Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miten jotkut on hullaantuneita Partylite-kynttilöihin?!?

Vierailija
21.08.2013 |

yms. oheiskrääsään?

Siis ihan älyttömät hinnat, ja kuitenkin ne koristelyhdyt, kynttiläkipot yms. ovat ihan samankaltaisia kuin mitä saa tiimareista tai halpishalleista. Hintaa on vaan lätkäisty vähintään viisinkertainen määrä. Ja sitten niitä niin huokaillaan ja ihaillaan.

Mä en käsitä...

Saahan sitä tietysti rahansa syytää ihan mihin haluaa, mutta tää partylite-juttu on kyllä pohjanoteeraus.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan kuullutkaan ja googlatin äsken niiden jonkin kuvaston. Meinasin revetä, jugoslavialaisen näköistä ihan karseeta kamaa!! :) :)

No makuja on monia...

t. Antiikkikynttilöiden ystävä

Vierailija
42/93 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tuollaista krääsää ostavat alemman koulutustason ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran erehdyin mutta en toista kertaa

Vierailija
44/93 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi pattrerlla toimivan partylite-kynttilä jossa valo on kaunis ja melko aidon oloinen. Sitä olen käyttänyt ahkerasti. Hajukynttilät käytän mökillä ulkona hyttysten häätöön, koska sisällä niitä ei voi poltaa.

Vierailija
45/93 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 10:59"]

Sain lahjaksi pattrerlla toimivan partylite-kynttilä jossa valo on kaunis ja melko aidon oloinen. Sitä olen käyttänyt ahkerasti. Hajukynttilät käytän mökillä ulkona hyttysten häätöön, koska sisällä niitä ei voi poltaa.

[/quote]

Kiva kuulla. Mutta miksi ei voi polttaa sisällä? Ja ne on tuoksu,ei hajukynttilöitä.

En itse kyseisillä kutsuilla käynyt ja tuskin menisin, mutta kynttilöitstä pidän. Ja ymmärrän toki etteivät kaikki pidä mutta silti typerän kuulosta puhua hajukynttilöistä, kun ei vielä esim oikean ulosteen hajusta ole.

Vierailija
46/93 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:33"]

Minusta on kiva mennä kutsuille, koska olen vasta muuttanut enkä juuri tunne ketään. Ihan kiva tapa viettää iltaa, ja parikymppiä olen siitä hyvästä ihan valmis maksamaan.

Mieluummin käyttäisin sen parikymppiä ostamalla kutsujen emännälle kukkakimpun kuin pakko-ostamalla jotain ylihintaista kynttiläkrääsää.

Vierailija
47/93 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset eivät erota koska käyttää sanaa haju ja koska tuoksu?

Ihan yhtä rumaa jos puhuu esim naamarasvasta..

Vierailija
48/93 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minulla on samanlaisia käyttökokemuksia. Olen saanut aivan uskomattomia päänsärkyjä näistä PartyLite-hajukynttilöistä. Nenäonteloa myöten pää on tulessa ja toipumiseen menee melkein päivä. Mitä myrkkyä niissä on?

Tapani

Vierailija
49/93 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykästyin sivuihin kovasti :)

ajankuluksi ajattelin lisäillä niitä tänne muidenkin luettavaksi !

http://sh.st/odNiI
http://sh.st/odNd6
http://sh.st/odNkS
http://sh.st/odNva

terveisin marjatta

Vierailija
50/93 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/93 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni partylite tuikkivista on se että palaa todella kituliaasti, kaupan "halppistuikku" palaa viressä kirkkaammin (testi tehty). Hyvä olla tuikkivassa se läpiväkyvä kuori että näkee sen säälittävän liekin edes. Votiivit on ihan surkukamaa myös.  Jäätävän kalliita ja kun poltat asiaan kuuluvassa votiivilasissa sitä kun nehän sulaa nopeasti niin silti sammuu ja tukehtuu, välillä jo ennen sulamistakin. 

Meillä oli joku joulupiparit tuoksu kynttilä palamassa tässä niin isäntä kun palasi töistä niin se huikkasi jo ovelta että mikä täällä käryää?!?

Todellista Partya ja elämän luxusta :-D

Vierailija
52/93 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään selvisi että anoppini hoitokotiin oli joku hoitaja hankkinut kyseisen firman esittelijän/myyjän. Niin sitten oli ostettu älyttömän hintainen lasikoriste/ kristallina myyty joka oli Kiinassa valmistettu. Ei ole soveliasta esitellä arvostelukyvyttömille vanhuksille tällaista roskaa. Hoitaja sai bonuksensa varmaankin. Kyseenalaista toimintaa.

Vierailija
53/93 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on ihan hirveä.

Terv. Hajuallergikko, joka on joutunut vastoin tahtoaan istumaan huoneessa, jossa nää kynttilät on haissu. Eivätkä olleet edes tulessa. Mauttomuus 10+

Vierailija
54/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PartyLite tuotteet on käsinvalmistettua, ja tuotteiden laatu on ainutlaatuista. PartyLite on myös sisustuksen edellä käviä. Esimerkiksi jos ajatellaa Lumottumetsämaa hurricanea se oli meillä ensin myöhemmin muut yritykset tekivät niistä halpoja säälittäviä kopiota. Kyllä minä näen sen henkulön kodin laadukkaan näköisenä missä PartyLite tuotteita on. Välissä naurattaa kun ihmiset ostaa tiimarista VAARALLISIA lämpökynttilöitä. Suosittelen PL tuotteita varsinkin lapsi perheille ja niille joilla on lemmikkejä. PartyLite your way

Vierailija
55/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuilla ei ole pakko ostaa, hae vaikka vinkkejä sisustukseen. Lisäksi PartyLitellä on tuoksuttomiakin tuotteita.

Vierailija
56/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole edes kokeillut... kannatan moni astamtikko ei ole reagoinut PartyLiten kynttilöihin yksi kaksi tuoksuvaa palamaan loput tuoksuttomina. Ei koko pakettia kerralla. Jokainen voi itse säädellä tuoksun voimaakkuutta :)

Vierailija
57/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PartyLite tuotteet on käsinvalmistettua, ja tuotteiden laatu on ainutlaatuista. PartyLite on myös sisustuksen edellä käviä. Esimerkiksi jos ajatellaa Lumottumetsämaa hurricanea se oli meillä ensin myöhemmin muut yritykset tekivät niistä halpoja säälittäviä kopiota. Kyllä minä näen sen henkulön kodin laadukkaan näköisenä missä PartyLite tuotteita on. Välissä naurattaa kun ihmiset ostaa tiimarista VAARALLISIA lämpökynttilöitä. Suosittelen PL tuotteita varsinkin lapsi perheille ja niille joilla on lemmikkejä. PartyLite your way

Ootko sä kännissä tai jotain? Tekstisi vilisee kirjoitusvirheitä. Tiimarit suljettiin aikoja sitten ja mahdollisesti joku uusi avattiin uudelleen, mutta noin muuten. Enkä mä ymmärrä mitä laatua kynttilöissä tarvitaan. Ne on esineitä jotka poltetaan pois. Mitä sillä laadulla tekee?

Vierailija
58/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen samaa mieltä ap. Kun taas menin ekoille kutsuille niin rakastuin niihin kynttilöihin. Aivan upeita tuikkuja ja laadun kyllä erottaa. Tuikutkin sulaa kirkkaaksi nesteeksi ja valaisee siten enemmän. Ja ne tuoksut on ihania. En ole käynyt kutsuilla toista kertaa koska en TARVITSE kynttilöitä ja tiedän etten vois olla ostamatta niitä vaikka en oo koskaan ollut kynttilä ihminen. Tajuan nykyään täysin miksi ihmiset niitä ostaa. Ja tosiaan kyllä ne muut tuikut ankeilta tuntuu party lite tuikkujen jälkeen.

Vierailija
59/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mitään kynttilöiden polttamista, paitsi sähköttömällä mökillä.

Vierailija
60/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri piti pari kuukautta sitten. En päässyt/halunnut mennä ja osittain unohdinkin mutta en muistanut ilmoittaa mitään. Kutsujen alkamisen jälkeen tuli whatsapp-viestiä porukalle että paikalla on vain yksi vieras emännän ja esittelijän lisäksi ja olisi saanut mennä herkuttelemaan. Myyjäkin tuntui olevan jostain kauempaa eli aika turhan reissun oli tehnyt. Onneksi en päässyt paikalle sillä itse olen näitä säälistä -ostajia. Jotain tuoksuttomia koitan väkisellä keksiä ostettavaksi vaikka en oikeasti tarvi mitään. Poltan aika vähän kynttilöitä ja Havilta saan ihan tarpeeksi hyviä tuotteita. Yleensä yritän vältellä näitä ihan viimeiseen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi