Kaksi miestä, kumman valitsen?
Olen nyt ollut vuoden nykyisen mieheni kanssa, hyvä mies ja ihana, mutta en ole rakastunut häneen kunnolla. Emme juttele juuri mistään mitään j hän tulee luokseni vain nukkumaan. Ihan ol meininkiä, kunnes jouduin itse raiskauksen uhriksi. Mies ei vain voi tajuta että ei enään sen jälkeen tee mieli seksiä hetkeen. Ruikuttaa koko ajan että kuinka vaan pihtaan, ja ahdistun kosketuksesta. Esileikkiä ei hänen mielestään uskalla tehdä koska minulla voi olla tauti. Eihän siinä ollenkaan tule vastenmielinen olo....
No tämä toinen onkin sitten aina ollut rakastunut minuun, vaikka kihloissa ollut välissä ja mukaunkin pyöräytti menemään. Lapsen äitihän vihaa minua koska "sä oot aina rakastanu sitä enemmän kuon mua". Joka tapauksessa nyt ollaan ajauduttu siihen pisteeseen että ollaan ihan rakastuneita. Muttakun rakastan silti miestäni ja voisi tulla pieniä ongelmia lapsen äitin kanssa.
Ja vielä tilanne on paha siitäkin, että tämä kyseinen mies on ollut rakastunut minuun niin kauan kuin ollaan tunnettu (n 10v) ja en ol koskaan nähnyt häntä näin onnellisena ja hänestä on ihan uskomatonta että haluaisin olla hänen kanssaan. 1,5 vuotta sitten kävi kumminkin niin, että kyseinen mies yritti itsemurhaa ja olin ainoa kenelle hän soitti tai kenen kanssa hän edes suostui puhumaan. Jotenka jos menen nytten tuhoamaan sen onnen niin pitääkö taas pelätä sitä samaa? Nykyinen mieeni kestäisi sen kyllä...
Kommentit (9)
Sen kolmannen, kunhan teet tilaa ja selvität hetken asioitasi ihan yksin ja/tai terapiassa.
Kahdesta huonosta jos joutuu valitsemaan niin hyvää ei saa.
Normaali mies ei kohtele naista noin raiskauksen jälkeen. Onhan raiskaaja saanut tuomion teostaan? Mikset muuten käy sp-testeissä, tunsitko raiskaajan?
Terve mies ei myöskään yritä itsemurhaa. Jaksatko todella epävakaan ihmisen kanssa myös ihan sen arjen jossa pitäisi pystyä luottamaan toiseen? Onko mies hakenut apua itselleen?
Elä jonkunaikaa ihan yksin. Häe itsellesi apua ja sitten kun olet vahvempi , joidenkin vuosien kuluttua, etsi itsellesi kunnon mies.
1. Hae itsellesi apua.
2. Patista naruherkkä ihailijasi hoitoon.
3. Opettele kirjoittamaan.
öö muutama juttu:
1. et ole koskaan rakastunut mieheesi, mutta rakastat häntä?
2. et rakasta toista miestä, mutta silti hän on ihanempi kuin miehesi, jota väität rakastavasi
3. lopusta voisi päätellä, että haluat tämän tutun sinuun rakastuneen vain koska a) hänen antamansa ihailu ja huomio imartelee sinua ja b) et halua olla vastuussa hänen mahdollisesta itsemurhasta.
Ehkä sinun kannattaisi jättää molemmat ja miettiä todella mitä haluat elämältäsi. Terapiakaan ei ole huono vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 09:19"]
mukaunkin - Mikäs tämä on? Joku eksoottinen koirarotu?
[/quote]
Tulee ensimmäiseksi mieleen "muksunkin", s on a:n vieressä näppäimistöllä joten vaikuttaisi lyöntivirheeltä.
Täytyy sanoa etten tajunnut selityksestä yhtään mitään..