestä. Saa olla innokas silloin kun on myös taitoa mukana.
Opettamisessa ja oppilaissakin on eroja. Jotkut miehet oppivat nopeasti ja hyvin, toiset eivät liki lainkaan.
Mutta totuus usein on niinkin, että ne hyvät oppilaat on jo onneksi joku muu nainen opettanut ja huonot oppilaat ovat siksi liki kokemattomia tai kuin kokemattomia kun opettelu eivät tuota tulosta, siksi mieluummin jo opetettu mies.
Hyvä, olisitkin vain pilannut naisparan elämän.