Montako lintua tunnistat?
Kommentit (27)
28/30
Vain yksi haukka ja kyyhky meni väärin, koska niiden kohdalla kaikki vastausvaihtoehdot olivat haukka- tai kyyhky-loppuisia, eli niissä olisi oikeasti tarvinnut hyvää tuntemusta. Monissa kuvissa vastausvaihtoehdot olivat niin järjettömiä kuvaan nähden, että ne tiesi varmasti vääriksi.
Vierailija kirjoitti:
28/30
Vain yksi haukka ja kyyhky meni väärin, koska niiden kohdalla kaikki vastausvaihtoehdot olivat haukka- tai kyyhky-loppuisia, eli niissä olisi oikeasti tarvinnut hyvää tuntemusta. Monissa kuvissa vastausvaihtoehdot olivat niin järjettömiä kuvaan nähden, että ne tiesi varmasti vääriksi.
Hah, tasan samoihin haksahdin! Sitä kyyhkyä katselin kyllä pitkään, että kaulasta puuttuu se mikä sepelkyyhkyllä on... haukoista tiedän että niitä en tunne. Ja kahlaajiakin heikosti.
Molemmat eli ilolinnun ja kiljuhanhen.
24/30
En tunnistanut:
- Haahka
- Uuttukyyhky
- Punakylkirastas
- Kurki
- Merikotka
- Kottarainen
26/30
Vohjeetkin auttoivat. En olisi tunnistanut käkeä.
Vierailija kirjoitti:
Valkoposkihanhi
Västäräkki
Ei muistaakseni ollut valkoposkihanhea.
Vihjeet teki helpommaksi. Luulin, etten tunne mitään lintuja paitsi lokin, mutta sain 20/30
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnistan m*nahaukan myös.
30 tietysti. Vaihtoehdoissa oli 2 lajia, joita ei ole edes olemassa. Metsäkana ja harmaavarpunen.
Harakan sekä variksen, mutta en tiedä kumpi on kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoposkihanhi
VästäräkkiEi muistaakseni ollut valkoposkihanhea.
Oli vääränä vaihtoehtona. Oikea vastaus Telkkä.
Kolme. Pienet, syötävät ja ei-syötävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnistan m*nahaukan myös.
Olen kuullut huhuja sellaisista mutta en tiedä ovatko todellisia.
30/30, tykkään linnuista. En silti mikään supertuntija ole enkä ilman vaihtoehtoja olisi varmaan saanut kaikkia oikein, mutta suurin osa vääristä oli aika hölmöjä.
?