Mies, suuttuisitko jos vaimosi kommentoisi seuraavaa yhteisen yön jälkeen?
Rakasteltiin viime yönä ja sanoin miehelle että toivoisin voivani leikata muiston yhteisestä yöstä miehen mielestä. Oliko kommentti ok vai loukkaantuisitko? N33
Kommentit (17)
En edes ymmärtänyt, pannaanko lisää?
Vierailija kirjoitti:
Niin että haluat unohtavan?
Jep ja sanoin noin koska hävettää oma käytös tuntuu etten pystynyt antamaan itsestäni 100%. Mies suuttui ja epäilee etten luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja sanoin noin koska hävettää oma käytös tuntuu etten pystynyt antamaan itsestäni 100%. Mies suuttui ja epäilee etten luota.
Ehkä sinun kannattaisi kertoa tämä. Edellinen oli aika kryptinen.
Vierailija kirjoitti:
En edes ymmärtänyt, pannaanko lisää?
Oikeastiko kysyt noin karkeasti? Et voi olla tosissasi...
Voi jumalauta mitä ongelmia ihmisillä.
Miksi puhut noin? Miksi ei voi puhua suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut noin? Miksi ei voi puhua suoraan?
Juurihan minä puhuin suoraan mitä harvoin teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun kannattaisi kertoa tämä. Edellinen oli aika kryptinen.
Kerroin jo mutta siitä huolimatta mies pahoitti mielensä.
Mä en äijänäsi uskaltaisi enää nukkua öitäni. Pelkäisin herääväni muistojen leikkaamisen viiltävään kipuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä en äijänäsi uskaltaisi enää nukkua öitäni. Pelkäisin herääväni muistojen leikkaamisen viiltävään kipuun.
Minulla ei ole äijää vaan aviomies.
No kai tuo nyt vähän riippuu siitäkin, mitä tapahtui? Kai tuo nyt vähän lisäselitystä kaipaisi. Paha sanoa, kun en ollut paikalla.
Ei se sun miehesi tuosta välitä yhtään. Sai laskea rojut ränniin ja on taas tyytyväinen pari päivää.
Minun on vaikea kuvitella tilannetta, missä VAIMONI pitäisi hävetä käytöstään sängyssä... Kyllä tässä vuosien varrella on puolin ja toisin ollut huonoja ja hyviä suorituksia, toisinaan niitäkin, missä toinen hoitaa kaikki työt ja toinen antaa ehkä just ja just sen 20%.
Sellaista se avioliitto on, kunhan nyt ei ihan pysyvästi lahnaksi heittäydy niin kaikki on hyvin. Joten vähintäänkin ihmettelisin mistä kenkä puristaa, ehkä jopa loukkaantuisin, kyllähän se jonkun näköinen epäluottamuslause on jos ei sen vertaa minuun luota, että jostain epätäydellisestä sänkysuorituksesta ahdistuu... Jos siis asia on ilmaistava noin, jos epävarmuudesta mainitsee niin siitä voidaan sitten keskustella ja katsoa, mitä asialle voitaisiin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea kuvitella tilannetta, missä VAIMONI pitäisi hävetä käytöstään sängyssä... Kyllä tässä vuosien varrella on puolin ja toisin ollut huonoja ja hyviä suorituksia, toisinaan niitäkin, missä toinen hoitaa kaikki työt ja toinen antaa ehkä just ja just sen 20%.
Sellaista se avioliitto on, kunhan nyt ei ihan pysyvästi lahnaksi heittäydy niin kaikki on hyvin. Joten vähintäänkin ihmettelisin mistä kenkä puristaa, ehkä jopa loukkaantuisin, kyllähän se jonkun näköinen epäluottamuslause on jos ei sen vertaa minuun luota, että jostain epätäydellisestä sänkysuorituksesta ahdistuu... Jos siis asia on ilmaistava noin, jos epävarmuudesta mainitsee niin siitä voidaan sitten keskustella ja katsoa, mitä asialle voitaisiin tehdä.
Valivalivali. Missä on lempeys ja empatia? Onneksi oma mies on kiltti ja rakastava eikä kaltaisesi nipottaja.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta mitä ongelmia ihmisillä.
On sullakin asenne.