Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä treffeille

Vierailija
16.08.2020 |

:(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en halua. Hirveetä hommaa.

Vierailija
2/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä muutenkaan voi löytää kumppania, valitettavasti. Minä haluaisin kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"öö" osasitko Ap Avata, mikä sinua treffeissä pelottaa, miten niin et uskalla?

Vierailija
4/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, ettei mies halua nähdä treffien jälkeen, pettyy minuun.

Vierailija
5/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista voi sattua, mutta älä anna estää uskaltamasta, sitten vaan uutta treffiseuraa etsimään...

Vierailija
6/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I fee you, ap. Mulle kävi juuri noin. Mies tykitti viestiä jatkuvasti, sovittiin lounastreffit. Niiden jälkeen hiljeni täysin, eli 1+1 = pettyi mun ulkonäköön. (Oli nähnyt kuvia etukäteen kyllä.) Juttu sujui koko lounaan ajan, naurettiin ym. eli tuskin kyse oli muusta kuin naamasta (kroppa on kunnossa, mutta naama pukkaa stressinäppyä, en ollut meikannut jne).

Mutta tiedätkö mitä? Tuo nolotti mua jonkin aikaa, mutta sitten vaan totesin, että kaikkien makuun ei voi olla. Eikä siihen kuole, että kokee pettymyksen (ei mies siihen, että pettyi ulkonäköön, enkä minä siihen, että en päässyt naamaseulasta läpi). Tulee vastaan sellainenkin mies, joka tykkää musta, mun jutuista, ja naamasta. Samoin sulle.

Vierailija
7/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa vain kuinka moni mies (varmaan myös nainen) ei ole edes päässyt treffeille haluamansa treffikumppanin kanssa, koska hän, jota ovat pyytäneet kanssaan treffeille on syystä tai toisesta kieltäytynyt. - Tai sitten ovat lupautuneet, mutta eivät kuitenkaan koskaan saapuneet paikalle.

Vierailija
8/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä muutenkaan voi löytää kumppania, valitettavasti. Minä haluaisin kumppanin.

Mä en välttämättä enää edes halua, ja jos haluaisinkin, niin haluan tutustua ihmisiin ns. luonnollisissa ympyröissä, mikä tietysti on aika epätodennäköistä, mutta olkoon. Voi se mieli muuttuakin, mutta nyt näin.

Vierailija
9/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin käy kun etsii itseään parempaa miestä.

M/40

Vierailija
10/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Tai kun ulkonäkö on naisen huonoin ominaisuus, joka taas on monelle miehelle tärkein tai yhtä tärkeä muiden kanssa. 

Vierailija
11/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sit mee. En minäkään mene.

Vierailija
12/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Ja sä jaksat aina hokea tätä samaa mantraa ja yleistää jokaiseen...

Vierailija
13/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I fee you, ap. Mulle kävi juuri noin. Mies tykitti viestiä jatkuvasti, sovittiin lounastreffit. Niiden jälkeen hiljeni täysin, eli 1+1 = pettyi mun ulkonäköön. (Oli nähnyt kuvia etukäteen kyllä.) Juttu sujui koko lounaan ajan, naurettiin ym. eli tuskin kyse oli muusta kuin naamasta (kroppa on kunnossa, mutta naama pukkaa stressinäppyä, en ollut meikannut jne).

Mutta tiedätkö mitä? Tuo nolotti mua jonkin aikaa, mutta sitten vaan totesin, että kaikkien makuun ei voi olla. Eikä siihen kuole, että kokee pettymyksen (ei mies siihen, että pettyi ulkonäköön, enkä minä siihen, että en päässyt naamaseulasta läpi). Tulee vastaan sellainenkin mies, joka tykkää musta, mun jutuista, ja naamasta. Samoin sulle.

Just tuosta syystä en mene enää treffeille, jos en ole tavannut ihmistä ensin livenä. Toisin sanottuna Tinderit ym. ovat täysin poissuljettuja. Niin monta kertaa sitä kautta itsekin koin pettymyksiä, kun toinen ei ollutkaan sitä mitä odotin, että suoranainen ihme jos joku ei minun kohdallani olisi kokenut samaa. Jos mies ei kiinnostu minusta ja minä miehestä riittävästi kohdatessamme irl, sitä ei mikään deittisovellus muuksi muuta.

Vierailija
14/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset uskalla. Jossei joku vastaa sitä mitä odotti sanoo heti kättelyssä kiitos mutta ei kiitos. Ei noista reffeistäkään tarvi tehdä vaikeita. Kutsuu tyypin lähelle kotia johonkin jossei ole mitään yhteistä helppo luikahtaa takas kotiin. Ei siinä kovin montaa minuuttia tarvi tuhlata. Sinkkuna tuli tavattua monta kymmentä ukkoa vain yksi oli mulkku siitäkin pääsi 30sek eroon.

Vierailija
15/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna kannattaisi hyödyntää treffi ukkoja siinä saa monta ilmaista ateriaa, elokuvaa tms kulttuurielämystä. Tarvi kuin roudata luunsa paikalle.

Vierailija
16/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Etsitkö sinä sitten kovinkin paljon itseäsi huonompaa naista (tai miestä)? - Kyllä minä (miehenä) haluisin löytää vähinään yhtä hyvän naisen kumppanikseni kuin koen itse olevani hänelle.  

Vierailija
17/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille mennessä on hyvä varustautua hyvin madolliseen raiskauksen tai tapon yritykseen. Siksi suosittelisinkin, että naisella olisi hyvä olla käsilaukussa vaikka parabellum- tai magnum44-pistooli. Pippurisumutekin olisi hyvä olla. Ei muuta kuin hyviä treffejä vaan.

Vierailija
18/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna kannattaisi hyödyntää treffi ukkoja siinä saa monta ilmaista ateriaa, elokuvaa tms kulttuurielämystä. Tarvi kuin roudata luunsa paikalle.

Hirmu kiva nauttia ateria, katsoa elokuva tai kokea elämys seurassa, joka ei ollenkaan miellytä. Menee fiilis siitäkin. Ennemmin yksin ja omilla rahoilla.

Vierailija
19/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, ehkä pitäisi uskaltautua. Itsetuntoni on alkanut parantumaan, mutta pelkään juurikin sitä, että itsetunto kokee kolauksen, jos joku ei kiinnostukaan. Pakko kai se on mennä! Ap

Vierailija
20/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on hyvä käydä treffeillä kun voi huonot hampaansa ja pottunenänsä peittää kasvomaskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi