Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, olisitko valmis samaan kuin naiset, eli harrastamaan puolisosi kanssa seksiä vuodesta toiseen, ilman orgasmia?

Vierailija
13.12.2025 |

Itse olen aina saanut orgasmin helposti, yleensä useamman kerran joka kerta kun rakastelemme mieheni kanssa, mutta kuulemma kaikki naiset eivät saa koskaan. Väitetään että suuri osa naisista ei saa koskaan yhdynnässä orgamsia, tai ylipäätään. Mutta silti lähes kaikki naiset harrastavat seksiä puolisonsa kanssa, koska tämä nauttii siitä. Mutta miksi naiset tekevät niin? Minä ajattelen, että minä kyllä tekisin mieheni mieliksi asioita jotta hän saisi nautintoa, koska tietäisin omasta kokemuksesta minkälaista se on, mutta jos en olisi koskaan kokenut orgasmia, niin ehkä en niin paljon näkisi syytä tehdä asioita miehen mieliksi vuosikymmenestä toiseen.

Epäilen myös, että miehet eivät viitsisi nähdä vaivaa vaimonsa takia, jos eivät saisi siitä itse mitään irti. Miehet on yleensä sillä tavalla itsekkäitä tai vain laiskoja ja ajattelemattomia, kun eivät viitsi montaa muutakaan asiaa tehdä joka ilahduttaisi vaimoa, pieniäkään asioita, kun taas naiset yleensä yrittävät muutenkin ilahduttaa ja miellyttää miehiään monin eri tavoin.

N51

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meidän miesten vika ole, että naisille orkun saaminen on niin hankalaa. Roplatkaa itse itsenne tyytyväisiksi kun kuun asennot, tähtikartat ja oikeaoppiset sormitukset tiedätte. Minulle riittää kitaransoiton opiskelu. 

Vierailija
2/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on itse vastuussa orgasmistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja ketjun toisenkin väitteen esittänyt on ilmiselvästi mies, joka testaa onko naisia paikalla. Onko naisia, jotka juttelisi vähän tuhmia.

Vierailija
4/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja ketjun toisenkin väitteen esittänyt on ilmiselvästi mies, joka testaa onko naisia paikalla. Onko naisia, jotka juttelisi vähän tuhmia.

Alapeukuista päätellen peukutusta alapäähän kaipaavia naisia onkin ihan mukavasti löytynyt. 

Vierailija
5/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tässä keskustelussa tulee ukot jankkaamaan että "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan!" Mutta ikinä eivät vastaa itse kysymykseen, että jos joka seksikerralla joutuisi itse runkkaamaan itselleen orgasmin niin kuinka kauan sellaista muka jaksaisi? 

Minulle on ainakin tärkeetä että naiseni saa myös, ehkä nämä yksinkertaiset pojat eivät vaan ymmärrä mitään naisen anatomiasta?

Vierailija
6/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja yrittää myös provosoida naisvihaa, haukkumalla miehiä ja toivoo, että miehet alkaisivat haukkumaan naisia.

Vierailija
7/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät harrastaisi kertaakaan seksiä ilman orgasmia, seksistä tulisi heille ihan turhaa touhua. 

Sinällään olet oikealla palstalla avauksesi kanssa, täällä kun on huonojen rakastajien kokoontumisajot. Käyn täällä ehkä pari-kolme kertaa vuodessa kauhistelemassa ummehtunutta, naisvihamielistä/naisten nautintoa väheksyvää meininkiä. 

Vierailija
8/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mies. Ja mitä ihmeet tuhmaa tässä aiheessa on? Tämähän on henkinen asia, teetkö asioita puolisosi mieliksi joista et tykkää? Ja tämä seksiasia on niin yleinen, josta puhutaan, että naisen pitää vaan antaa, koskaan ei puhuta siitä että miehen pitää vaan antaa. Jos mies ei halua seksiä, sitä pitää ymmärtää, ei voi vaatia mieheltä, että tyydyttäisi naisen jollain konstilla, koska nainen on ansainnut saada nautintoa. Miehellä on vaikeaa kun on haluttomuutta, on joku sairaus, henkinen tai fyysinen, häntä ei missään nimessä saa painostaa vaikka itseä kuinka panettaisi ja olisi paha mieli kun mies ei osoita rakkautta fyysisesti ja se syö naista. 

ap

Vierailija
9/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääs akat räpläämässä itsenne märäksi, alkaa tehdä mieli piparia. 

Vierailija
10/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tässä keskustelussa tulee ukot jankkaamaan että "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan!" Mutta ikinä eivät vastaa itse kysymykseen, että jos joka seksikerralla joutuisi itse runkkaamaan itselleen orgasmin niin kuinka kauan sellaista muka jaksaisi? 

Minulle on ainakin tärkeetä että naiseni saa myös, ehkä nämä yksinkertaiset pojat eivät vaan ymmärrä mitään naisen anatomiasta?

Miksi puhut itsestäsi naisena, kun olet ap ja ilmiselvä mies? Yritätkö pitää keskustelun liekkiä yllä?

Vierailija
11/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se meidän miesten vika ole, että naisille orkun saaminen on niin hankalaa. Roplatkaa itse itsenne tyytyväisiksi kun kuun asennot, tähtikartat ja oikeaoppiset sormitukset tiedätte. Minulle riittää kitaransoiton opiskelu. 

En kysynyt kenen vika se on, kysyin olisitko valmis harrastamaan seksiä vuodesta toiseen, ilman että saat orgasmin.

ap

Vierailija
12/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on itse vastuussa orgasmistaan. 

No, sitäkään ei kysytty. 

ap

Vierailija
13/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mies. Ja mitä ihmeet tuhmaa tässä aiheessa on? Tämähän on henkinen asia, teetkö asioita puolisosi mieliksi joista et tykkää? Ja tämä seksiasia on niin yleinen, josta puhutaan, että naisen pitää vaan antaa, koskaan ei puhuta siitä että miehen pitää vaan antaa. Jos mies ei halua seksiä, sitä pitää ymmärtää, ei voi vaatia mieheltä, että tyydyttäisi naisen jollain konstilla, koska nainen on ansainnut saada nautintoa. Miehellä on vaikeaa kun on haluttomuutta, on joku sairaus, henkinen tai fyysinen, häntä ei missään nimessä saa painostaa vaikka itseä kuinka panettaisi ja olisi paha mieli kun mies ei osoita rakkautta fyysisesti ja se syö naista. 

ap

Eli eikö miehesi anna sinulle orgasmeja vai mistä kenkä puristaa?

Vierailija
14/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja yrittää myös provosoida naisvihaa, haukkumalla miehiä ja toivoo, että miehet alkaisivat haukkumaan naisia.

Höpö höpö. Miksi sulle on niin kauheaa, että puhuttaisiin siitä, että olisiko miehet valmiita tekemään saman, mitä ehkä kolmannes naisista tekee joka päivä parisuhteessaan? Ajatteleeko miehet koskaan, että naisen haluttomuus seksiin johtuu siitä, että he eivät saa orgasmia, kuten miehet itse saavat joka kerta?

ap

Vierailija
15/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut itsestäsi naisena, kun olet ap ja ilmiselvä mies? Yritätkö pitää keskustelun liekkiä yllä?

En ole ap enkä yrittänyt piilotella sitä asiaa että oon mies. Aika selväksi itse asiassa sen mielestäni tein.

Vierailija
16/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin useimmat naiset, avaisin varmaankin siitä aiheesta suuni ja alkaisin vaatimaan niitä orgasmeja

Vierailija
17/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolet nuorempi nainen kuin ap, mutta ei minulla ole vastaavanlaisia kokemuksia. Kaikissa seurustelusuhteissa kundit ovat pitäneet huolen siitä, että minäkin saan. Näin on myös lähimmillä ystävilläni, joiden kanssa näistä asioista välillä juttelen.

Vierailija
18/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten minulle orgasmin saaminen on ollut aina vaan vaikeampaa. Nuorempanakin sain orgasmin yhdynnässä harvemmin kuin joka toinen kerta. Nykyisin ehkä kerran per 20 rakastelusessiota. Ei se minua niin hirveästi haittaa, osaan kyllä hoitaa asian oman käden kautta. Vaimoni saa orgasmin lähes aina. Rakastan kun vaimoni ottaa suihin aina joskus, sillä silloin minäkin saan orgasmin jonka huumaavan hyvä tunne ja vaikutus tuntuu vielä päiviäkin sen jälkeen.

Vierailija
19/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että ei minunkaan mieheni näe sitä vaivaa, jos häntä itseään ei paneta.

ap

Vierailija
20/92 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Miksi sulle on niin kauheaa, että puhuttaisiin siitä, että olisiko miehet valmiita tekemään saman, mitä ehkä kolmannes naisista tekee joka päivä parisuhteessaan? Ajatteleeko miehet koskaan, että naisen haluttomuus seksiin johtuu siitä, että he eivät saa orgasmia, kuten miehet itse saavat joka kerta?

ap

Eivät halua vastata. Seksiä ei harrastettaisi koskaan jos mies ei saisi orgasmia.

Orgasmikuilu naisten häviöksi on todellinen ongelma heterosuhteissa ja naisten sinkkuus on lisääntymään päin. Paremmin voi yksin kuin huonossa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme