Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia

Vierailija
16.08.2020 |

Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.

Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.

Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?

Kommentit (638)

Vierailija
381/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ap:n tilanteessa pistäisin rohkeasti profiiliin että toivon perhettä. Kuitenkin se on miehelle fyysisesti täysin mahdollista tuossa iässä. Riskit ovat korkeampia kun nuoremmilla isillä, mutta eivät samaa luokkaa kun vanhemmalla naisella. Tässä luonto on epätasa-arvoinen.

Juurikin näin. Täällä kummasti verrataan samanikäistä miestä ja naista keskenään, vaikka todellisuudessa 46vee miestä näissä hommissa vastaa joku 34v nainen. Siis lastensaannin terveellisyyden ja mahdollisuuksien mukaan jos laitetaan viivalle

Mutta sen mukaan ei laiteta. Vaan se vanha mies joutuu kerjäämään nuorta naista kumppaniksi. Ja ylivoimaisesti suurinta osaa ei kiinnosta.

Vierailija
382/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs lapsettomat 30+ naiset jotka ei ehkä kelpaa oman ikäisilleen? Oisko 40+ mies vaihtoehto lasten isäksi?

Onko 30-35 -vuotiailla naisilla oikeasti vaikeaa löytää parisuhde, koska eivät kelpaa omanikäisille miehille? Olen ihan pihalla parisuhdemarkkinoista, siksi kysyn. Hurjaksi on meno mennyt, jos näin.

Vaikka pullokoilla tai seinäruusuilla? Nuoruus nostaa tasoa miejen silmissä.

Mistä ihmeestä tulee tuo oletus että 30+ nainen on ihan ikäloppu eikä kelpaa kenellekään? Olen yli 35v ja jatkuvasti saan treffipyyntöjä. Enkä edes ole missään tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos RAKASTUT ap?

mitä voit tehdä sinä tilanteessa

Alat tehdä reikiä kondomiin?

Vaihdat rumaan lihavaan nuoreen synnyttäjään ELÄMÄSI RAKKAUDEN?

Miksi erosit edellisestä naisesta..oliko se maho?

Eli jos haluut lasta niin valitse nuorempi ja pyydä ihan oikeesti ja rehellisesti käymään lääkärillä molemmat, selvittämässä hedelmällisyys. Mikään ei estä yli nelikymppisiä saamaan biologisia lapsia luomusti, vaikka harvinaista se on. Mutta avustettu/adoptio valtion tukemana juna on jo mennyt.  Ongelma kun on se että vaikka nyt löytäisitkin äitiehdokkaan, ette ole vielä naimisissa ja ette kelpaa adoptiovanhemmiksi ja pian tuleekin ikä vastaan.

Ap ja NUORI rakas hedelmöitysklinikalla

LÄÄKÄRI: tässä ois tulokset

nuori neiti..tulette raskaaksi pelkästään jos joku pussaa teitä

AO: JESH KULTA HETI NAIMISIIN::RAKASTAN SUA

LÄÄKÄRI: tässä olisi vielä ap:n tulokset...valtettavasti siittiöitä on vähän ja liikkuvuus huono. hedelmöityshoisdot olisivat ajan hukkaa

Ap tässä

tiedän kyllä että siittiöt liikkuu..mutta en halunnut lapsia ennen kuin  nyt

miettikääpäs sitä..siitiöt on kyllä testattu

Milloinkohan tämä testi on sinulle tehty ja missä yhteydessä?

samalla kun testautin onko mulla kuppa

Vierailija
384/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos RAKASTUT ap?

Eli jos haluut lasta niin valitse nuorempi ja pyydä ihan oikeesti ja rehellisesti käymään lääkärillä molemmat, selvittämässä hedelmällisyys. Mikään ei estä yli nelikymppisiä saamaan biologisia lapsia luomusti, vaikka harvinaista se on. Mutta avustettu/adoptio valtion tukemana juna on jo mennyt.  Ongelma kun on se että vaikka nyt löytäisitkin äitiehdokkaan, ette ole vielä naimisissa ja ette kelpaa adoptiovanhemmiksi ja pian tuleekin ikä vastaan.

LÄÄKÄRI: tässä olisi vielä ap:n tulokset...valtettavasti siittiöitä on vähän ja liikkuvuus huono. hedelmöityshoisdot olisivat ajan hukkaa

Ap tässä

tiedän kyllä että siittiöt liikkuu..mutta en halunnut lapsia ennen kuin  nyt

miettikääpäs sitä..siitiöt on kyllä testattu

Milloinkohan tämä testi on sinulle tehty ja missä yhteydessä?

samalla kun testautin onko mulla kuppa

Kysy myös onko naisella olut kupppa..se nimittäin tukkii munatorvet

Esim järjestä ihana illallinen romanttisessa paikassa

sano naiselle että sul on tärkeä asia, mutta kerrot vasta ruuan jälkeen

sit nainen odottaa lahjaa/kosintaa

niin kysyt: onko sulla ollut kuppa?

Vierailija
385/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän sinä vielä ennätät. Älä ole liian tyrkky. Olin itse 36 -vuotiaana nettitreffivaiheessa ja sain todella monta ehdotusta, joissa maalailtiin vauvahaaveita vielä ihan tuntemattomana. Minut se pelotti pois.

Joo. Voi sen profiilissa tuoda esiin, mutta heti ekana keskustelunaiheena eikä tokanakaan ole hyvä aihe.

Tai sitten nimenomaan kertoo heti, että on liikkeellä perheenperustamistarkoituksissa.

Vierailija
386/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti.

Penska on aikanaan 17v, niin Isi vasta 63v...

Mieti nyt kaks kertaa?

Toinen M46v

Vierailija
387/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos RAKASTUT ap?

repesin naurusta;)

Vierailija
388/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevetti.

Penska on aikanaan 17v, niin Isi vasta 63v...

Mieti nyt kaks kertaa?

Toinen M46v

Toivottu lapsi voi olla 5 vuotiaan tasolla henkisesti...ap voi olla ISKÄ loppuunasti:)

Vierailija
389/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä juttu, että nykyisin ollaan tietosia iän merkityksestä suvunjatkamiselle. On niitä lapsia ennenkin kuitenkin syntynyt jo vähän korkeammassa iässä olleille vanhemmille. Omassa suvussani (isän ja äidin puolella) lapsia on kyllä syntynyt noin 45-vuotiaille naisille. Naisen hedelmällisyyteenhän kuitenkin vaikuttaa positiivisesti myös se, onko aikaisemmin saanut lapsia. Mummoni isä sai viimeisen lapsensa ollessan yli 60-vuotias (kolmas vaimo menossa). Mummoni kauhisteli sitä. Hän kyllä kauhistelikin monia muitakin asioita. : D

Vierailija
390/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

mun siittiöt on siis testattu

mun lapsista tulisi täysin normaaleja.

Mitä horiset?

Luuletko tosiaan, että kromosomi- tai geenivirhe näkyy siittiöiden liikkumisessa tai, että vaihtoehdot ovat kaikki viallisia/ei yhtään viallisia :D

Mun suvussa kaikki on ollu perusterveitä 60 vuoden hujakoille

Joten JOO mun lapsi on terve

Vierailija
391/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla ap onkin siittiöt testattu,mutta esim. oma 43 vuotias mieheni on istunut tietokoneen ääressä koko ikänsä eikä juuri harrastanut liikuntaa, ja roskaruokakin on maistunut. Siitä alkaa olla kaikennäköisiä seurauksia kuten ylipaino, luustossa haurastumista, väsymys ja vetämättömyys, erektio-ongelmat jne. Lasta hänkin silti vielä toivoisi. Minä en enää jaksaisi kun tiedän hoitamisen jäävän 90% minun vastuulleni. Mies on esimerkiksi yhden unettoman yön jälkeen täysin toimintakyvytön, vähän hätäseen jäisi vauvanhoito äiteelle kun pitää saada lepoa.

Vierailija
392/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi ap, se juna meni jo. Sun iällä naisesi on about 40-50-vuotias, niin moniko tuossa iässä enää on lapsentekovaiheessa? Ehkä nelikymppinen vielä saattaa siihen ruveta, mut kiire tulee.

Vierailija
393/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juna meni jo ap.

Sauli Niinistö painoi menemään 69-veenä, mutta 23 vuotta nuoremman aapeen "Juna meni jo" ?

Onko sale sun mielestä ihan normi painaja?☺

Vierailija
394/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailmassa on pari miljardia naima- ja synnytysikäistä maista niin miksi tämän miehen pitäisi ehdoin tahdoin valita suomalainen?

Vierailija
395/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maailmassa on pari miljardia naima- ja synnytysikäistä maista niin miksi tämän miehen pitäisi ehdoin tahdoin valita suomalainen?

*naista

Vierailija
396/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs lapsettomat 30+ naiset jotka ei ehkä kelpaa oman ikäisilleen? Oisko 40+ mies vaihtoehto lasten isäksi?

Onko 30-35 -vuotiailla naisilla oikeasti vaikeaa löytää parisuhde, koska eivät kelpaa omanikäisille miehille? Olen ihan pihalla parisuhdemarkkinoista, siksi kysyn. Hurjaksi on meno mennyt, jos näin.

Ei ole vaikeuksia löytää suhdetta.

On vaikeuksia löytää samanikäinen mies jonka kanssa natsaa  henkinen ja fyysinen yhteys sekä lastenteko suunnitelmat menevät yksiin.

Esim. Helsingissä on paljon koulutettuja ja kiinnostavia miehiä, mutta monet heistä eivät joko halua lapsia ollenkaan tai haluavat sitten vasta "joskus tulevaisuudessa"

Vierailija
397/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todella ole.

Vierailija
398/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 45-vuotiaista miehistä ensimmäisen kerran isäksi tulee n. 1%. On se siis mahdollista, mutta mahdollisuus on marginaalinen. Kannattaa olla jotain sellaista, jota nuoremmat miehet eivät ole. 

Ap kuuluu mahdollisesti juuri siihen 1%. Se 99% on juuri niitä tyyppejä ketkä ei lasta ole koskaan halunnutkaan.

Vierailija
399/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet erittäin hyvätuloinen tai muuten varakas, on talo ja muut systeemit valmiina, mielellään pitkä ja ainakin siedettävän näköinen habitukseltasi, niin löytyy.

Jos taas et ole, niin varmaan joku kaltaisesi nainen löytyy sittenkin.

Vierailija
400/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit 66v. papparainen, kun lapsesi olisi 20v. Miksi ihmeessä haluat vielä lapsia?

Kylmä kysymyksen asettelu; olisiko elämä 66-vuotiaana muka mukavampaa ilman omia aikuisia lapsia??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän