Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle kelpaisi joku kïltti ja ujo syrjäytynyt tai vaikka kiva kassapoika, mutta en tiedä miten sellaisen löytää?

Vierailija
16.08.2020 |

Ei kiinnosta komeat menestyjä toimari narsistit. Jopa syrjäytynyt kelpaisi jos vaan on kiva ja huolehtii hygieniasta. Mutta ei niitä löydä.

T. semisyrjäytynyt nuori nainen

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään kaupassa ottamassa jäätelöä pakasteesta ja tuli mies ja sanoin

Että onpa kylmää jäätelö,

Niin sanoi, että voi antaa lämpöä!

Vierailija
22/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, itse köyhänä miehenä en edes viitsi yrittää lähestyä edes yhtäkään naista kun en pysty elämään sellaista elämää kuin suurinosa naisista. Muutamalle kiinnostuneelle olen sanonut heti suoraan ettei minuun kannata aikaa tuhlata, etsii jonkun jolla on rahaa.

M37

En etsi miehestä rahaa. Omat hanttihommien ja/tai sosiaalietuuksien rahat riittää ihan hyvin. ap

Joo, mutta jos otat rahattoman miehen niin sillä ei ole rahaa harrastaa/tehdä koskaan mitään.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty kiltti miestä kaupan kanssajonossa. Tunnistat hänet ostostensa perusteella. Joudut tekemään aloitteen itse, koska kiltti miehen on elämä painanut murheen alhoon :(

Kiltin miehen tunnistaa yleisesti siitä, että hän ei osta alkoholia.

Koska jos joisi alkoholia, niin ei olisi naisista puutetta. Naiset karttaa alkottomia miehiä.

Turn off heti kun nään miehiä koffi kädessä.

Okei, mutta et kuitenkaan nussi miestä joka on raitis ja joka rentoutuu kamomillateen ääressä.

Kuka niin on sinulle väittänyt?

Vierailija
24/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, itse köyhänä miehenä en edes viitsi yrittää lähestyä edes yhtäkään naista kun en pysty elämään sellaista elämää kuin suurinosa naisista. Muutamalle kiinnostuneelle olen sanonut heti suoraan ettei minuun kannata aikaa tuhlata, etsii jonkun jolla on rahaa.

M37

En etsi miehestä rahaa. Omat hanttihommien ja/tai sosiaalietuuksien rahat riittää ihan hyvin. ap

Joo, mutta jos otat rahattoman miehen niin sillä ei ole rahaa harrastaa/tehdä koskaan mitään.

M37

No mitä sit pitäisi harrastaa? En minäkään harrasta muuta kun luonnossa ulkoilua ja kirjastoa. Tietty juon myös välillä , mutta senkin rahoitan ihan itse. 

Vierailija
25/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se riitä että on isot tissit, pitää olla seksikkäät merkkivaatteet, täydelliset pitkät hiukset ja ripset, isot huulet, olematon vatsa, pyöreä peppu.... Ai niin ja pitää olla Instagram julkkis. AInoastaan näin pärjää.

Jahas. Check 4/8. Nyt löytyi syy yksinäisyyteeni siis.

Vierailija
26/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty kiltti miestä kaupan kanssajonossa. Tunnistat hänet ostostensa perusteella. Joudut tekemään aloitteen itse, koska kiltti miehen on elämä painanut murheen alhoon :(

Kiltin miehen tunnistaa yleisesti siitä, että hän ei osta alkoholia.

Koska jos joisi alkoholia, niin ei olisi naisista puutetta. Naiset karttaa alkottomia miehiä.

Kyllä kiltti mies voi ostaa alkoholia, mutta ostaa yleensä vain muutaman kaljan, tai Alkosta esimerkiksi yhden ginipullon tai yhden viinipullon. Kiltti mies ostaa erittäin harvoin jos koskaan mäyräkoiraa tai kaljakeissiä. Kiltti mies myöskään harvoin jos koskaan ostaa lukuisia viinapulloja kerralla Alkosta.

Lisätietoja: Olen itse semikilttiz ja tunnen useita todella kunnollisia kilttixiä

M/40

Vierailija
27/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä miehet valittaa, että naisia kiinnostaa vaan ne kaikista rikkaimmat ja komeimmat alfat pätee myös toisin päin. Miehiä kiinnostaa ainoastaan ne sekä kasvoiltaan että kropaltaan täydelliset, hyvin pukeutuvat nuoret ja seksikkäät hymyilevät naiset. 

Vierailija
28/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä miehet valittaa, että naisia kiinnostaa vaan ne kaikista rikkaimmat ja komeimmat alfat pätee myös toisin päin. Miehiä kiinnostaa ainoastaan ne sekä kasvoiltaan että kropaltaan täydelliset, hyvin pukeutuvat nuoret ja seksikkäät hymyilevät naiset. 

Tunnen uskomattoman rumia naisia, joilla on mies, ja se mies on ihan tavallisen näköinen, ehkä jopa rupauksen komeakin (ainakin minua komeampi)

M/40

Vierailija
29/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen uskomattoman rumia naisia, joilla on mies, ja se mies on ihan tavallisen näköinen, ehkä jopa rupauksen komeakin (ainakin minua komeampi)

M/40

*ripauksen

M/40

Vierailija
30/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Tunnen myös uskomattoman rumia ja lihavia miehiä, joilla on kaunis ja hyvä nainen.

Vierailija
31/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Tunnen myös uskomattoman rumia ja lihavia miehiä, joilla on kaunis ja hyvä nainen.

Ne on varmaan rikkaita ne tarkoittamasi miehet, tai sitten jotain lihaksikkaita peikkoja jotka vaan sattuu olemaan rumia. Tai jotain, ymmärrätvarmaan mitä tarkoitan.

Sen sijaan nuo rumat naiset joista mainitsin, eivät ole mitään poikkeuksellista. Esim yksi tuollainen lihava ja todella ruma nainen on kansanmuusikko, ja sillä on ihan taviskomea mies. Tekisi mieli laittaa netistä kuva siitä naisesta, mutta ehkä en kuitenkaan sit.

M/40

Vierailija
32/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

No mitä sit pitäisi harrastaa? En minäkään harrasta muuta kun luonnossa ulkoilua ja kirjastoa. Tietty juon myös välillä , mutta senkin rahoitan ihan itse. 

Suurinosa naisista haluaa matkustella, harrastaa kaikkea, kokea elämyksiä. Sen takia itse olen jättäytynyt pois parisuhdemarkkinoilta kun ei ole itsellä mitään tarjottavaa.

M37

Vierailija
33/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen etsimäsi nuori mies, mutta olen työtön, joten seuraavaa esittelyä ei tarvitse lukea.

25, 172 pitkä 72 painava. Hyvä hygieenia, käyn 2 kertaa päivässä suihkussa. Harrastukset shakki, sudokut, keräily ja PS-pelit. Todella ujo, hiljainen, en tupakoi tai käytä alkoholia tai mitään muita huumeita. Kokkaan itse ruokani, oikeaa kotiruokaa, ja siivoan kerran viikossa huushollin.

Neitsyt.

Vierailija
34/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tosi kaunis ja ihanan nainen jonka tunnen, meni naimisiin ruman, lihavan ja rahaongelmaisen miehen kanssa. Ei ole aikomustakaan erota. Miehellä kymmeniä tuhansia velkaa jostain pikavipeistä. Ei se ole pelkästään naiset jotka on paskoja ja joilla on aina helppoa.

Vierailija
35/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin AP asuu?

Vierailija
36/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Olen etsimäsi nuori mies, mutta olen työtön, joten seuraavaa esittelyä ei tarvitse lukea.

25, 172 pitkä 72 painava. Hyvä hygieenia, käyn 2 kertaa päivässä suihkussa. Harrastukset shakki, sudokut, keräily ja PS-pelit. Todella ujo, hiljainen, en tupakoi tai käytä alkoholia tai mitään muita huumeita. Kokkaan itse ruokani, oikeaa kotiruokaa, ja siivoan kerran viikossa huushollin.

Neitsyt.

Kuulostaa kivalta, mutta en varmana kelpaa sinulle. ap

Vierailija
37/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh sensuuria... Laita ilmoitus yliksen deittiin, sieltä löytyy fiksujakin miehiä.

Vierailija
38/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse juon kyllä aika paljon alkoholia, mutta mulle kelpaisi joku alkoholia juomaton mies paremmin kuin hyvin. Nytkin olen kännissä. ap

Minäkin mieluusti ottaisin absolutisti miehen, jos ne huolisivat tällaisen juopon. Silloin mulla olisi edes jokin syy yrittää olla juomatta kun äijä lähtee muuten. Jos mies itsekin juo, ei siitä tuu mitään kun sitten tulee juotua kahta kauheammin. Jos esimerkiksi päätän pitää raittiin viikonlopun, mutta mies ei, luuletteko että pystyn vierestä katsomaan kun mies juo?

Niin, eli minä kelpuutan raittiin miehen. Nyt kaikki raittiit miehet ottamaan yhteyttä meikäläiseen 😀.

Vierailija
39/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kissasinkut kissapaidat päälle, jossa on 2 kissaa (lesbot, homot tai heterot) ja teksti aletaanks olee tms. Silloin löydätte toisenne :)

Vierailija
40/48 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Tunnen myös uskomattoman rumia ja lihavia miehiä, joilla on kaunis ja hyvä nainen.[/quote

Useammin näkee sellaisia pareja, joissa mies on esim. sporttisen näköinen ja nainen on selkeästi ylipainoinen. Kauniille naisille taas ei kelpaa mikään muu kuin selkeästi komea mies. Nuo naiset ovat äärimmäisen tarkkoja ulkonäöstä. Sekä omastaan että muiden.