Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sun häissäsi jollakin vieraalla punainen mekko?

Vierailija
21.08.2013 |

Otan osaa :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:10"]

En ole kuullutkaan, että tuo kaupunkilegenda punaisesta puvusta koskisi kaikkia naispuolisia häävieraita, vaan vain kaasoa. Niin tai näin, yhtä typerä legenda joka tapauksessa. Pukekaa yllenne sen väriset vaatteet kuin hyvältä tuntuu. Täysin mustaa en kyllä käyttäisi. On ollut viime aikoina enemmän hautajaisia kuin "laki sallii", joten alan olla allerginen mustalle.

[/quote]

Minä olin siskoni häissä kaasona ja siskoni kanssa valittiin mulle punainen mekko :D Joo, olin kyllä kuullut tän jutun jo sitä ennen (venäläisen kaverin mukaan idästä tullut uskomus, tiedä sitten), mutta en välittänyt, koska en uskonut kenekään ajattelevan tuollaisia asioita suomalaisissa häissä.

Vierailija
42/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tota mun miehen sisko oli kirkkaanpunaisessa iltapuvussa.... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:11"]

Onko tämä joku ulkomailta peräisin oleva uskomus? Netin ulkopuolisessa maailmassa en nimittäin ole tästä koskaan kuullut.

[/quote]

Englannissa yleinen uskomus.

Vierailija
44/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:32"]

Musta taas oli Suomessa ennen nimenomaan hääpuvun väri, koska pyhäpuku (se parempi asu siis) oli musta.

[/quote]

Totta, tosin siitä on jo jokunen vuosi vierähtänyt.

Mustan käyttäminen häissä ei osoita huonoa makua, enemmän siinä ratkaisee asun/leningin malli ja kangasmateriaali.

Musta pellava on kesällä aivan loistava valinta juhlavaatteeksi.

Punaista en laittaisi kenenkään häihin, liian silmiin pistävän värinen ja vie huomiota morsiammelta.

Makuasia.

Vierailija
45/45 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän häissä oli yksi pariskunta vieraana, katseenkääntäjät.. rouvalla oli punainen ihana ns. iso juhlapuku, miehellä saman värinen punainen pikkutakki mustien housujen kanssa.

Nii että nuo molemmat on sitte pannu mun miestä? Okei..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme