Suuseksin antaminen naiselle on oikeasti vaikeaa! Ymmärrystä miehille.
Täälläkin aina moititaan miesten olemattomia suuseksitaitoja, niin ajattelin kertoa että oman viimeaikaisen kokemukseni mukaan naisen miellyttäminen sillä tavalla on todella vaikeaa.
Pimppi on melko sekava värkki, minullakin sellainen on mutta toisella se onkin ihan erilainen. Kaikki on (penikseen verrattuna) niin pientä ja piilossa, poimuisaa ja kaikinpuolin epäselvää.
Vuosiakudet olen tykännyt ottaa vastaan suuseksiä, muta nyt kun olen koittanut itse sitä antaa niin voin sanoa että hiki tuli ja vaikeaa oli.
Että jatkossa multa saa ymmärrystä vähän kömpelömpikin nuolija ja ne ei-kömpelöt saa mitalin :D
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua mutta olen nainen ja olen antanut suuseksiä naisille ja miehille. Naiselle suuseksin antaminen on ollut helppoa, ei ole kerennyt tulla niska kipeäksi. Myös itselleni on helppo sitä antaa, jos tietää oikeat jutut/viitsii kuunnella minuutin kun kerron, millä mut saa tulemaan. Miehelle suu/käsiseksin antamisen koen vaikeaksi. Jotkut pyytää puristamaan kovaa ja keskittymään peniksen päähän. Jotkut sanoo, että se on tosi herkkä ja ei sitä oikeestaan tarvi imeä. Jotkut ei tykkää, että palleihin kosketaan ja jotkut tykkää. Jotkut ei sano yhtään, mitä pitäisi tehdä. Helppoa se on vain silloin, kun mies ohjailee mua. Eli naisille on toiminut samat hyväksi koetut jutut vain pienillä variaatioilla, miehillä homma on ihan uusi joka kerta.
Olet selvästi nainen joka saa orgasmin helposti. Erittäin moni nainen ei ole.
Moni nainen ei edes kykene saamaan orgasmia ja monet tarvitsee esim. vibran mukaan että kykenee saamaan orgasmin.
Jotkut taas tarvitsevat tunninkin esileikin ennen kuin mihinkään voi edes koskea.
Jotkut ei laukea koskaan jos jotakin ei ole sisällä eikä siihen sormi riitä.
Jotkut tarvitsevat vielä erikoisempia juttuja.
Joten ei tuo perus parin minuutin nuoleminen todellakaan riitä kaikille.
Naiset jotka harrastaa paljon seksiä eri miesten kanssa ja jopa toisten naisten on erittäin todennäköisesti niitä jotka saa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes harrastaa jotain nuolemista. Eikö nykyajan miehet tiedä mitä siellä sängyssä tehdään. Kaiken lisäksi useimmat naiset inhoavat sitä. Täytyy äijällä olla pää sekaisin jos jotain virtsaamiseen käytettävää elintä yleensä haluaa maistella. Puhumattakaan muista eritteistä. Yäk!
Kukaan ei ole pakottanut sinua harrastamaan seksiä
Nyt oli kyse suuseksistä. Joillekin riittää ihan tavallinen yhdyntä.
Lespot nuolla lipsuttelee toistensa etupyllyjä.