Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkurpitsa! Miksi en ole löytänyt sitä aiemmin?!

Vierailija
22.08.2013 |

Olen totaalisen addiktoitunut kesäkurpitsaan ja siitä valmistettaviin ruokiin!

Miksi ihmeessä en aiemmin ole ymmärtänyt kesäkurpitsan maistuvuutta?! Uskomattoman monikäyttöinen vihannes! Suosittelen avoimesti kokeilemaan, eikä ole hinnallakaan pilattu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä nyt pari bravuriasi.

Vierailija
2/6 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siitä voi tehdä? olen joskus paistanut pannulla, lapset ei tykännyt. olen joskus tunkenut wokkiin, lapset ei tykännyt :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ehkä pahinta syötävää, mitä on olemassa.

Vierailija
4/6 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannulla paistettaessa infernaalisen pahaa. Itse tykkään laittaa sitä kastikkeisiin. Esim tomaattimurskaa, 1 kesäkurpitsa ja muutama porkkana, loraus kermaa. (Jauhelihaa jos lihaa tahtoo joukkoon.) Mausteiksi oreganoa, basilikaa, pippuria, suolaa, teelusikallinen hunajaa. Haudutetaan sopivaksi. Lisukkeeksi kivanmuotoisia makaroneja.

Vierailija
5/6 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vache qui rit -keitto on klassikko ja älyttömän hyvää.

Vierailija
6/6 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin AP.

Kesäkuritsa on aivan mahtava raaka-aine. Ja helppo.

Viipaloi, itketä suolalla, kuivaa, laita uunipellille ja kuorruta juustoraasteella, paista uunissa. Voiko mikään olla tuota helpompaa?

Aivan loistava myös grillattuna, keitoissa, vartaissa, suolaisissa piirakoissa jnejne. Maustaminen on tärkeää, jo sormisuolalla saa kesäkurpitsaan potkua. Korvaa perunan 100-0, ja on terveellisempi vaihtoehto!

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/lifestyle/mita_tanaan_syotaisiin/ohjelma__ajankohtaista?1613956

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi