Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun mä saisin 10kg lisää painoa,

Vierailija
21.08.2013 |

niin saisin varmaan rinnatkin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä, vitonen, söit, että lihoit? Miten paljon ja mitä?  Millaista liikuntaa harrastit?.

ap.

Vierailija
2/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan söin normaalia kotiruokaa isompia annoksia. Pyöräilin töihin ja kävin pari kertaa viikossa salilla tai jumpassa ja välillä uimassa. Salilla yritin tehdä ennemmin isoilla painoilla lyhyempiä sarjoja kuin pitkiä pienillä. 

Paino on vaihdellut 45-60 kg - tissien koossa ei ole tapahtunut teini-iän jälkeen sanottavaa muutosta. 15-30 v.  menneet tasan samanlaiset ristikot :( Menkkaturvotus aiheuttaa huomattavasti suurempaa vaihtelua kuun tuo lihominen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä mun rinnoista luovu. Mutta perseestä ja reisistä voisin heittää pari kiloa, tosin se ylimääräinen on vain sellaista ihraa, joka ei näyttäisi hyvältä tisseissä.

Vierailija
4/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat siis, ei ristikot :D kirjoitan puhelimella

Vierailija
5/10 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun rinnat kehittyvät murrosiässä. Sille ei voi mitään. Sen sijaan takapuolta voi treenata isommaksi.

Vierailija
6/10 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas aloitin tänään 10 kilon laihiksen. Mä pystyisin kevyesti lihomaan 10 kiloa, multa ei mikään muu onnistu niin hyvin kuin syöminen.

Pidetään peukkuja pystyssä, että sä saat lihaa luiden ympärille ja multa alkaa ne luut näkymään. ;-)

Vierailija
7/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän ne täältä nyt sinulle heti, kilo per tissi ja loput persaukseen ja muuhun kroppaan tasapuolisesti. Nyt lähtee!

Vierailija
8/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä joutais *heittää* Tosin ei se tisseihin ole asettunut mullakaan.

Vierailija
9/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, katsellaan aamulla onko läskit tulleet perille. Pahoin pelkään, että välille jää...

ap.

Vierailija
10/10 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mäkin toivoin, mut eipä nuo kasvaneet yhtään. Samaa a-kuppia edelleen. Raajat paksuni ihan vähän, mutta säälittävää tikut edelleen, vähän terveemmältä sentään näytän. Vyötärönympärys seisomaan kasvoi niin että minitissit näytti entistä pienemmiltä. Ja sain myös vähän kaksoisleukaa! 

Ja mä siis lihotin  ihan tarkoituksella ja terveellisestä oikealla ruualla, ja harrastin säännöllisesti liikuntaa. Silti ihmettelen silloisesta kuvista, miten voi ihminen painoindeksin 20 näyttää niin turvonneelta. Nyt oon siis laihtunut jonkun verran tuosta - en oo ihan luuta ja nahkaa vielä, mut maha vähän siedettävämpi kokoinen kuitenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi