Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos koko perhe sairastaa, testautatteko kaikki?

Vierailija
16.08.2020 |

Jos oletettavasti sama tauti käy läpi koko perheen, oletteko käyneet otattamassa testit kaikilta vai ainoastaan ekalta sairastuneelta? Täällä ei tuo testaaminen näytä toimivan, kuumeisen lapsen kanssa odoteltiin toista tuntia ulkona, että päästään testiin. Aiheutammeko vain turhaa ruuhkaa testauttamalla samaa tavallista flunssaa vai pitääkö se testitulos nyt sitten olla kaikilta? Onko tästä jotain linjausta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko linjausta mutta juuri tänään varasin ajan koronatestiin kun on flunssaoireita. Kysyin samalla että kannattaako samalla testauttaa samoilla oireilla oleva 4 vuotiaani. Hoitaja sanoi että jos niin haluamme, voidaan niin tehdä, mutta testauksen ollessa hieman ikäväntuntuinen ei hänen mielestään se ole tarpeellista kun itse kuitenkin olen menossa testattavaksi.

Todennäkösyys siihen että sairastaisimme eri tautia samaan aikaan on aika pieni.

En usko että meillä on koronaa, mutta olen myös viimeisilläni raskaana joten haluan selvyyden. Ja jos jää vaikka yskä jälkioireeksi ja tulee lähtö synnärille, voi suoraan sanoa että testattu on ja oli nega. Tai jos onkin korona niin osaan ajoissa selvittää miten synnytyksen kanssa toimitaan.

Vierailija
2/3 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi riittää, hyvin epätodennäköistä että olisitte sairastuneet eri viruksiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee kysyä koulusta, vaativatko testituloksen kaikilta vai riittääkö se että yksi on testattu. Ei viitsisi turhaan kuormittaa testausta mutta ei kyllä tietenkään tautia levittääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi