Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI KOULUKIUSAAJAT JA KIUSAAJIEN JA KIUSATTUJEN VANHEMMAT!

Vierailija
22.08.2013 |

Toivon, että jokainen minua kiusannut kokee edes pienen piston sydämessään. Toivoisin, että voisitte jotenkin kokea saman arvottomuuden tunteen kuin itse koin! Toivoisin, että ette koskaan yrittäisi mielistellä ja kysyä kuulumisia, koska omapa on syyllisyydentunteenne ja minä en sitä tule puolestanne kantamaan.

Kiusaajien vanhemmat: Jos yhtään välitätte lapsistanne, miettisitte, että kiusatutkin on jonkun lapsia!

Kiusattujen vanhemmat: Älkää kieltäkö sitä, mikä on ilmeistä! Arvet eivät parane KOSKAAN. Kiusatusta tulee joko uhri tai psykopaatti.

Oma aikani alkaa käydä vähiin, tämän halusin vielä sanoa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin esikoulusta lukion loppuun. Sen jälkeen vaihdoin maisemia ja pari vuotta meni hyvin, tosin anorektikkona. Sen jälkeen sekosin, mielisairaalat tuli tutuiksi ja nuoren eläkeläisen pohjaton yksinäisyys. 10 vuotta siinä meni ja palasin töihin mutta en koskaan ystävystynyt kenenkään kanssa. Esimies ajoi ahtaalle ja nyt olen kyllästynyt olemaan ovimatto. Koska en halua tehdä samaa kuin itselleni tehtiin, harkitsen poistumista enkelten joukkoon. Olisi vaan ihanaa jos olisi ollut oikeus olla oma itsensä.

Ap

Vierailija
2/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 09:13"]

Eli siis sinä saat kiusata mutta toiset ei? Aika sairasta tämäkin vaikka en kiusaamista millään tavoin puolusta! Mutta yleensä niillä kiusaajilla on yhtä paha olla, siellä voi olla taustalla välinpitämätön tai narsisti äiti, pahoinpitelyä tms. Se olisi hirveintä, jos omaa lasta joku rupeisi kiusaamaan, mutta kosto ei sinua auta millään tavoin. Tekee sinusta tyhmän kun jäät kiinni ja juuri sitä kiusaajat ja näiden vanhemmat haluavatkin tapahtuvan.

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 08:45"]

Lastani on kiusattu ja hän on antanut anteeksi. Minä en. Minä tulen vihaamaan elämäni loppuun asti niitä kakaroita ja heidän vanhempiaan. Ja jos vain voin joskus asetella kapuloita heidän elämänsä eteen, tulen tekemään sen.

[/quote]

[/quote]

Pelottaako kiusaajan mammaa siellä. Totta kai tulen vaikeuttamaan lapseni kiusaajan elämää. On turha kuvitella saavansa kesätöitä tms. Muutenkin olen sellaisessa asemassa, että pystyn näiden vanhempien elämään myös vaikuttamaan.

Ja kyllä, olen myös joitain asioita jo tehnyt. Kyllä se niin on, että sitä niittää, mitä kylvää. Kannattaa lapsilleen opettaa, että ei kannata katsoa siltoja takanaan ja kiusata, koska joskus saattaa olla niin huono tuuri, että sillä kiusatulla on vaikutusvaltaiset tukiverkot takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sain rukouksessa raamatunpaikan sinulle, haluatko tietää sen?

Vierailija
4/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontojen nimissä tehdään liikaa pahaa. Kokemusta siitä on. Siksi ei vanhemmatkaan puuttuneet kiusaamiseen kun herra pitää huolta. Ja paskat. Ja Jeesus oli varmaankin oikeasti nainen.

Vierailija
5/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatuissa itsessään on usein myös vikaa.

Vierailija
6/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 12:56"]Minua kiusattiin esikoulusta lukion loppuun. Sen jälkeen vaihdoin maisemia ja pari vuotta meni hyvin, tosin anorektikkona. Sen jälkeen sekosin, mielisairaalat tuli tutuiksi ja nuoren eläkeläisen pohjaton yksinäisyys. 10 vuotta siinä meni ja palasin töihin mutta en koskaan ystävystynyt kenenkään kanssa. Esimies ajoi ahtaalle ja nyt olen kyllästynyt olemaan ovimatto. Koska en halua tehdä samaa kuin itselleni tehtiin, harkitsen poistumista enkelten joukkoon. Olisi vaan ihanaa jos olisi ollut oikeus olla oma itsensä. Ap[/quote]

Sinulla on oikeus olla oma itsesi. Toivon sinulle hyvää, älä anna vielä periksi. Elämässä voi olla vielä paljon hyviä asioita odottamassa, vaikket sitä nyt uskoisikaan.

Vierailija
7/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajien vanhemmat on pohjasakkaa. Hävettäisi kyllä olla äiti, jota kaikki inhoaa ja jonka lapsen kaikki tietää yli luokkarajojen. 

Vierailija
8/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksianto ja eteenpäin meneminen.

Vierailija
9/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös kiusattu ja allekirjoitan tuon. Miten aikasi käy vähiin? Kauan sinulla on aikaa? Mitä aiot tehdä? Mitä tarkoitat että tulee psykopaatti tai uhri? Oletko käynyt terapiassa? Toivon että jaksat huomisen ylikin. 

Vierailija
10/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiusattin ala-asteen luokilla 5-7. täytyy sanoa että kun tajusin että ei mun tarvitse kestää sitä, pääsin kiusaajien yläpuolelle henkisesti niin se esti mua katkeroitumiseta. tiedän edelleen nämä kiusaajat, eikä nille kuulu tänäpäivänä oikein hyvää...jotenkin se "huonompi osaisuus", huono itsetunto, heidän huonommat lähtökohdat ja heikkolahjaisuutensa näkyi jo kun olimme nuoria. anteeksiantoa en ole sen enempää ajatellut smoin kuin että olisin nähnyt vaivaa katkeroitua. olen ajatellut että se oli sitä aikaa ja nyt eletään tätäpäivää. ja minun kiusaaminen oli jokapäiväistä, en halunnut mennä kouluun, minua kiusattiin fyysisesti mutta eniten henkisellä tasolla yritettiin tehdä pahaa.

Vierailija
11/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen korjaus: siis kiusaaminen jatkui yläsasteelle 7:lle 

t 5

Vierailija
12/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastani on kiusattu ja hän on antanut anteeksi. Minä en. Minä tulen vihaamaan elämäni loppuun asti niitä kakaroita ja heidän vanhempiaan. Ja jos vain voin joskus asetella kapuloita heidän elämänsä eteen, tulen tekemään sen.

Vierailija
13/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajien vanhemmat on pohjasakkaa? Ei kaikki johdu vanhemmista. Meillä on kolme lasta. Ensimmäistä kiusattiin kaksi ensimmäistä vuotta koulussa. Toinen puolestaan kiusasi ekalla luokalla. Ollaanko me vanhemmat siis pohjasakkaa?!

Vierailija
14/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäonnistuneet toisen lapsen kohdalla

Vierailija
15/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 08:49"]

Kiusaajien vanhemmat on pohjasakkaa? Ei kaikki johdu vanhemmista. Meillä on kolme lasta. Ensimmäistä kiusattiin kaksi ensimmäistä vuotta koulussa. Toinen puolestaan kiusasi ekalla luokalla. Ollaanko me vanhemmat siis pohjasakkaa?!

[/quote]

Olette jos ette saaneet penikkanne kiusaamista kuriin. Kiusaajien vanhemma ovat juuri niitä, jotka huokailevat, että kun heillä on niin haastava lapsi.

Vierailija
16/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät ihmiset, ei unohdeta käytöstapoja ja lapsia ei kutsuta penikoiksi tms vaikka miten olisivat kiusaajia!

Vierailija
17/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 09:03"]

hyvät ihmiset, ei unohdeta käytöstapoja ja lapsia ei kutsuta penikoiksi tms vaikka miten olisivat kiusaajia!

[/quote]

Kyllä kiusaajat ovat penikoita ja kakaroita. Turha on kiusaajan mamman itkeä, että hänen kiusaajalastaan inhotaan koko koulussa. Sitä niittää, mitä kylvää

Vierailija
18/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 09:03"]

[/quote]

Kyllä kiusaajat ovat penikoita ja kakaroita. Turha on kiusaajan mamman itkeä, että hänen kiusaajalastaan inhotaan koko koulussa. Sitä niittää, mitä kylvää

Vierailija
19/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toistaiseksi lapseton, 3 kk kuluttua en mutta minusta lapsia tulee kutsua pikkasen kunioittavammin oli ne kiusattuja, kiusaajia tms. ollaan aikuisiksi täällä.

11

Vierailija
20/22 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koulukiusaus nyt iänkaiken vaivaa. Ainakin itse olen jo päässyt asian kanssa niin paljon sinuiksi, etten edes muista koko asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän