HEI KOULUKIUSAAJAT JA KIUSAAJIEN JA KIUSATTUJEN VANHEMMAT!
Toivon, että jokainen minua kiusannut kokee edes pienen piston sydämessään. Toivoisin, että voisitte jotenkin kokea saman arvottomuuden tunteen kuin itse koin! Toivoisin, että ette koskaan yrittäisi mielistellä ja kysyä kuulumisia, koska omapa on syyllisyydentunteenne ja minä en sitä tule puolestanne kantamaan.
Kiusaajien vanhemmat: Jos yhtään välitätte lapsistanne, miettisitte, että kiusatutkin on jonkun lapsia!
Kiusattujen vanhemmat: Älkää kieltäkö sitä, mikä on ilmeistä! Arvet eivät parane KOSKAAN. Kiusatusta tulee joko uhri tai psykopaatti.
Oma aikani alkaa käydä vähiin, tämän halusin vielä sanoa.
Kommentit (22)
Kun lapseni kiusasi, en tiennyt siitä mitään, ennenkuin koko vyyhti purkautui. Sen jälkeen ymmärtääkseni lapseni ei ole kiusannut. Ongelmana oli myös se, että lapsi ei ymmärtänyt, että täydellinen kaverin omiminen voi olla kiusaamista, koska toinen suostui siihen pitkään.
Sen jälkeen lastani on kiusattu, eristetty ja haukuttu. Onneksi on kiva-koulu järjestelmä, se on yleensä vienyt ongelmat kertakäsittelyllä. Suosittelen kaikkien kiusattujen äitien ottamaan yhteyttä kouluun. Nykyään koululla on paremmat välineet koulukiusaamiseen.
Ystäviä on lapseni vaikea saada menetettyjen tilalle, mutta kunhan ei kiusattaisi. Tyttäreni on hyvin persoonallinen tapaus.
Eli siis sinä saat kiusata mutta toiset ei? Aika sairasta tämäkin vaikka en kiusaamista millään tavoin puolusta! Mutta yleensä niillä kiusaajilla on yhtä paha olla, siellä voi olla taustalla välinpitämätön tai narsisti äiti, pahoinpitelyä tms. Se olisi hirveintä, jos omaa lasta joku rupeisi kiusaamaan, mutta kosto ei sinua auta millään tavoin. Tekee sinusta tyhmän kun jäät kiinni ja juuri sitä kiusaajat ja näiden vanhemmat haluavatkin tapahtuvan.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 08:45"]
Lastani on kiusattu ja hän on antanut anteeksi. Minä en. Minä tulen vihaamaan elämäni loppuun asti niitä kakaroita ja heidän vanhempiaan. Ja jos vain voin joskus asetella kapuloita heidän elämänsä eteen, tulen tekemään sen.
[/quote]