Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksin antaminen naiselle on oikeasti vaikeaa! Ymmärrystä miehille.

Vierailija
21.08.2013 |

Täälläkin aina moititaan miesten olemattomia suuseksitaitoja, niin ajattelin kertoa että oman viimeaikaisen kokemukseni mukaan naisen miellyttäminen sillä tavalla on todella vaikeaa.

Pimppi on melko sekava värkki, minullakin sellainen on mutta toisella se onkin ihan erilainen. Kaikki on (penikseen verrattuna) niin pientä ja piilossa, poimuisaa ja kaikinpuolin epäselvää.

Vuosiakudet olen tykännyt ottaa vastaan suuseksiä, muta nyt kun olen koittanut itse sitä antaa niin voin sanoa että hiki tuli ja vaikeaa oli.

Että jatkossa multa saa ymmärrystä vähän kömpelömpikin nuolija ja ne ei-kömpelöt saa mitalin :D

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä antavalle miehelle ykkösohje: Pyydä naista kertomaan mikä tuntuu hyvältä ja korjaamaan jos ei osu oikeaan paikkaan. Jokainen nainen on tässä suhteessa yksilö eli mikä toisella toimii hyvin voi toisen mielestä olla aivan liian kovakouraista tai päinvastoin.

Puhukaa.

Vierailija
62/103 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 19:36"]

Ei armoa. Huonot ei opi koskaan, ei jaksa tuhlata aikaa opettamiseen. 

[/quote]

Sulleko huono on se, joka ei osaa lukea sun ajatuksia millintarkalleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oikeasti niin hankalaa, tässä parit vinkit, jotka varmaan auttaa niin ei tartte kinastella siitä täällä.

14  vinkkiä suuseksin antamiseen naiselle

Näin annat suuseksiä naiselle

Vierailija
64/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla AP:n kanssa samaa mieltä. Ei se vaikeaa ole. Miehelle suuseksin antaminen on vaikeampaa sekä raskaampaa.

N26

Vierailija
65/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole oikeasti niin hankalaa, tässä parit vinkit, jotka varmaan auttaa niin ei tartte kinastella siitä täällä.
14  vinkkiä suuseksin antamiseen naiselle

Näin annat suuseksiä naiselle

Tossa linkissä oli just kaikki väärät ohjeet mulle. T: N46v

Vierailija
66/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei armoa. Huonot ei opi koskaan, ei jaksa tuhlata aikaa opettamiseen. 

Kuinka paljon aikaa siihen kuluu, että saa sanotuksi mistä tykkää ja mistä ei? Kymmenen sekuntia vai peräti pari minuuttia? Mitä teet kaikella tuolla säästyneellä ajalla? Et ainakaan vastaanota hyvää suuseksiä, sen verran tiedämme jo.

Vierailija
67/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin saan tyttöystäväni laukeamaan suuseksissä joka kerta kun sitä teen. Ehkä olen vain hyvä...

Tai sitten tyttöystäväsi on niitä naisia jotka saa todella helposti orgasmin. Todennäköisintä kuitenkin on että olet trolli

Vierailija
68/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 19:17"]

Täälläkin aina moititaan miesten olemattomia suuseksitaitoja, niin ajattelin kertoa että oman viimeaikaisen kokemukseni mukaan naisen miellyttäminen sillä tavalla on todella vaikeaa.

Pimppi on melko sekava värkki, minullakin sellainen on mutta toisella se onkin ihan erilainen. Kaikki on (penikseen verrattuna) niin pientä ja piilossa, poimuisaa ja kaikinpuolin epäselvää.

Vuosiakudet olen tykännyt ottaa vastaan suuseksiä, muta nyt kun olen koittanut itse sitä antaa niin voin sanoa että hiki tuli ja vaikeaa oli.

Että jatkossa multa saa ymmärrystä vähän kömpelömpikin nuolija ja ne ei-kömpelöt saa mitalin :D

Miehen 'elimistö' on kuin tehty suuseksiä varten. Osat ovat selvästi 'erillisiä' muusta lantiosta ja niille voi tehdä vaikka mitä. Naisen alapää on tasainen ja vaikeassa paikassa lantion alaosassa sijaitseva littana lätty, jota ei voi juurikaan liikutella eikä leikitellä.

Sen lisäksi;

-Naiset ovat melko epävisuaalisia. Naisia ei hirveämmin kiihota nähdä mitä mies naisen värkille tekee eikä seurailla miehen kiusoittelevia ilmeitä.

-Vaikka nainen olisi visuaalinen, ei nainen kuitenkaan näe sinne kunnolla ja temput ovat vähissä.

-Naisen ulkoisten sukuelimien ja vaginan alaraja on melko lähellä peräaukkoa, mikä voi vaikeuttaa naisen itsensä rentoutumista itsetietoisuuden kautta ja mahdollisesti myös vähentää miehen haluja.

-Kuukautiset ovat päällä osan ajasta ja ehkäisevät tai vaikeuttavat asioita.

-Joillakin naisilla yksinkertaisesti haisee epämiellyttävältä, vaikka hygienia olisi kunnossa. Mies voi pestä itsensä täydellisesti.

-Naisen vulva antaa niukanlaisesti palautetta siihen kohdistuvien toimien suhteen. Jonkinlaista värimuutosta ja lievää paisumista tapahtuu kiihotuksen alkupäässä, mutta aika paljon siihen se jää. Mies taas voi kehittää oman genitaalikeskeisen viittomakielen supistelemalla ja liikuttamalla penistä ja kiveksiä tahdonalaisesti, joka antaa ilmiselvää palautetta. Sen lisäksi miehen kiihotustilaa ja orgasmin läheisyyttä voi päätellä ei-tahdonalaisista muutoksista.

-Suurin osa naisen ulkoisista sukuelimistä on vähätuntoista panssarikudosta, eli häpyhuulia. Tuntoherkimmät alueet ovat vaikeasti paikannettavissa ja jopa suoranaisesti piilossa yksilöllisestä anatomiasta riippuen.

-Suuseksin saaminen on ilmeisesti naisille vähemmän intiimi kokemus psykologisella tasolla. Osittain tämä johtunee siitä, että naisen 'kalleudet' ovat lähes kokonaan piilossa sisäeliminä kuten perna ja maksa, ja osittain siitä, että naisille ei jää murrosiän alettua hirveän paljon epäilystä tavaransa arvosta, joten hyväilyn saaminen on naiselle itsestäänselvyys, eikä nainen saa siitä samanlaista hyväksynnän helpotusta.

-Mies 28v-

Itseasiassa tuo on hyvä kirjoitus

Vierailija
69/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tyttöystävälle on helppoa antaa suuseksiä koska se on rennompi kuin uusi case ja tuttu, jolla jo harjoiteltu. Mutta kyllä kaikki (melkein) saa suuseksillä laukeemaan, jokainen nainen on vain erilainen tässä asiassa. Kun aistii toisen tuntemuksia niin löytää oikean lähestymistavan ja reitin huipulle. Kieli jos mikä on siihen tarkasteluun herkkä. Ja kyllä sen kiihottumisen huomaa kuin muussakin seksissä. Tarkistakaa vaikka kaulan punoitus jos ette muuten älyä;-)

Eikä muuten laukea. Iso osa naisista ei saa orgasmia oikeastaan koskaan.

Nekin jotka saa saa vain silloin kun kuu on oikeassa asennossa. 

Tule sitten julistamaan tuollaista kun naiset saa orgasmin suuseksistä silloinkin kun heitä ei voisi seksi vähempää huvittaa. Väsyneenä, stressaantuneena ja vittuuntuneena.

Sillä mies kyllä laukeaa silloinkin ja nauttii siitä.

Vierailija
70/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:16"]

"Vittu sä oot hukassa! :D Jännää, ettei 28 vuotta ole opettanut mitään. Mun mies on sua tosi paljon nuorempi, eikä sillä ole mitään ongelmia suuseksin antamisessa!"

Ehkä se toimii just sulle kun tuttu mies opetellut, vaan osaisiko miehesi tehdä 100 naiselle kaikille oikein? Epäilen.

pitääkö sitä joka naista nuolla, eikö yksi kerrallaan riitä?

99% varmuudella te tulette jossain vaiheessa eroamaan. Joten kyllä sillä on merkitystä. 

Jos mies ei saa naiselle orgasmia ensimmäisessä seksissä niin nainen dumppaa miehen kuin roskapussin. 

Vierailija
71/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:16"]

"Vittu sä oot hukassa! :D Jännää, ettei 28 vuotta ole opettanut mitään. Mun mies on sua tosi paljon nuorempi, eikä sillä ole mitään ongelmia suuseksin antamisessa!"

Ehkä se toimii just sulle kun tuttu mies opetellut, vaan osaisiko miehesi tehdä 100 naiselle kaikille oikein? Epäilen.

Tottakai osaa. Ei mut oikeesti mikä ajatus toi nyt on, että tietoisuus peräsuolesta voi viedä halut? Ootko tosissas?

Moni nainen ei edes halua olla valot päällä alastia miehensa edessä. Eikä moni tykkää ollenkaan siitä että kukaan menee lähekkellään peräaukkoa. Moni ei edes tykkää suuseksistä.

Joten kyllä sillä on merkitystä

Vierailija
72/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksiä antavalle miehelle ykkösohje: Pyydä naista kertomaan mikä tuntuu hyvältä ja korjaamaan jos ei osu oikeaan paikkaan. Jokainen nainen on tässä suhteessa yksilö eli mikä toisella toimii hyvin voi toisen mielestä olla aivan liian kovakouraista tai päinvastoin.

Puhukaa.

Puhuminen vie seksistä kaiken ilon. Seksi pitää olla tunnetta ja, intohimoa ja puhdasta seksuaallista halua. Ei ikinä mietittyä ja suunniteltua. 

Moni nainen ei todellakaan edes haluaisi puhua seksistä. Hyvä kun niitä saa edes harrastamaan sitä

Vierailija
73/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen 'elimistö' on kuin tehty suuseksiä varten. Osat ovat selvästi 'erillisiä' muusta lantiosta ja niille voi tehdä vaikka mitä. Naisen alapää on tasainen ja vaikeassa paikassa lantion alaosassa sijaitseva littana lätty, jota ei voi juurikaan liikutella eikä leikitellä.

Sen lisäksi;

-Naiset ovat melko epävisuaalisia. Naisia ei hirveämmin kiihota nähdä mitä mies naisen värkille tekee eikä seurailla miehen kiusoittelevia ilmeitä.

-Vaikka nainen olisi visuaalinen, ei nainen kuitenkaan näe sinne kunnolla ja temput ovat vähissä.

-Naisen ulkoisten sukuelimien ja vaginan alaraja on melko lähellä peräaukkoa, mikä voi vaikeuttaa naisen itsensä rentoutumista itsetietoisuuden kautta ja mahdollisesti myös vähentää miehen haluja.

-Joillakin naisilla yksinkertaisesti haisee epämiellyttävältä, vaikka hygienia olisi kunnossa. Mies voi pestä itsensä täydellisesti.

-Naisen vulva antaa niukanlaisesti palautetta siihen kohdistuvien toimien suhteen. Jonkinlaista värimuutosta ja lievää paisumista tapahtuu kiihotuksen alkupäässä, mutta aika paljon siihen se jää. Mies taas voi kehittää oman genitaalikeskeisen viittomakielen supistelemalla ja liikuttamalla penistä ja kiveksiä tahdonalaisesti, joka antaa ilmiselvää palautetta. Sen lisäksi miehen kiihotustilaa ja orgasmin läheisyyttä voi päätellä ei-tahdonalaisista muutoksista.

-Suurin osa naisen ulkoisista sukuelimistä on vähätuntoista panssarikudosta, eli häpyhuulia. Tuntoherkimmät alueet ovat vaikeasti paikannettavissa ja jopa suoranaisesti piilossa yksilöllisestä anatomiasta riippuen.

-Suuseksin saaminen on ilmeisesti naisille vähemmän intiimi kokemus psykologisella tasolla. Osittain tämä johtunee siitä, että naisen 'kalleudet' ovat lähes kokonaan piilossa sisäeliminä kuten perna ja maksa, ja osittain siitä, että naisille ei jää murrosiän alettua hirveän paljon epäilystä tavaransa arvosta, joten hyväilyn saaminen on naiselle itsestäänselvyys, eikä nainen saa siitä samanlaista hyväksynnän helpotusta.

-Mies 28v-

Itseasiassa tuo on hyvä kirjoitusKiitos. Ajatukseni eivät ole muuttuneet parissa vuodessa hyvässä tai pahassa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
74/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:04"]

Sen lisäksi;

-Mies 28v-

Vittu sä oot hukassa! :D Jännää, ettei 28 vuotta ole opettanut mitään. Mun mies on sua tosi paljon nuorempi, eikä sillä ole mitään ongelmia suuseksin antamisessa!

Se että sinä saat orgasmin sen nuolemisesta ei tarkoita että se osaa nuolla. Jotkut naiset saavat orgasmin pelkästä kosketuksesta. Naisella orgasmi on enemmän henkisen lukon kuin fyysisen takana

Juuri näin. Naisen orgasmi on erittäin harvoin miehen ansiota tai syytä. Vaan se on täysin naisesta kiinni että saako vai ei

Vierailija
75/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin saan tyttöystäväni laukeamaan suuseksissä joka kerta kun sitä teen. Ehkä olen vain hyvä...

Tai sitten tyttöystäväsi on niitä naisia jotka saa todella helposti orgasmin. Todennäköisintä kuitenkin on että olet trolli

Mikähän tuossa viittaisi trollaamiseen? Minäkin olen nainen, jonka mies osaa käyttää huuliaan ja kieltään niin, että saan suuseksissä aina orgasmin. Luulis, että ihan normaali ilmiö...?? Epänormaalimpana pitäisin tilannetta, jossa ei osata kertoa kumppanille, mikä tuntuu hyvältä ja ettei kumppani "opi" sitä, mikä tuntuu hyvältä.

Vierailija
76/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin arpi pepussa pahantahtoisen, ilmassa suorastaan hämmästyttäviä korkkiruuvikierroksia lentäneen myrkkynuolen takia.

Vierailija
77/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin antaminen naiselle on tosi helppoa. "Onko tämä oikea kohta" "Nuole vähän ylempää" ja that's it. Sit vähä sormea sisään ja koukistavaa liikettä niin kyllä naiset ulisee.

Vierailija
78/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, sain tänä aamuna! ;)

Vierailija
79/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiselle on minusta helpompi antaa suuseksiä kuin miehelle, ja naiset myös tekevät sen paremmin.

BiN31

Vierailija
80/103 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nauttinut heti ensimmäisestä kerrasta lähtien suuseksistä sekä saavana että antavana osapuolena. Aluksi minua tosin hieman ujostutti, kun se kieli tuntui niiiin hyvältä. Ajatus siitä, että ihmisen anatomiassa olisi jotain rumaa tai hävettävää, on minusta ihan vinksahtanut, 'peräaukko liian lähellä sukuelimiä' tai että vulva tai penis olisivat mitään muuta kuin kauniita ja kiehtovia.

Tämä ihmeellinen steriiliyden, hajuttomuuden ja mauttomuuden vaatimus on myös omiaan tekemään vanhan kukkaislapsen syvästi surulliseksi.

Jos nuoret ihmiset joutuvat miettimään, miltä he haisevat tai miellyttääkö heidän anatomiansa heidän partnerinsa silmää, en yhtään ihmettele, ettei seksi kiinnosta. Ensimmäisen kerran kuulen myös kenenkään sanovan, että häpyhuulet olisivat jonkinlainen tunnoton panssari. Voi sentään.

Minulla on myös pesukone kotonani, joten en ikinä ryntäisi vessaan siivoamaan itseäni kumppanini laukeamisen jälkeen, mikäs olisi ihanampaa kuin vaikka torkahtaa ihanaan seksin tuoksuun rakkaan ihmisen kädet ympärillään.

'Trollaatteko' te kaikki näin vakavilla asioilla vai onko nykyään muotia loukata seksikumppaneitaan kaikin keinoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi