Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pino niille, jotka eivät hoidata lapsiaan muilla..

Vierailija
16.07.2006 |

..tai ainakaan ajattele, että esim. isovanhempien tulisi hoitaa lapsenlapsia säännöllisesti..

Meillä kaksi lasta ja hyvin harvoin ollaan " hoidatettu" lapsia missään. Nuorempaa ei vielä oikeastaan milloinkaan ja esikoinen on välillä kun isovanhemmat ja serkut suorastaan VAATII saada hoitoon ;). Meillä siis näin päin.

Koko perheen voimin yleensä vieraillaan noissa paikoissa, joten kyllä lapset näkevät sukulaisiaan ja saavat viettää aikaa heidän kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihan samaa asiaa. En voi ymmärtää miksi lasten kanssa ei voi tehdä mitään, aina veidään hoitoon. Mennään sitten kauppaan, pesemään mattoja, asioille, kirkkoon. Miten lapset muka oppivat missään olemaan ja ei missään käydä yhdessä.

Vierailija
2/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvita päivähoitoa tai iltapäiväkerhoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ajoittain (n. kerran kuukaudessa) äidilläni tai miehen vanhemmilla hoidossa. Kuitenkaan heillä ei ole mitään [b]velvollisuutta[/b] hoitaa lasta!

Vierailija
4/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole ollut tarvettakaan..

Voisin kyllä toki viedä jos tarve tulisi.

Vierailija
5/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vasta yksi lapsi 1v. yökylässä ei ole ollut ja muutaman kerran on ollut pari tuntia hoidossa kun ollaan miehen kanssa tehty jotain tärkeää, esim. lainaneuvottelu pankissa missä vauva olisi hiukan tiellä!

Syömässä ulkona, kaupassa yms. lapsi on mukana ja selkeästi nauttii kun saa tehdä tärkeitä aikuisten juttuja meidän kanssa ja näkee muita ihmisiä siinä samalla.

Vierailija
6/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päiväkodissa (lapset kaikki yli 3v, alle kouluikäisiä), enkä ole työttömänä. (en työssäkään siis, vaan kotona ilman tukia) Kerhoilevat toki, 2-3krt/vko

Mummoja nähdään viikoittain, hoidossa olleet yhteensä ehkä kolme-neljä kertaa. (Joista kahtena minä olin sairaalassa)

Hoitoapua kyllä tarjotaan :)

Vierailija
7/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolme kotihoidossa olevaa lasta, joiden kanssa myös tavataan paljon niin sukulaisia kuin ystäviäkin, mutta hoidossa eivät ole juuri olleet.

Vierailija
8/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kotona ja nuorimmainen (10kk) ei elämässään ole ikuna ollut hoidossa. vanhimmatkin vain pakolliset sairaala-ajat ollut tädeillään hoidossa. En luota muihin kuin minuun ja mieheeni enkä voi sille mitään!

Vierailija
9/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa kommentoida toisten hoitoasioita kun ei tiedä toisten elämäntilanteita eikä olosuhteita. Kannattais ahdasmielisten joskus viedä lapsensa muuallekin hoitoon, et ne näkis muutakin elämää....

Vierailija
10/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä! se on huonon äidin merkki se! meidän lapsi on sentää luomusynnytetty, 3 vuotta imetetty, kestovaipatettu eikä ole edes sitä aikaa yksin kun minä käyn vessassa. soitan lapsen isälle töihin jotta tulee heti kotiin kun hätä yllättää. minä halveksun kaikkia teitä pahoja äitejä jotka laiskuuttanne menette sektioon, annatte pulloa ja käytätte kamalia halpisvaatteita elämänne valon yllä! kyllä kun Lapsi tulee taloon, parisuhde saa lentää roskiin. lapselle tulee ostaa valtaistuin ja punainen matto ja rahat on käyetttävä lapsen eduksi merkkivaatteisiin ja luomuruokaan, ulkoiltava vähintään 4-6 tuntia vuorokaudessa. nukuttava perhepedissä. töihin ei tietenkään äidin tule enää mennä vaan elämä on uhrattava Lapsen tarpeiden tyydyttämiseen. Mies tienatkoon elatuksen ja nukkukoon sohvalla mokoma.

Vierailija
11/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi P teidän kanssanne! Eikö se ole ihan sama kuka tekee ja millälailla? Ei tänne tarvitse tulla selittelemään miksi on viety hoitoon tms. tämä pino oli niille jotka eivät ole hoidattaneet lapsiaansa muilla. Ja siihenkin on syy aivan varmasti.

Meillä EI ole ollut tarvetta viedä lapsia hoitoon, me emme viihdy baareissa, leffoissa tms. Olemme kotihiiriä. Toki jos meillä olisi harrastuksia (muukin kuin sängyssä lukeminen) niin taatusti veisimme lapset hoitoon siksi aikaa! Tai jos rakennuttaisimme taloa, ei se itsestään pystyyn nouse, kyllä siellä pitää olla mukana.

Tulevaisuudessa varmasti tulee tilanteita kun tarvitsemme hoitoapua, sitten turvaudumme siihen.

Ei arvostella toisten ratkaisuja tietämättä asiasta kuitenkaan sen enempää.

Vierailija
12/12 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi