Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet tänään?

Vierailija
16.08.2020 |

Olen ollut kotona viettämässä surkeaa elämääni

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänää synttärit, istunu 4 seinän sisäl himas.

Hyvää syntymäpäivää!

Vierailija
22/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä kaverin kanssa. Kävin ratsastamassa. Poimin mustikoita. Kävin leffassa ja sitten kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimin omenapuun alta maasta kaikki omenat, ajoin nurmikon, kastelin pihaa (osassa pihaa nurmikko itämässä), tein ruokaa ja söin lapseni kanssa, tyhjensin ja täytin tiskikoneen, imuroin koko kämpän, pesin tekstiilipesurilla sohvan ja tahrat kaikista matoista, kylvetin lapseni ja leikin hänen kanssaan. Nyt loikoillaan sängyssä, ihan kohta iltapalan aika ja sit mies ja lapsi menee nukkumaan ja ite varmaa meen koneelle pelaamaan.

Olen 2-vuotiaan pojan äiti ja asumme omakotitalossa. Tuntuu et täällä on aina hommaa aamusta iltaan jos vaan viitsii tehdä. Pitäis leikata pensaat ja laittaa katetta niiden alle, maalata taloa ulkoapäin, siistiä sokkelin vierusta ja hankkia lisää kiviä siihen, maalata ikkunapellit, laittaa oviin uudet tiivisteet, siirtää saniaiset toiseen paikkaan, repiä pari marjapensasta maasta irti ja heittää ne kompostiin, siistiä pihaa rikkaruohoista yms., maalata leikkimökki, viedä puutarhajätettä kaatopaikalle, talon sisällä olis siivottavaa ja ikkunoita pesemättä, kaakeliseinästä pitäis poistaa maalia ja ainakin vessan patteri maalata... Eli useimmiten mun "vapaa-aika" kuluu koti- ja pihatöiden parissa tai pienen remontin tekemisessä ja sit tietenkin lapsen ja lemmikkien hoitaminen ja leikkiminen vie aikaa. Ennen nukkumaanmenoa mulla on tunti tai pari aikaa ottaa rennosti. Meen useimmiten puolen yön jälkeen nukkumaan ja herätys 8 mennessä.

Vierailija
24/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poimin omenapuun alta maasta kaikki omenat, ajoin nurmikon, kastelin pihaa (osassa pihaa nurmikko itämässä), tein ruokaa ja söin lapseni kanssa, tyhjensin ja täytin tiskikoneen, imuroin koko kämpän, pesin tekstiilipesurilla sohvan ja tahrat kaikista matoista, kylvetin lapseni ja leikin hänen kanssaan. Nyt loikoillaan sängyssä, ihan kohta iltapalan aika ja sit mies ja lapsi menee nukkumaan ja ite varmaa meen koneelle pelaamaan.

Olen 2-vuotiaan pojan äiti ja asumme omakotitalossa. Tuntuu et täällä on aina hommaa aamusta iltaan jos vaan viitsii tehdä. Pitäis leikata pensaat ja laittaa katetta niiden alle, maalata taloa ulkoapäin, siistiä sokkelin vierusta ja hankkia lisää kiviä siihen, maalata ikkunapellit, laittaa oviin uudet tiivisteet, siirtää saniaiset toiseen paikkaan, repiä pari marjapensasta maasta irti ja heittää ne kompostiin, siistiä pihaa rikkaruohoista yms., maalata leikkimökki, viedä puutarhajätettä kaatopaikalle, talon sisällä olis siivottavaa ja ikkunoita pesemättä, kaakeliseinästä pitäis poistaa maalia ja ainakin vessan patteri maalata... Eli useimmiten mun "vapaa-aika" kuluu koti- ja pihatöiden parissa tai pienen remontin tekemisessä ja sit tietenkin lapsen ja lemmikkien hoitaminen ja leikkiminen vie aikaa. Ennen nukkumaanmenoa mulla on tunti tai pari aikaa ottaa rennosti. Meen useimmiten puolen yön jälkeen nukkumaan ja herätys 8 mennessä.

Kuulostaa hirveältä. Muuttakaa kerrostaloon.

Vierailija
25/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoa mitään. Aamulla kävin kaupassa, onneksi, koska päivällä oli liian kuuma makuuni. En käynyt edes lenkillä, liian lämmintä. Niinpä olen vain surffaillut netissä, katsonut Kalevan kisoja telkkarista ja käynyt suihkussa. Ja ärsyyntynyt naapurin jump-jump-jumputus-musiikista.

Ruokalaan ei ole oikein maistunut, tänään olen syönyt kolme voileipää, kananmunan, jogurtin, viinirypäleitä ja kaksi nektariinia. Lämmintä ruoka ei ole tehnyt edes mieli. Kahvia on kyllä mennyt. Onneksi huomenna viilenee.

26/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enimmäkseen maannut sängyssä koko päivän. Olen ollut kipeänä muutaman päivän, mutta ei ole flunssa tai korona kyseessä. Päivällä laitoin uuniin kana-kookospadan ja illemmalla kävin pienellä kävelyllä. Se piristi, koska olen makoillut sisällä monta päivää.

Vierailija
27/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin ja moppasin lattiat, hain kaupasta maitoa ja lopun päivää velttoillut. Nyt illemmalla yrittänyt keksiä jotain tekemistä huomiseksi, mutta jos vain olisi. Vois maata sängyssä koko päivän ja lukea vaikka.

Vierailija
28/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamusella kaupassa hakemassa tarvikkeita ja keitin uuden erän avomaankurkkuja säilöön. Niitä ropsahtelee 1-2 kiloa per päivä, tulee kokeiltua aina kilo kerrallaan erilaisia makuyhdistelmiä. Muutoin oon vain oleillut.

Vierailija
29/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin aamusta ruokaostoksilla. Sen jälkeen tein ystäväni vauvan lahjan valmiiksi. Poimin viinimarjoja ja kuuntelin äänikirjaa samalla. Soitin siskolleni ja pojalleni.

Järjesteltiin vähän varastoa ja autotallia.

Laitoimme ruokaa pihalla ja söimme pitkään terassilla, oli mukavan leppoisa keli. Ei kuuma, ei kylmä. oikeastaan ihan täydellinen. Katselimme Snookrin MM-finaalia.

Vierailija
30/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin aamusella kaupassa hakemassa tarvikkeita ja keitin uuden erän avomaankurkkuja säilöön. Niitä ropsahtelee 1-2 kiloa per päivä, tulee kokeiltua aina kilo kerrallaan erilaisia makuyhdistelmiä. Muutoin oon vain oleillut.

Säilötkö jollain omalla reseptillä vai valmisjutulla ?

En ole aiemmin säilönt avomaankurkkua, ja jokainen ohje minkä netistä kaivan on ainessuhteitaan hyvin erilainen ja olen ihan päästäni pyörällä. Se paras resepti, millä tuli taivallisen makuisia meni lapseni isomummon mukana hautaan :(

Vierailija
31/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivoillut, hoitanut lapsiani, tein lounaan, söin vähän ja sitten olin töissä 8 tuntia. Töistä kotiuduttuani istuin hetkeksi alas ja sen jälkeen vaihdoin kuulumiset lasteni ja miehen kanssa ja patistin lapset nukkumaan. Nyt vaan olen (ja selaan nettiä).

32/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänää synttärit, istunu 4 seinän sisäl himas.

Hyvää syntymäpäivää! :)

Vierailija
33/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjän sunnuntai! Tulossa kiireinen työviikko ja ison työn määräpäivä on torstaina, joten olen tehnyt tänään töitä.

Käytännössä: Aamupäivällä käytin tyttären tallilla, sitten kävin kaupassa ja tein perheelle lounaan. Iltapäivällä tein töitä muutaman tunnin ja käytin koiran lenkillä yhdessä miehen kanssa. Alkuillasta laitoin perheelle päivällistä ja jatkoin töitä pari tuntia. Illalla passittelin lapset pesulle ja laitoin iltapalaa, nyt vielä hetki töitä kun talo on hiljainen.

Vierailija
34/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilötkö jollain omalla reseptillä vai valmisjutulla ?

En ole aiemmin säilönt avomaankurkkua, ja jokainen ohje minkä netistä kaivan on ainessuhteitaan hyvin erilainen ja olen ihan päästäni pyörällä. Se paras resepti, millä tuli taivallisen makuisia meni lapseni isomummon mukana hautaan :(

Selailen nettiä ja kokeilen hyvältä kuulostavia reseptejä. Mun suvussa ei ole säilömistä tai puutarhurointia harrastettu, joten mitään perintökalleuksia säilönnän saralla ei oo. Noviisi olen hommassa vielä, joten nyt on hakusessa se parhaan makuinen.

Vierailija
35/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meloin aamupäivällä noin kolme tunnin lenkin ja sen jälkeen olen päivittänyt kurssisuunnitelmia tulevalle lukuvuodelle. 

Vierailija
36/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä aamuvuorossa. Töiden jälkeen viikkasin puhtaat pyykit narulta, ripustin märät vaatteet koneesta jotka mies oli pessyt, imuroin alakerran, kuorin ainekset kasvissosekeittoon, hain lapseni kaverin synttäreiltä, menin jo ajoissa hakemaan että ehdin vähän rupatella kavereideni kanssa (lapseni kaverin vanhemmat ovat myös minun kavereita). kävin ruokakaupassa, soseutin keiton, jonka mies oli jo sillävälin keitellyt, syötiin, laitoin tiskit. Loppuillan raivailin rojuja pihamaalta että huomenna vois leikata nurmikon ja leikin jotain seikkailija-leikkiä 5veen kanssa samalla. Isommat ohjasin kaverin kaa uimaan, vähän piti auttaa etsimään kamppeita. Poimin vähän viinimarjoja. Sit saunaan, juteltiin miehen kaa siellä vähän pidempään ja lapset ohjasin itse ottamaan iltapalaa, sit lapset unille, halit suukot ja sadut, ja nyt hetki omaa aikaa. Kohta miehelle aikaa, pakko ensin hetki olla vaan itsekseen.

Eiks oo jännää tää arki.

Vierailija
37/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tunnin metsälenkki koiran kanssa,  Valmistanut tortilloja lounaaksi, keränyt 2 kg mustikoita ja perannut ja pakastanut ne, paljuillut lehteä lukien muutaman tunnin. Tein vispipuuroa ja katsoin tähdet tähdet ohjelman, notkunut netissä.

Vierailija
38/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 11.45. Makasin vielämtunnin sängyssä. Sitten keitin kahvia ja söin pitaleivän. Katsoin trillerin, oli ihan hyvä. Kävin suihkussa klo 16 ja lähdin ulos 18. Ulkona kävelin rannassa ja join viiniä. Sitten hain Mäkkäristä ruokaa jonka oksensin heti pois :(. Ehkä mulla on syömishäiriö. Nolottaa. En ole mikään teini enää enkä kehtaa moista asiaa tunnustaa kenellekään. Ehkä huomenna on parempi päivä. Tosin maanantai ja töitä joita vihaan eli paskaa varmaan sekin. Ah. Kunpa ei aina tarvisi olla yksin.

Vierailija
39/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss kovis leffa tsiigingis atm

Vierailija
40/42 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Juneksen ja Tiinan Vihapuhe FM:ää ja lenkkeilin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi