Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parin vuoden päästä mahdollisuus jäädä miehen kanssa pois työelämästä;

Vierailija
22.08.2013 |

uskaltaako? Toisaalta mietin että jos jäisi kotiin ja tekisi jotain osa-aikaista hommaa, tosin oman alan hommat (It-ala) ei sillä tavalla onnistu. Onko joku palstalaisista ollut samassa tilanteessa ja mitä olet päättänyt? Lapsia on 2: 10v ja 12v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäisin pois ihan hyvillä mielin, jos kerran mahdollisuus on. Itselläni tuo mahdollisuus on noin 5 vuoden päässä ja siihen tähdätään, että kaikki on siinä kunnossa, että jättäydytään kokonaan pois.

Vierailija
2/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLAKIN jäisimme jos vaan mahdolista. suunnitelmatkin valmiina :D lähtisimme kiertämään aasiaa ja sitten saataisimme jäädä sinne jonnekkin asumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena ihana varsinkin lasten kannalta, jos talous on kunnossa! Mutta pidätkö ammatistasi? Jäätkö kaipaamaan? Itse olen alalla, jossa voin tehdä osa-aikaista ja keikkaa ja palvelee hyvin. Saan olla kotona ja töissä. Ammattitaidon kannalta on kyllä pakko tehdä kuitenkin vähän enemmän kuin kerta viikossa, muuten huomaa tatsissa :(

Vierailija
4/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 09:02"]

Ajatuksena ihana varsinkin lasten kannalta, jos talous on kunnossa! Mutta pidätkö ammatistasi? Jäätkö kaipaamaan? Itse olen alalla, jossa voin tehdä osa-aikaista ja keikkaa ja palvelee hyvin. Saan olla kotona ja töissä. Ammattitaidon kannalta on kyllä pakko tehdä kuitenkin vähän enemmän kuin kerta viikossa, muuten huomaa tatsissa :(

[/quote]

En pidä, olen täysin väärällä alalla.

t.ap

Vierailija
5/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis IT-alallahan just voi tosi hyvin tehdä osa-aikaista. perustat yrityksen ja konsultoit sen verran kun huvittaa.

Vierailija
6/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 09:06"]

Siis IT-alallahan just voi tosi hyvin tehdä osa-aikaista. perustat yrityksen ja konsultoit sen verran kun huvittaa.

[/quote]

Ei kuule kiinnosta yhtään :) Jotain muuta voisinkin tehdä mutta en tätä.

t.ap

Vierailija
7/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä jäin nyt kotiin, lapset 11 ja 9. en tee mitään vapaa-ajalla 10 vuoden pääatä, mutta tarvitsen sitä nyt.

Vierailija
8/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 08:56"]

TODELLAKIN jäisimme jos vaan mahdolista. suunnitelmatkin valmiina :D lähtisimme kiertämään aasiaa ja sitten saataisimme jäädä sinne jonnekkin asumaan. 

[/quote]

Nyt vain järjestelmällisesti toteuttamaan unelmaa! Niin mekin teimme, eli päätimme muutama vuosi sitten, että kun lapsi on täysikäinen, lähdemme pitkälle reissulle. Oleme alkaneet järjestellä asioita sen mukaisesti, eli lyhennämme asuntolainaa nopeammin, jotta asunto on velaton silloin ja saamme mahdollisimman hyvän pankkitilin saldon lähtiessämme. Muitakin pienempiä juttuja on tehty mutta tuo nyt tärkeimpänä.

2

Vierailija
9/9 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja ja jäin pois töistä viime kesänä. Lapset 11, 14 ja 16 vuotta.

Sekuntiakaan en ole katunut! Olen kotona, kun lapset lähtevät kouluun, ja kotona kun he palaavat koulusta. Hoidan kasvimaata, leivon paljon, laitan vähän erikoisempiakin ruokia, marjastan, sienestän. Ehdin viemään lapsia harrastuksiin, mihinkään ei ole koskaan kiire.

Eli kotoilen kokopäiväisesti ja TÄMÄ ON UPEAA!

Perheemme saa lapsilisät yhteiskunnalta, muuten tämän kaiken teki mahdolliseksi omat vanhempani, jotka kuolivat onnettomuudessä täysin yllättäen ja jättivät jälkeensä omaisuuden, jonka pääomatuloilla elämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme