Mitä olette tehneet tänään?
Kommentit (42)
Itkenyt, tsempannut armeijassa olevaa poikaani, murehtinut raha-asioita, syönyt suruuni ja suorittanut yhden koulukurssin loppuun.
Syönyt makkaran ja munkin, keittänyt kahvia 6,5 paketillista, nauttinut jännittävästä pelistä, käynyt kaupassa, nauttinut läheisyydestä ja auttanut läksyissä.
Tänää synttärit, istunu 4 seinän sisäl himas.
Aika rento ja rauhallinen sunnuntai ollut. Aamupäivällä kävin tyttären kanssa jumalanpalveluksessa. Siitä kauppaan hakemaan vielä puuttuvia koulutarvikkeita.
Kotona vaan lämmitettiin eilistä ruokaa ja katsottiin kuopuksen kanssa Itse ilkimys.
Illalla käytiin vielä uimassa ja ihailtiin joutsenperhettä. Nyt vaan löhöillään ja kerätään voimia ensi viikkoon.
Tullut kotiin kesämökiltä. Siinä se meni päivä veneessä ja autossa istuessa.
Mitä minun piti tehdä:
- kävellä 12 000 askelta saadakseni täyteen viikon askeltavoitteen (52k)
Mitä oikeasti tein:
- olin koneella koko päivän
- tilasin roskaruokaa
Käynyt koiran kanssa lenkillä ja heittänyt sille keppiä järveen.
Kitkenyt nokkosia. Istuttanut juuripistokkaasta kasvatetun keltaheisiangervon.
Kerännyt ja pakastanut karviaisia 8 litraa.
Luuhannut Netissä ja jättänyt kesken patojen käsin tiskaamisen.
Nukkunut pitkään muun perheen ollessa mökillä. Paljon kahvia ja kävelylenkki koiran kanssa. Kotikanalan hoitoa, ruokkimista ja kasvimaalla puuhastelua. Lapset tulivat kotiin ja toinen lapsi lähti kaverille. Toisen lapsen kaveri tuli käymään. Koripallon pelaamista. Kana- ja jauhelihatortillojen tekoa. Poimin ja pakastin ämpärillisen punaherukoita. Käytiin veljellä pihakylässä illalla. Mies meni vielä mökille yöksi ja sieltä huomenna loman loppuessa töihin. Käytiin lasten kanssa puistossa scoottaamassa ja samalla koiran kanssa kävelyllä. Nyt iltapalat ja pesut. Kello soi 6.30 vaikka vielä lomaa viikko jäljellä.
Olin ihan superväsynyt, koska oon nukkunut huonosti kaksi viimeistä yötä. Eilen olin koko päivän jalkojeni päällä hevosten kanssa, mutta en sen jälkeenkään saanut unta. Tänään en paljon muuta oo tehnyt kuin voivotellut, käynyt tankkaamassa moottoripyörän ja juhinut yhdet rippijuhlat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun piti tehdä:
Mitä oikeasti tein:
- tilasin roskaruokaa
Kehtaatkin vielä ylpeillä sillä !
Zinc
Heräsin viiden jälkeen ja menin aamunavettaan.
Söin aamupalan ja menin 2,5 tunnin aamupäiväunille - heräsin "kahvitauolle" puoliltapäivin, join kahvit ja menin juottamaan vasikat.
Hengailin koneella, luin kirjaa, sahasin polttopuita.
Kolmen aikaan hain lehmät ulkoa sisälle ja laitoin lypsyaseman valmiiksi. Menin syömään päivällisen ja sitten iltanavettaan.
Suihku, iltapala, nyt hengailen taas koneella, mutta silmät luppaa. Eikun kävin mä suihkun jälkeen vielä kaupassa! Ostin uusimman Historia-lehden, mutta taitaa jäädä sen lukeminen huomiseen.
Kaadoin mökkipihasta pari isoa koivua. Ajelin nurmikon ja lämmitin saunan. Samalla tiskasin saunalla parin päivän tiskit ja nyrkkipyykkäsin hionneet työvaatteet.
M 45
Potenut pientä kankkusta, käynyt kaupassa, tehnyt ruokaa, siivonnut sisällä ja pihalla. Ja tuijottanut puhelinta.
Jännittänyt huomista työpäivää heti aamusta.
Siivonnut, tiskannut, pyykännyt, ulkoillut koiran kanssa, harjannut kissoja, hoitanut puutarhaa. Jännittänyt huomista. Käynyt kaupassa. Tehnyt kasvispihvejä ja lihamureketta. Juonut aika paljon kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun piti tehdä:
Mitä oikeasti tein:
- tilasin roskaruokaa
Kehtaatkin vielä ylpeillä sillä !
Zinc
Millä sillä? :D
Pesin aamulla lakanat, jotka laitoin ulos narulle kuivumaan. Pyykin aikana söin aamupalaa ja katsoin Areenasta Pieni Talo Preeriaa.
Sen jälkeen lähdin 12 km juoksulenkille, oli kyllä tukalan kuuma! Lenkin jälkeen saunaan, vaikkei tuo saunominen tänään oikein maistunut, kun oli niin kuuma.
Luin kirjaa ja katsoin tv:tä.
Itkenyt, maannut darrassa, ollut palstalla, lähettänyt yhden työhakemuksen, tehnyt ruokaa.
Kirjoitin päässä yhden aikq hienon laulun, pienen runonpätkän ja yhden monologin. Ei tullut jälkiä ja nukahtelin helleväsyneenä pitkin päivää.
Vietin valtaosan päivästä netissä. Minun piti käydä kaupassa, siivota ja ehtiä museoon.
Ja kuinkas sitten kävikään. :D