Naiset, onko neitsyt mies turn-off?
En tiedä onko sillä väliä, mutta ikää on 25 vuotta.
Onko parempi opetella seksiä maksulliselta, vai kelpaako naiselle neitsyt? Oletteko joutunut opettamaan miestä? Kokemuksia? Kiitos!
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä tajunnut , miksi menneet suhteet kertoo hyvistä parisuhdetaidoista. Suhteethan on päättyneet eli selvästikin jotakin ongelmaa niihin on tullut, ja jokainen ihmissuhde on joka tapauksessa erilainen eli homma pitää kumminkin opetella uusiksi.
Vai onko tää parisuhdetaidot tosiasiassa kiertoilmaisu seksille?
Ihan vaan omasta kokemuksestani puhun. Ja siis kun muistelen itseäni ensimmäisessä parisuhteessa vrt. nykyhetkeen. Toisen kunnioittaminen ym on aivan eri tasolla. En ole itse aina ollut hyvä kumppani, mutta edellinen parisuhteeni päättyi, koska mies ei oikeasti osannut olla minulle hyvä kumppani (hänen ensimmäinen suhteensa, hän teki kaikki samat virheet kuin minä aikoinani ensimmäisessäni). Sääli, koska minä olisin ollut valmis yrittämään todella kovasti. Sen jälkeen en ole sekaantunut parisuhde-ensikertalaisiin.
(kirjoittajana /3)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isompi turn off on maksullisella käynyt.
Eli neitsyys on turn-off?
Ei ole, ellei se näy miehestä kilometrin päähän. Jos komea ja kiva mies jolla oma elämä hallinnassa niin ei ole ongelma.
En koe olevani komea, mutta kiltti ja ystävällinen olen. Elämä on hallinnassa, en käytä mitään päihteitä.
Meidän pinnallisten kohdalla kaatuisi varmaan tuohon ulkonäköön, mutta vähemmän pinnallisiakin on. Elämänhallinnalla tarkoitin laajempaa kokonaisuutta kuin päihteiden käyttöä.
Harjoittelut pitää vetää erikseen. Kyllä kokemuksen määrä pitää olla suht sama. Valitettavasti. Pätee molempiin sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
No siis sillä tavalla joo, että sitten on tuskin kokemusta parisuhteestakaan. Toki jos löydät jonkun suunnilleen ikäisesi, joka ei myöskään ole ollut parisuhteessa, voitte opetella yhdessä. Itse en jaksaisi alkaa opettamaan kokematonta miestä (siis parisuhdemielessä).
N32
Voisitko selittää millä perusteella tämä pätee vai onko sinulla ollut vain tosi hyvä tuuri? Ihmisillä on usein ongelmia "kokeneidenkin" kanssa siitä syystä että jokaisen kumppanin kanssa toimii eri jutut, eikö olisi paljon helpompaa opettaa parissa tunnissa kokematon kuin yrittää muuttaa jo "kokeneen" henkilön tapoja?
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisko tällainen kokenut ja estoton 59v muodokas nainen opettajaksi.
Ikäero on melko suuri. :o Plus, haluaisin joskus naimisiin ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 25v ja neitsyt. Piti sitten pettää lasten syntymän jälkeen kun niitä seksikokemuksia ei ollut kuin minun kanssa. Joten olet riski.
Älä ihan oikeasti viitsi yleistää.
Kyllä on tulevaisuudessa naisilla tämän ketjun perusteella todella vaikeaa löytää parisuhdekumppaneita, jos ensikertalaiset tai vain vähän kokemusta deitti/parisuhde/seksielämästä omaavat miehet eivät kelpaa.
Alle 30-vuotiaista miehistä tilastollisesti joka kolmas on tällä hetkellä sellainen, joka ei ole harrastanut seksiä, varmasti isompi prosentti on sellaisia jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai deittailleetkaan.
Eli huono tilanne on alle 30v, varsinkin alle 25v naisilla jotka haluaisivat suunnilleen ikäisensä miehen jolla on aiempia kumppaneita. Näitä on kokoajan vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ellei se näy miehestä kilometrin päähän. Jos komea ja kiva mies jolla oma elämä hallinnassa niin ei ole ongelma.
En koe olevani komea, mutta kiltti ja ystävällinen olen. Elämä on hallinnassa, en käytä mitään päihteitä.
Meidän pinnallisten kohdalla kaatuisi varmaan tuohon ulkonäköön, mutta vähemmän pinnallisiakin on. Elämänhallinnalla tarkoitin laajempaa kokonaisuutta kuin päihteiden käyttöä.
Harva mahtaa kasvonpiirteilleen mitään. Siis joo, olen työtön, mutta rytmi on elämässä ja harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 25v ja neitsyt. Piti sitten pettää lasten syntymän jälkeen kun niitä seksikokemuksia ei ollut kuin minun kanssa. Joten olet riski.
En. Kaikki mieheni on pettäneet huolimatta siitä miten paljon on seksikokemusta, joten miehet pettää. Se on totuus. Ei vain neitsyenä suhteeseen menneet. Se on miehen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tulevaisuudessa naisilla tämän ketjun perusteella todella vaikeaa löytää parisuhdekumppaneita, jos ensikertalaiset tai vain vähän kokemusta deitti/parisuhde/seksielämästä omaavat miehet eivät kelpaa.
Alle 30-vuotiaista miehistä tilastollisesti joka kolmas on tällä hetkellä sellainen, joka ei ole harrastanut seksiä, varmasti isompi prosentti on sellaisia jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai deittailleetkaan.
Eli huono tilanne on alle 30v, varsinkin alle 25v naisilla jotka haluaisivat suunnilleen ikäisensä miehen jolla on aiempia kumppaneita. Näitä on kokoajan vähemmän.
Itse olen myös jostain aikaisemmin lukenut, että meissä nuorissa on enemmän neitsyitä kuin esim. 10 tai 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Kaikki mieheni on pettäneet huolimatta siitä miten paljon on seksikokemusta, joten miehet pettää. Se on totuus. Ei vain neitsyenä suhteeseen menneet. Se on miehen luonne.
Kuinka monen naisen kanssa olet seurustellut?
eri
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä tajunnut , miksi menneet suhteet kertoo hyvistä parisuhdetaidoista. Suhteethan on päättyneet eli selvästikin jotakin ongelmaa niihin on tullut, ja jokainen ihmissuhde on joka tapauksessa erilainen eli homma pitää kumminkin opetella uusiksi.
Vai onko tää parisuhdetaidot tosiasiassa kiertoilmaisu seksille?
Kai se tarkoittaa sitä, että ne ekat suhteet ovat yleensä "harjoittelua", ne harvoin toimii, mutta niistä oppii aina jotain itsestä. Se oppi on kokemattomilta jäänyt välistä. Toki voi silti pärjätä, jos on hyvä itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa jos miehellä ei ole kokemusta. En varta vasten etsi kokenutta miestä, vaikka yleensä huomaankin vähän vanhemmista miehistä kiinnostuvani (5-10 v minua vanhemmista). Heillä todennäkösemmin on enemmän kokemusta.
Jos mies todella on hyväluonteinen, hyvännäköinen, kaikin puolin kunnollinen, ei kokemuksen puute ole mikään este. Mutta, kuinka moni about ikäiseni kokematon todella on tuollainen? Veikkaanpa että harva. Jos sellainen jossain on, on todellinen helmi.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös jostain aikaisemmin lukenut, että meissä nuorissa on enemmän neitsyitä kuin esim. 10 tai 20 vuotta sitten.
Nuorissa (sekä miehissä että naisissa, miehissä kasvu on jyrkempää) on enemmän neitsyitä ja vähän deitti/seurustelukokemusta omaavia kuin aikaisempina vuosikymmeninä. Luku on kasvamaan päin. 10 vuoden päästä 80% alle 25-vuotiaista miehistä ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä, naisten prosentti tulee väkisin myös kehityksen johdosta suurenemaan sillä on täysin mahdotonta että tämä kehitys koskisi ainoastaan toista sukupuolta. Ja prosentti myös tuota vanhempien ikäluokkien kohdalla tulee olemaan huomattavan paljon korkeampi kuin 10-20 vuotta vanhempien kohdalla samanikäisinä. Tämä tulee mullistamaan koko yhteiskunnan, mutta kehitys ei varsinaisesti ole konkretisoitunut muussa kuin romahtaneissa syntyvyysluvuissa toistaiseksi.
Jos on neitsytmies ja haluaa naida niin eikö vain kätevin olisi etsiä naitsytnainen, menä avioon sen kanssa ja harjoitella sitten yhdessä...
Ei ole, olen itsekin neitsyt. Arvomaailmojen täytyy tosin sopia yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mahtaa kasvonpiirteilleen mitään. Siis joo, olen työtön, mutta rytmi on elämässä ja harrastuksia.
Niin, ei niille paljoa mahdakaan. Silti ne vaikuttavat omalla kohdallani siihen, osuuko mies kategoriaan panisin vai en panisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa jos miehellä ei ole kokemusta. En varta vasten etsi kokenutta miestä, vaikka yleensä huomaankin vähän vanhemmista miehistä kiinnostuvani (5-10 v minua vanhemmista). Heillä todennäkösemmin on enemmän kokemusta.
Jos mies todella on hyväluonteinen, hyvännäköinen, kaikin puolin kunnollinen, ei kokemuksen puute ole mikään este. Mutta, kuinka moni about ikäiseni kokematon todella on tuollainen? Veikkaanpa että harva. Jos sellainen jossain on, on todellinen helmi.
N25
Kyllä tavallisia ihan mukavia, ulkoisesti kunnollisia, koulutettuja jne kokemattomia miehiäkin on vapaana. Me ei vain olla "markkinoilla" millään tavalla, tinderissä saatetaan roikkua mutta se on täysin turha sovellus pariutumista ajatellen ja baareissakaan ei monet jaksa käydä. Internetissä pyöritään sitten vuodesta toiseen miettien, mistä löytäisi sopivia naisia muttei tehdä sen eteen mitään. Osa toki lukee vauvapalstaa ja ylilautaa ja tekee johtopäätöksiä pariutumis ja deittimarkkinoista niistä, mutta en itse ainakaan jaksa uskoa että suurin osa kaltaisistani nuorista miehistä olisi niin vieraantunut todellisuudesta että muodostaisi kuvansa vain internetin perusteella.
Ei ole turnoff. Enemmän peukku menee alas ns kokeneiden kohdalla.
Ihan vaan omasta kokemuksestani puhun. Ja siis kun muistelen itseäni ensimmäisessä parisuhteessa vrt. nykyhetkeen. Toisen kunnioittaminen ym on aivan eri tasolla. En ole itse aina ollut hyvä kumppani, mutta edellinen parisuhteeni päättyi, koska mies ei oikeasti osannut olla minulle hyvä kumppani (hänen ensimmäinen suhteensa, hän teki kaikki samat virheet kuin minä aikoinani ensimmäisessäni). Sääli, koska minä olisin ollut valmis yrittämään todella kovasti. Sen jälkeen en ole sekaantunut parisuhde-ensikertalaisiin.