en jaksaisi olla aina se joka panostaa parisuhteeseen
Olen ollut naimisissa vuosikaudet, lapsetkin jo isoja. Alkanut vain kyllästyttää, miksi puoliso ei tee tai edes suunnittele mitään kivaa parisuhteemme hyväksi tai huomioi muutenkaan mitenkään. Ja joo, kyllä itse huomioin häntä ja mietin paljonkin mistä ilahtuisi jne. On puhuttu tästä, ei vaikutusta vaan alkaa mököttää. Mielestäni kuka tahansa voi vaikka opetella hieman toisen huomioimista jos vain viitsii. Ei ollut tällainen seurusteluaikana.
Kommentit (7)
Exäni ei huomioinut ikinä ja ei myöskään seurusteluaikana. Myöhemmin otin asian puheeksi, kun itse ostelin hälle lahjoja ja laitoin ruokaa ym. Tajusin myös, että muilla pariskunnilla oli ihan normaalia, että mieskin hemmottelee vaimoa. Exälle ei tämä käynyt, vaan seurasi mykkäkoulua ja tiuskimista.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on masentunut ja lapsiperhearki kurjistuttanut.
Yrittäkää hankkia enemmän kaksinkeskeistä aikaa.
Sitähän ap yrittää, mutta mies ei halua panostaa. Parisuhde ei voi olla vain toisen kannateltavana. Molempien pitää panostaa, jotta suhde on terve.
Panosta mieluuummin itseesi. Kun olet iloinen ja nautit elämästä, niin varmasti mieskin tykkää enempi. Se, että väkisin yrität panostaa ja kohdistat mieheen omia odotuksia ja toiveita, ei todennäköisesti paranna yhtään tilannetta.
Siinäpä se jos nimenomaan ei itse haluaisi olla aina se joka järjestää aikaa tai jotakin kivaa. Kyllähän sille kelpaa jos saa tulla valmiille mutta kun tämä ei ole vastavuoroista. Ongelma on siinä että minä en haluaisi enkä jaksaisi olla aina se seremoniamestari ja kivojen juttujen järjestäjä vaan joskus nauttia itsekin. ap
Olette keskustelleet, mutta mies ei ole kuullut sua.
Vierailija kirjoitti:
Olette keskustelleet, mutta mies ei ole kuullut sua.
Niin juuri. Ei kommentoi asiaa mitenkään, lähtee tekemään jotain tai mököttää. Arki on ihan ok mutta ei koskaan huomioi mitään hääpäiviä, vie mihinkään syömään tms. Ei pidä tärkeänä, joten ei viitsi vaivautua. Jaksoi kuitenkin seurusteluaikana nähdä vaivaa. Minulla on kyllä kavereita ja voin kulkea itseksenikin, mutta olisi silti mukavaa saada joskus puolisoltakin hemmottelua.
Miehesi on masentunut ja lapsiperhearki kurjistuttanut.
Yrittäkää hankkia enemmän kaksinkeskeistä aikaa.