Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksin antaminen naiselle on oikeasti vaikeaa! Ymmärrystä miehille.

Vierailija
21.08.2013 |

Täälläkin aina moititaan miesten olemattomia suuseksitaitoja, niin ajattelin kertoa että oman viimeaikaisen kokemukseni mukaan naisen miellyttäminen sillä tavalla on todella vaikeaa.

Pimppi on melko sekava värkki, minullakin sellainen on mutta toisella se onkin ihan erilainen. Kaikki on (penikseen verrattuna) niin pientä ja piilossa, poimuisaa ja kaikinpuolin epäselvää.

Vuosiakudet olen tykännyt ottaa vastaan suuseksiä, muta nyt kun olen koittanut itse sitä antaa niin voin sanoa että hiki tuli ja vaikeaa oli.

Että jatkossa multa saa ymmärrystä vähän kömpelömpikin nuolija ja ne ei-kömpelöt saa mitalin :D

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 00:32"]

Monella naisella on nykyään hpv ahkeran parinvaihdon seurauksena. Ko. virus tarttuu myös miehen kurkkuun suuseksin yhteydessä ja saattaa aiheuttaa vanhemmalla iällä kurkkusyövän.

Itse tunnen montakin miestä, jotka kieltäytyvät antamasta naisille suuseksiä juuri tästä syystä. Poikkeuksena neitsyenä tavatut.

[/quote]

Monella naisella? Siis vain naisella? Toisilta naisiltako ne sen saavat? Kylläs se ihan siellä miestenkin genitaaleiss pesii ja samalla tavalla tarttuu naistenkin suun limakalvoille...

Vierailija
42/103 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 10:24"]

Tuo lättymies käy täällä usein julistamassa evankeliumiaan. Miehen värkki on muka kuin tehty suuseksiin - ahaa, mulla on ainakin vaikeuksia suuseksin kanssa, penis on liian iso, jotta sitä voisi pitää mukavasti suussa. Lisäksi pitää varoa, ettei koske hampailla. Ehkä penis on "kuin tehty" suuseksiin hampaattoman naisen kanssa?

[/quote]

Miten otat pillun suuhun?

[/quote]

Sulla ei taida olla kauheesti kokemusta suuseksistä, kun tollasta kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saan tyttöystäväni laukeamaan suuseksissä joka kerta kun sitä teen. Ehkä olen vain hyvä...

Vierailija
44/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 19:18"]

Minä ainakin saan tyttöystäväni laukeamaan suuseksissä joka kerta kun sitä teen. Ehkä olen vain hyvä...

[/quote]

Ehkä sä olet! Ehkä voisit laatia mulle jonkun kirjekurssin tai opetusvideon?

Vierailija
45/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se riippuu ihan vastaanottajasta, että miten laukeaa. Kysypä naiseltasi, että mikä toimii ja mikä ei. Kun saa oikeat ohjeet, niin alkaahan homma toimia :) 

Vierailija
46/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei armoa. Huonot ei opi koskaan, ei jaksa tuhlata aikaa opettamiseen. 

Vierailija
47/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on parhaita suuseksissä. Mistäköhän johtuu:)

Vierailija
48/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti onkin! Miehelle on niin helppoa kun sen tuntee ja huomaa peniksestä että mistä tykkää ja mitä pitää tehdä ja mies pystyy "rytmiä" vaihtelemaan oikeaksi päätäni pidellen ym. Mutta naiselle ei voi tehdä niin ja pitää etsiä herkät paikat, koskea oikein, eikä sitä kiihottumista näe niin selvästi. Samaa mieltä!

Vierailija
49/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote

Tai ehkä tyttöystäväsi on Hollywood-tason näyttelijä :D

Vierailija
50/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle rakastaja sanoi ettei ole koskaan nähnyt niin rikkonaisen ja erikoisen näköistä (kuulemma kuitenkin ihan kaunista, no kuuluu kai toimenkuvaan sanoa noin) naisellista sukupuolielimistöä. Että sairaan vaikea tietää, mikä musta tuntuis hyvältä.

Vierailija
51/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Itse en kyllä ikinä mieltänyt hommaa kauhean vaikeaksi, käyttää vaan hieman aivojaan kun itselläkin samanlainen värkki on. Jokainen nainen toki erillainen, mutta suurpiirteisesti samat asiat toimii. Miehet eivät (yleensä) vaan jaksa keskittyä :D Ja opettaminenhan on tottakai kielletty! :D

Vierailija
52/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 19:17"]

Täälläkin aina moititaan miesten olemattomia suuseksitaitoja, niin ajattelin kertoa että oman viimeaikaisen kokemukseni mukaan naisen miellyttäminen sillä tavalla on todella vaikeaa.

Pimppi on melko sekava värkki, minullakin sellainen on mutta toisella se onkin ihan erilainen. Kaikki on (penikseen verrattuna) niin pientä ja piilossa, poimuisaa ja kaikinpuolin epäselvää.

Vuosiakudet olen tykännyt ottaa vastaan suuseksiä, muta nyt kun olen koittanut itse sitä antaa niin voin sanoa että hiki tuli ja vaikeaa oli.

Että jatkossa multa saa ymmärrystä vähän kömpelömpikin nuolija ja ne ei-kömpelöt saa mitalin :D

[/quote] Miehen 'elimistö' on kuin tehty suuseksiä varten. Osat ovat selvästi 'erillisiä' muusta lantiosta ja niille voi tehdä vaikka mitä. Naisen alapää on tasainen ja vaikeassa paikassa lantion alaosassa sijaitseva littana lätty, jota ei voi juurikaan liikutella eikä leikitellä.

Sen lisäksi;

-Naiset ovat melko epävisuaalisia. Naisia ei hirveämmin kiihota nähdä mitä mies naisen värkille tekee eikä seurailla miehen kiusoittelevia ilmeitä.

-Vaikka nainen olisi visuaalinen, ei nainen kuitenkaan näe sinne kunnolla ja temput ovat vähissä.

-Naisen ulkoisten sukuelimien ja vaginan alaraja on melko lähellä peräaukkoa, mikä voi vaikeuttaa naisen itsensä rentoutumista itsetietoisuuden kautta ja mahdollisesti myös vähentää miehen haluja.

-Kuukautiset ovat päällä osan ajasta ja ehkäisevät tai vaikeuttavat asioita.

-Joillakin naisilla yksinkertaisesti haisee epämiellyttävältä, vaikka hygienia olisi kunnossa. Mies voi pestä itsensä täydellisesti.

-Naisen vulva antaa niukanlaisesti palautetta siihen kohdistuvien toimien suhteen. Jonkinlaista värimuutosta ja lievää paisumista tapahtuu kiihotuksen alkupäässä, mutta aika paljon siihen se jää. Mies taas voi kehittää oman genitaalikeskeisen viittomakielen supistelemalla ja liikuttamalla penistä ja kiveksiä tahdonalaisesti, joka antaa ilmiselvää palautetta. Sen lisäksi miehen kiihotustilaa ja orgasmin läheisyyttä voi päätellä ei-tahdonalaisista muutoksista.

-Suurin osa naisen ulkoisista sukuelimistä on vähätuntoista panssarikudosta, eli häpyhuulia. Tuntoherkimmät alueet ovat vaikeasti paikannettavissa ja jopa suoranaisesti piilossa yksilöllisestä anatomiasta riippuen.

-Suuseksin saaminen on ilmeisesti naisille vähemmän intiimi kokemus psykologisella tasolla. Osittain tämä johtunee siitä, että naisen 'kalleudet' ovat lähes kokonaan piilossa sisäeliminä kuten perna ja maksa, ja osittain siitä, että naisille ei jää murrosiän alettua hirveän paljon epäilystä tavaransa arvosta, joten hyväilyn saaminen on naiselle itsestäänselvyys, eikä nainen saa siitä samanlaista hyväksynnän helpotusta.

-Mies 28v-

Vierailija
53/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miehillekään ole niin helppoa antaa toiselle miehelle suuseksiä, vaikka luulisi että tietää tarkkaan mistä mies tykkää.

Vierailija
54/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 19:26"]

Kyllä se riippuu ihan vastaanottajasta, että miten laukeaa. Kysypä naiseltasi, että mikä toimii ja mikä ei. Kun saa oikeat ohjeet, niin alkaahan homma toimia :) 

[/quote]

Ei minun tarvitse kysyä sillä muija tartuu hiuksiina ja ohjailee minua käsillään painaen naamani niin lähelle vaginaansa että nenänikin on sen eritteiden peitossa:D Ääntelystä päätellen osaan kai tehdä jotain oikeinkin.

Vierailija
55/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tyttöystävälle on helppoa antaa suuseksiä koska se on rennompi kuin uusi case ja tuttu, jolla jo harjoiteltu. Mutta kyllä kaikki (melkein) saa suuseksillä laukeemaan, jokainen nainen on vain erilainen tässä asiassa. Kun aistii toisen tuntemuksia niin löytää oikean lähestymistavan ja reitin huipulle. Kieli jos mikä on siihen tarkasteluun herkkä. Ja kyllä sen kiihottumisen huomaa kuin muussakin seksissä. Tarkistakaa vaikka kaulan punoitus jos ette muuten älyä;-)

Vierailija
56/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 19:17"]

[/quote] Miehen 'elimistö' on kuin tehty suuseksiä varten. Osat ovat selvästi 'erillisiä' muusta lantiosta ja niille voi tehdä vaikka mitä. Naisen alapää on tasainen ja vaikeassa paikassa lantion alaosassa sijaitseva littana lätty, jota ei voi juurikaan liikutella eikä leikitellä.

Sen lisäksi;

-Naiset ovat melko epävisuaalisia. Naisia ei hirveämmin kiihota nähdä mitä mies naisen värkille tekee eikä seurailla miehen kiusoittelevia ilmeitä.

-Vaikka nainen olisi visuaalinen, ei nainen kuitenkaan näe sinne kunnolla ja temput ovat vähissä.

-Naisen ulkoisten sukuelimien ja vaginan alaraja on melko lähellä peräaukkoa, mikä voi vaikeuttaa naisen itsensä rentoutumista itsetietoisuuden kautta ja mahdollisesti myös vähentää miehen haluja.

-Kuukautiset ovat päällä osan ajasta ja ehkäisevät tai vaikeuttavat asioita.

-Joillakin naisilla yksinkertaisesti haisee epämiellyttävältä, vaikka hygienia olisi kunnossa. Mies voi pestä itsensä täydellisesti.

-Naisen vulva antaa niukanlaisesti palautetta siihen kohdistuvien toimien suhteen. Jonkinlaista värimuutosta ja lievää paisumista tapahtuu kiihotuksen alkupäässä, mutta aika paljon siihen se jää. Mies taas voi kehittää oman genitaalikeskeisen viittomakielen supistelemalla ja liikuttamalla penistä ja kiveksiä tahdonalaisesti, joka antaa ilmiselvää palautetta. Sen lisäksi miehen kiihotustilaa ja orgasmin läheisyyttä voi päätellä ei-tahdonalaisista muutoksista.

-Suurin osa naisen ulkoisista sukuelimistä on vähätuntoista panssarikudosta, eli häpyhuulia. Tuntoherkimmät alueet ovat vaikeasti paikannettavissa ja jopa suoranaisesti piilossa yksilöllisestä anatomiasta riippuen.

-Suuseksin saaminen on ilmeisesti naisille vähemmän intiimi kokemus psykologisella tasolla. Osittain tämä johtunee siitä, että naisen 'kalleudet' ovat lähes kokonaan piilossa sisäeliminä kuten perna ja maksa, ja osittain siitä, että naisille ei jää murrosiän alettua hirveän paljon epäilystä tavaransa arvosta, joten hyväilyn saaminen on naiselle itsestäänselvyys, eikä nainen saa siitä samanlaista hyväksynnän helpotusta.

-Mies 28v-

[/quote]

Vittu sä oot hukassa! :D Jännää, ettei 28 vuotta ole opettanut mitään. Mun mies on sua tosi paljon nuorempi, eikä sillä ole mitään ongelmia suuseksin antamisessa!

Vierailija
57/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 19:23"]

[/quote]

Ehkä sä olet! Ehkä voisit laatia mulle jonkun kirjekurssin tai opetusvideon?

[/quote]Ehkäpä kielikurssi olisi paikallaan. 

Vierailija
58/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vittu sä oot hukassa! :D Jännää, ettei 28 vuotta ole opettanut mitään. Mun mies on sua tosi paljon nuorempi, eikä sillä ole mitään ongelmia suuseksin antamisessa!"

Ehkä se toimii just sulle kun tuttu mies opetellut, vaan osaisiko miehesi tehdä 100 naiselle kaikille oikein? Epäilen.

Vierailija
59/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:16"]

"Vittu sä oot hukassa! :D Jännää, ettei 28 vuotta ole opettanut mitään. Mun mies on sua tosi paljon nuorempi, eikä sillä ole mitään ongelmia suuseksin antamisessa!"

Ehkä se toimii just sulle kun tuttu mies opetellut, vaan osaisiko miehesi tehdä 100 naiselle kaikille oikein? Epäilen.

[/quote]

pitääkö sitä joka naista nuolla, eikö yksi kerrallaan riitä?

Vierailija
60/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:16"]

[/quote]

Tottakai osaa. Ei mut oikeesti mikä ajatus toi nyt on, että tietoisuus peräsuolesta voi viedä halut? Ootko tosissas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä