Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen on 20+ iässä melko helppo löytää mies joka hullaantuu hänestä. Kun mittarissa 40+

Vierailija
16.08.2020 |

onkin jo tosi vaikeaa. Oletko huomannut saman?

Kommentit (261)

Vierailija
241/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin hiljattain ja olen nelikymppinen nainen. Olin viimeksi sinkku 28 v. ja siitä jatkoin mihin jäinkin eli säätämään 25-28 v. super kuumia miehiä. Ei tuota minkäänlaista ongelmaa saada suunnilleen kuka vaan sänkyyn. Parisuhdetta en itse missään nimessä enää halua. Tehkää ikäiseni miehet perässä! En usko, että on teille yhtä helppoa!

Ajatteleppa jotkut saa siitä vielä rahaa seksin lisäksi. Teeppä se perässä

Vierailija
242/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vientiä 25 v. Sitä ennen ei kukaan katsonut kahta kertaa ikinä missään. Oli itsetunto todella lujilla, voin sanoa, ja rima alhaalla. Löytyi se mies sitten kuitenkin 25-30 välillä, vaikkei kai siinä hullaantumisesta voi puhua.

Yhdessä ollaan edelleen, mutta joskus olisi kiva, jos joku vieras mies joskus vilkaisisi, ehkä sitä tuntisi itsensä enemmän naiseksi.

Eli näkymättömäksi olen taas muuttunut, ikää himpan alle 40.

Pakko sanoa kyllä, että olisi kaameaa olla sinkku nyt. En ikimaailmassa löytäisi kumppania tässä nykymenossa, kauneusihanteet on täysin vääristyneitä. Naisen pitäisi olla joku courteykardashiankumibarbi kelvatakseen, perusnätti nainen luomurinnoilla ja -pepulla ei ole muuta kuin vitsi, siltä vaikuttaa. En tietysti pysty maailmaa miehen silmin näkemään, mutta en vaan voi ymmärtää, miten kenenkään mielestä joku kuuteen kertaan leikelty, tikkurilan sävykarttaa muistuttava harakka voi olla paremman näköinen kuin aito nainen, vaikka siinä aidossa "vikojakin" olisi. Ne pienet virheethän meistä tekee kauniita ja ainutlaatuisia.

Olet väärässä.

Naiset itse kuvittelevat että "virheettömyys" ratkaisee. Ei todellakaan ratkaise. Joku satunnainen superkomea naistenkaataja voi ajatella että pitää olla täydellinen.

Oikeasti juuri se luonnollinen kauneus on mitä enemmistö miehistä haluaisi. Vaan kun siinä on se mutta. Luonnollinen kauneus ei voi mitenkään tarkoittaa sitä mikä on seuraus teollisista herkuista, liikkumattomuudesta ja runsaasta alkon käytöstä ikävuosina 18-> lähemmäs 30.

Sitä lopputulosta sitten paikkaillaan muovilla, kemikaaleilla, vaatteilla ja ties millä eksoottisilla hoidoilla.

Ennen tavallinen nainen oli hoikka ja luonnonkaunis eli ei laitettu. Se oli tavallisuutta, ei tavallisuudesta poikkeavaa, erityisen tasokasta. Sellainen nainen kelpaisi yhä, vaan en tiedä mistä löytäisi kun kaikki ovat ylipainoisia mutta laitettuja.

Tietysti jos puhut Tinder-miesten kärkikaartista, se on eri asia sitten. Tämän kirjoitti tavallinen mies.

Olen tuo lainaamasi ja epäilen, että olet joko nainen tai valehtelet, koska oma kokemus asiasta: parikymppisenä olin normaalipainoinen, en laiha, mutten lihavakaan (ihan selvennykseksi, koska suurin osa ihmisistä ei enää nykypäivänä ymmärrä, mitä normaalipainoinen tarkoittaa), laittauduin kevyesti, eli meikkiä vähän, kun baariin tm. lähdin, tukka värjäämätön (brunetti, sekö se vika olikin, olisi pitänyt olla blondi?), pitkä. Ei ikinä mitään huomiota miehiltä.

25 tienoilla olin lähes alipainoinen, meikkasin reilummin ja jopa ruokakauppaan mennessä, värjäytin hiukset (en kyllä blondannut); jännästi alkoi miehiä pyöriä ympärillä.

Nyt olen palannut takaisin tuohon "luonnontilaan", kroppa ei ole timmi, mutten ole mikään sotanorsukaan, muodokas olen ollut aina (tiimalasivartalo), laittaudun kevyesti jos jonnekin viihteelle lähden, pukeudun asiallisesti, mutten mihinkään tanttajakkuihin koskaan jne. Mielestäni olen ihan nätti, toki kauneus katsojan silmissä. Mutta, kas, taas olen näkymätön ihan kaiken ikäisille ja näköisille miehille.

Eli kyllä se olet sinä joka olet väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vientiä 25 v. Sitä ennen ei kukaan katsonut kahta kertaa ikinä missään. Oli itsetunto todella lujilla, voin sanoa, ja rima alhaalla. Löytyi se mies sitten kuitenkin 25-30 välillä, vaikkei kai siinä hullaantumisesta voi puhua.

Yhdessä ollaan edelleen, mutta joskus olisi kiva, jos joku vieras mies joskus vilkaisisi, ehkä sitä tuntisi itsensä enemmän naiseksi.

Pakko sanoa kyllä, että olisi kaameaa olla sinkku nyt. En ikimaailmassa löytäisi kumppania tässä nykymenossa, kauneusihanteet on täysin vääristyneitä. Naisen pitäisi olla joku courteykardashiankumibarbi kelvatakseen, perusnätti nainen luomurinnoilla ja -pepulla ei ole muuta kuin vitsi, siltä vaikuttaa. En tietysti pysty maailmaa miehen silmin näkemään, mutta en vaan voi ymmärtää, miten kenenkään mielestä joku kuuteen kertaan leikelty, tikkurilan sävykarttaa muistuttava harakka voi olla paremman näköinen kuin aito nainen, vaikka siinä aidossa "vikojakin" olisi. Ne pienet virheethän meistä tekee kauniita ja ainutlaatuisia.

Ei miehet halua noita leikeltyjä naisia. Ne on naisten itse keksimiä juttuja. Miehet otta mielummin tavallisen

Miehet eivät raukat edes tajua milloin nainen on leikellyt tai parannellut itseään jos ei nyt joistain luonnottoman näköisistä rantapallo-lolloista tai ankanhuulesta puhuta.  Oma eksäni joka ei edes ollut omassa kaveripiirissään tyhmimmästä päästä, luuli kaverinsa tyttökaveria aidoksi blondiksi vaikka kolmen sentin juurikasvu loisti kotoa kirkolle.

Sama muun "luonnollisuuden" kanssa. Lähes aina se on saatu aikaan kevyellä meikillä ja miettimällä pää puhki minkäväriset raidat näyttävät parhaalta. Jossain näin meemikuvan jossa aiheena tätä pidetään luonnollisena ja seuraavaksi kuva miltä näyttää oikeasi meikitön nainen.

Aina on ollut parempi flaksi kun on vähän meikkiä joka tasoittaa ihon värin ja poskilla kevyt puna ja vaalea väri päässä - oikea väri tumma maantienharmaa ja ripset vaaleat. Voi teitä linssiin pissittäviä höppänöitä:).

Vierailija
244/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki miltä tämä eräskin nainen näyttää filtteröitynä ja oikeasti. Noita teidän jahtaamia digitaalidaameja ei oikeasti ole edes olemassa. Ovat yhtä todellisia kuin joku Iines Ankka.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006603621.html

Vierailija
245/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyvä vertailu 20 vs 30.

https://brightside.me/inspiration-girls-stuff/9-reasons-why-30-year-old…

Mä tykkäsin enemmän 30- vuotiasta.

M40

Olipa melkoinen vertailu :D

Normaalipainoinen 30v vs sairaalloisen ylipainoinen 20v (molemmat meikattu niin vahvasti ettei mitään tietoa miltä näyttävät ilman meikkiä).

Toisessa vertailussa 20v jonka jalkojen verenkierto lähes kuoliossa vs terve ja hoikka 30v.

Just, just...

Se oli just hyvä vertailu. Olisit lukenut ne tekstit siitä välistä. Siinä just esitettiin se miten se lapsenkasvoinen parikymppinen nainen on ihan hukassa vielä itsensä ja ulkonäkönsä kanssa ja yrittää vain liikaa miellyttää muita. Tässä ketjussa kun on nostettu ainoaksi menestymisen mittariksi se ikä eli parikymppiset, ei se ota ollenkaan huomioon sitä, että joo, osa on kauneutensa huipulla parikymppisinä, mutta osa on oikeasti vasta matkalla sinne.

Se mitä tässä on yritetty selittää on etteivät naiset täysin ymmärrä mistä miehet pitävät.

Kun te kuvaatte negatiivisia puolia ulkonäössä, mainitsette aina lapsenkasvoisuuden tai lapsenpyöreyden. Mutta kun se on asia josta miehet usein pitävät enemmän kuin vanhemman naisen "ryhdikkäistä kasvoista" ja korkeista poskipäistä.

Naiset itse pitävät kauneimpina kolmekymppisiä naisia. Miesten maku on eri.

Vierailija
246/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki miltä tämä eräskin nainen näyttää filtteröitynä ja oikeasti. Noita teidän jahtaamia digitaalidaameja ei oikeasti ole edes olemassa. Ovat yhtä todellisia kuin joku Iines Ankka.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006603621.html

Miksi oletat että tuo olisi miesten ihanne? Ainakaan minua ei miellytä sitten yhtään.

Ja muuten, melkein lähempänä tuo on todellisuutta kuin useimpien tuntemieni 30-40v ihan tavallisten naisten somekuvat :D Filtteriä, sopivaa valaistusta ja kuvakulmia on käytetty siten että ero irl on melkoinen.

Vierailija
247/261 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen niitä joilla ei ole ollut vientiä nuorenakaan. Nyt vanhemmalla iällä on sentään muutama tyyppi ollut kiinnostunut. Edelleenkään ei siis mitään ruuhkaa ole. Arvelen että nyt on enemmän vientiä kuin nuorena ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että olen itsevarmempi. (Olin nuorena todella arka.)

Enemmän se mielestäni siitä on kiinni kuin iästä koska itsevarmoilla on vientiä vielä vanhuksinakin.

Vierailija
248/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenpyöreä kasvoista oleva nainen näyttää miesten mielestä tosiaan hyvältä, naiset eivät sitä ymmärrä

Vierailija
249/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.

Naiset itse kuvittelevat että "virheettömyys" ratkaisee. Ei todellakaan ratkaise. Joku satunnainen superkomea naistenkaataja voi ajatella että pitää olla täydellinen.

Oikeasti juuri se luonnollinen kauneus on mitä enemmistö miehistä haluaisi. Vaan kun siinä on se mutta. Luonnollinen kauneus ei voi mitenkään tarkoittaa sitä mikä on seuraus teollisista herkuista, liikkumattomuudesta ja runsaasta alkon käytöstä ikävuosina 18-> lähemmäs 30.

Sitä lopputulosta sitten paikkaillaan muovilla, kemikaaleilla, vaatteilla ja ties millä eksoottisilla hoidoilla.

Ennen tavallinen nainen oli hoikka ja luonnonkaunis eli ei laitettu. Se oli tavallisuutta, ei tavallisuudesta poikkeavaa, erityisen tasokasta. Sellainen nainen kelpaisi yhä, vaan en tiedä mistä löytäisi kun kaikki ovat ylipainoisia mutta laitettuja.

Tietysti jos puhut Tinder-miesten kärkikaartista, se on eri asia sitten. Tämän kirjoitti tavallinen mies.

Olen tuo lainaamasi ja epäilen, että olet joko nainen tai valehtelet, koska oma kokemus asiasta: parikymppisenä olin normaalipainoinen, en laiha, mutten lihavakaan (ihan selvennykseksi, koska suurin osa ihmisistä ei enää nykypäivänä ymmärrä, mitä normaalipainoinen tarkoittaa), laittauduin kevyesti, eli meikkiä vähän, kun baariin tm. lähdin, tukka värjäämätön (brunetti, sekö se vika olikin, olisi pitänyt olla blondi?), pitkä. Ei ikinä mitään huomiota miehiltä.

25 tienoilla olin lähes alipainoinen, meikkasin reilummin ja jopa ruokakauppaan mennessä, värjäytin hiukset (en kyllä blondannut); jännästi alkoi miehiä pyöriä ympärillä.

Nyt olen palannut takaisin tuohon "luonnontilaan", kroppa ei ole timmi, mutten ole mikään sotanorsukaan, muodokas olen ollut aina (tiimalasivartalo), laittaudun kevyesti jos jonnekin viihteelle lähden, pukeudun asiallisesti, mutten mihinkään tanttajakkuihin koskaan jne. Mielestäni olen ihan nätti, toki kauneus katsojan silmissä. Mutta, kas, taas olen näkymätön ihan kaiken ikäisille ja näköisille miehille.

5-10kg naisessa tuntuu paljon

Vierailija
250/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä.

Vastaukseni tähän:

Nykystandardien mukaisesti kun puhutaan laihasta, oikeasti tarkoitetaan hoikkaa. Kun puhutaan normaalipainoisesta, on se lähes aina lähempänä sitä ylärajaa kuin alarajaa.

Mitä tulee huomioon miehiltä, keksin kaksi mahdollista selitystä, jotka pätevät omien kokemuksieni pohjalta useimpiin.

Et laske epäkiinnostavia miehiä. Näin on tapahtunut monta kertaa; nainen väittää ettei saa aloitteita, mutta käykin ilmi että se ruma mies teki aloitteen, se uto mies teki aloitteen, jne. Ja nämä saatoivatkin olla ihan tavallisia miehiä.

Toinen selitys on ettet anna positiivisia signaaleja miehille jotka sinusta kiinnostuvat. Siksi vain rohkeimmat ja suosituimmat miehet lähestyvät, ja he edellyttävät että olet trimmattu. Koska ne muut eivät saa positiivisia signaaleja, pakkien hakeminen ei kiinnosta eikä aloitteita tule.

Vierailija
251/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva tietää onko nämä lukemattomat unelmakuntoiset 40+ naiset jotka täällä kirjoittaa ihmisiä jotka trollaa tahallaan, naisia joilla täysin vieraantunut käsitys itsestään vai onko mukana joskus ihan oikeakin tapaus (jolla edelleen on täysin epärealistinen käsitys itsestään mutta kuitenkin kuuluu siihen naisten 1%).

Vierailija
252/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tilanne on erityisen vaikea, kun kukaan ei kiinnostu kummassakaan iässä. :(

Kuule riippuu miehestä.

Uutinen: Kaikki miehet eivät näytä samalta.

Heidän tiliotteistaan puhumattakaan!

Vierailija
253/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Ei se kyllä ollut helppoa nuorenakaan, mutta kun ikää tuli 30 vuotta niin sen jälkeen olen ollutkin näkymätön miehille. Näin +40-vuotiaana en enää jaksa edes toivoa että minusta joku edes kiinnostuisi, hullaantumisesta puhumattakaan.

Ihanaa olisi kyllä ollut tuo kokea, varmasti hieno tunne olla toisen silmissä se maailman ihanin ihminen.

Mitä sinulle sitten tapahtui? Eihän 40-vuotias ole vanha! Ellet sitten lihonut merkittävästi, sehän muuttaa ulkonäköä paljon, ja on valitettavan yleistä. Jos näin on, niin elämäntaparemonttia suosittelen jo aivan terveytesi vuoksi.

Vierailija
254/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen huomio tuli ketjua lukiessa, että jos kumpikin sukupuoli pitäisi nykyistä paremmin huolta itsestään ja terveydestään ruokavaliolla ja liikunnalla niin ehken normipainoisena ja timminä olisi sitten enemmän mahdollisuuksia löytää se itseä ulkoisesti miellyttävä kumppani. Sillä ulkonäöllä ei toki pidemmän päälle ole niinkään merkitystä (vaikka onhan se kiva puolin ja toisin että kumppani "sytyttää") mutta ne terveelliset elämäntavat ja normipaino taas palkitsee aina ja myös siinä tapauksessa että elää sinkkuna koko ikänsä.

Melkoinen paradoksi, että mitä ulkonäkökeskeisemmäksi yhteiskunta muuttuu kaiken maailman kuvankäsittelyineen niin sitä useammalla on kymmeniä kiloja ylipainoa. Kumpikin sukupuoli siis "sokeutuu" sille mikä on oikeasti normaalia/mahdollista ja minkä saa vain photoshoppaamalla eli toiveet muuttuu osin jo mahdottomaksi ja livenä kukaan ei miellytä enää sitäkään vähää kuin ennen. Ei, vaikka ei ennenkään ylipaino flaksia parisuhdemarkkinoilla lisännyt niin silloin se johtui osin myös siitä, että niitä normipainoisia oli enemmistö eli parisuhdehalukkaat löysi helpommin itseä ulkoisestikin miellyttävän ihmisen. Nyt jäädään sitten yksin ja katkeroidutaan, kun suhdeluku on kääntynyt päinvastaiseksi parissa vuosikymmenessä (ennen oli se yksi lihava/pulska ja 20 normipainoista/hoikkaa ja nyt päinvastoin) ja kuvitellaan että vastakkaista sukupuolta netissä sol vaamalla tilanne korjaantuu. Se painonpudotus/liikunta/terveelliset elämäntavat saisi monella päänkin parempaan kuntoon ja ajatusmaailman vähemmän vih¤mieliseksi. Vink vink.

N43

Vierailija
255/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän aina naisia syytetään nirsoiksi kun ketjun miehet kelpuuttaa suhteeseen vain ikäluokkansa kauneimmat naiset..

Tuota ongelmaa ei ollut silloin kun normaalipaino oli normaalia, eikä naiset tuhonneet ulkonäköään sidukalla ja herkuilla.

No nelikymppinen on nelikymppinen eikä kaksikymppinen vaikka tekisi mitä.

Voihan nelikymppinenkin huolehtia itsestään. Jos olit kaksikymppisenä normaalipainoinen ja nyt 20-30 kg painavampi, niin se kertoo jo paljon sinusta. Miten minun kaltaiseni urheilullinen mies voisi kiinnostua sinusta, jos et ole itsekään kiinnostunut itsestäsi? Voit toki olla edelleen symppis ja kiva monia miehiä kiinnostava nainen, mutta vaikka ylipaino on yleistä, se ei ole silti mikään normaali ja hyvä asia ainakaan itsestään huolehtivien miesten silmissä.

Vierailija
256/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän aina naisia syytetään nirsoiksi kun ketjun miehet kelpuuttaa suhteeseen vain ikäluokkansa kauneimmat naiset..

Tuota ongelmaa ei ollut silloin kun normaalipaino oli normaalia, eikä naiset tuhonneet ulkonäköään sidukalla ja herkuilla.

No nelikymppinen on nelikymppinen eikä kaksikymppinen vaikka tekisi mitä.

Voihan nelikymppinenkin huolehtia itsestään. Jos olit kaksikymppisenä normaalipainoinen ja nyt 20-30 kg painavampi, niin se kertoo jo paljon sinusta. Miten minun kaltaiseni urheilullinen mies voisi kiinnostua sinusta, jos et ole itsekään kiinnostunut itsestäsi? Voit toki olla edelleen symppis ja kiva monia miehiä kiinnostava nainen, mutta vaikka ylipaino on yleistä, se ei ole silti mikään normaali ja hyvä asia ainakaan itsestään huolehtivien miesten silmissä.

Minä olen normaalipainoinen, mutta tarkoitan että naama ei näytä kellään samalta 40 veenä kuin 20 veenä ja tässä ketjussa se näkyy olevan miehille tärkein asia. Toki oikeassa elämässä en tunne yhtään 40 v mies 20 v nainen paria. Suurin ikäero taitaa olla 6 vuotta.

Vierailija
257/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 45+ on deittisaittien kingi M46

Outoa. Olen +55 nainen ja tositarkoituksella Menun deittisaitille. Sain yli 40 vastausta 35-55 vuotiaita miehiltä. Suurin osa ihan tosissaan.

Jos mies+45 olisi kungi, niin nehän valkkaisi nuorimmat ja Kauneimmat päältä. Nyt kuitenkin piti lähestyä itseään vanhempaa

Vierailija
258/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytää miesseuraa ja ihan vakavissa mielissä minkä ikäisenä tahansa, jos haluaa. Miehillä tilanne on päinvastoin. Ne ei löydä, vaikka hakemalla hakea. Täälläkin on jatkuvasti ketjuja missä miehet itkevät kun eivät kelpaa. Miehiä on enemmän kuin naisia ja suuri määrä naisia ei edes halua miestä tai pari tai haluaa naisen kanssa.

Että ei ole ongelma asia

Vierailija
259/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiva tietää onko nämä lukemattomat unelmakuntoiset 40+ naiset jotka täällä kirjoittaa ihmisiä jotka trollaa tahallaan, naisia joilla täysin vieraantunut käsitys itsestään vai onko mukana joskus ihan oikeakin tapaus (jolla edelleen on täysin epärealistinen käsitys itsestään mutta kuitenkin kuuluu siihen naisten 1%).

Miten niin lukemattomat? Ehkä kolme on kertonut olevansa tuollaisia.

Vierailija
260/261 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenpyöreä kasvoista oleva nainen näyttää miesten mielestä tosiaan hyvältä, naiset eivät sitä ymmärrä

Älä puhu muiden miesten puolesta. Sinulla on fiksaatio, ei muilla.

t. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän